Yleinen keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja vielä toinen kysymys, onko täällä kukaan suunnitellut NIPT-testin teettämistä omalla kustannuksella?

Onko kellään heinäkuisista ollut jo nt-ultra?
Mulla oli tänään. Salaisella puolella on keskustelua näistä, sitte ku sulla tulee 30 viestiä kasaan tänne heinäkuisiin niin tuu kans salaiselle puolelle 😊

Me saatiin just tietää NIPTin tuloksista, että meille on tulossa tyttö 🤭 pikkuhiljaa itelle alkaa realisoitumaan, että meille on tulossa vauva. Jotenki vähäoireisuuden takia ollut vaikea uskoa koko hommaa. Voi kun kaikki menis loppuun asti hyvin.

Me saatiin just tietää NIPTin tuloksista, että meille on tulossa tyttö 🤭 pikkuhiljaa itelle alkaa realisoitumaan, että meille on tulossa vauva. Jotenki vähäoireisuuden takia ollut vaikea uskoa koko hommaa. Voi kun kaikki menis loppuun asti hyvin.

Paljon onnea tytöstä! Saitteko NIPTin julkiselta vai kävittekö itse hankkimassa?

Mulla oli tänään. Salaisella puolella on keskustelua näistä, sitte ku sulla tulee 30 viestiä kasaan tänne heinäkuisiin niin tuu kans salaiselle puolelle 😊
Ah niin aivan, tää selittääkin miks tuntunu täällä hiipuvan vähän keskustelut😁

Tänään nt ultra 😱 miten voi jännittää näin paljon vaikka oon kolmesti jo nähnyt että pikkunen oikeessa paikassa köllöttelemässä ja niptissäkään ei todettu riskejä. Tää kuitenki vasta eka virallinen ultra, jossa näkee mitat yms. Mietin koko yön et pitää muistaa ottaa äitiyskortti ja henkkari mukaan, niin paljoa ei tullu nukuttua 😅

Mulla oli tänään labra-aika seulontoja varten. Menipäs kinkkiseksi, kun testejä ei voikaan tehdä nyt pyhien takia. Pieneltä paikkakunnalta verta ei lähetetä keskuslabraan ennen kuin 27.12. Naurettavaa on, että ainoastaan veriryhmätesti ei säily tästä perjantaille. Olen tiennyt veriryhmäni lapsuudesta asti ja se on täälläkin testattu jo kolmesti eri yhteyksissä alle viiden vuoden kuluessa. Kannastakin näkyy. Nyt pitää päivystyksen kautta yrittää perjantaina päästä kokeisiin tai lähteä 50km päähän keskussairaalaan. Heh! 😃

Sain tänään käytyä verinäytteessä, näytteenottaja oli alkuun epävarma, että voiko ottaa näytettä, kun ne näytteet lähtee täältäkin perjantaina, mutta puhelinsoiton jälkeen sai ”luvan” ottaa näytteen tänään.

Tuolta sivusta vähän huutelen..
Isot onnittelut prinsessasta🌻
Oletko laskenut että mitä se nipt tuli teille kokonaisuudessaan teille maksamaan?
kiitos 🥰 käytiin itseasiassa tallinnassa ja se oli vain 300e. Toki sit matkat ja hotellit, mutta silti jäi alle suomen hintojen, ja samalla tuli lomareissu.

On ollut ja seulan tuloskin tuli, ei kohonnutta riskiä. Terkkarilta piti erikseen pyytää ne tarkat luvut.

Mulla oli ultra maanantaina. Siinä näytti olevan kaikki hyvin. Vielä verikokeisiin pitää mennä. Aikoja ei vaan ole tarjolla kuin vasta kahden viikon päähän.

Takaisin