Palleroinentylleröinen
Satasella mukana keskusteluissa
Tulen jahka saisin ne 30 viestiä täyteen :D Tuntuu, et ei se täyty ikinä!Tulkaahan salaiselle puolelle, siellä on ultrista keskustelua![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tulen jahka saisin ne 30 viestiä täyteen :D Tuntuu, et ei se täyty ikinä!Tulkaahan salaiselle puolelle, siellä on ultrista keskustelua![]()
Miullakin huomenna ja kauhee jännitys päällä!! Tsemppiä meilleMulla on kans huomenna, jännittää kamalasti![]()
Meillä oli ennen joulua! Vitsi yllätyin positiivisesti miten paljon siitä näky jo rakenteitakinJoko monella ollut nt-ultra? Mulla olisi huomenna ja aika paljon jännittää![]()
Ymmärrän hyvin, meilläkin on NT-ultra 17.1. ja siis LA vasta 31.7. joten todellakin odottavan aika on pitkä.. Eiköhän tuo mene yli kun esikoinen kyseessä? Tosin jos radi ja isokokoinen lapsi niin eivät kyllä kovin pitkälle anna mennä, olen niin pienikokoinen itse.Oho oli näköjään lähteny viesti ennen aikojaan.. Mut nii meillä on NT-ultra tulossa vasta 16.1. Vähän tuntuu hassulta välillä kun la on niin loppukuusta niin tuntuu et kaikkien muiden raskaudet on tosi paljon pidemmällä ja me taaperretaan täällä perässä![]()

Samat fiilikset – tuntuu, että kaikilla muilla on jo NT-ultra takana ja he ovat siirtyneet toiseen kolmannekseen ja siihen liittyvän helpotukseen :)Oho oli näköjään lähteny viesti ennen aikojaan.. Mut nii meillä on NT-ultra tulossa vasta 16.1. Vähän tuntuu hassulta välillä kun la on niin loppukuusta niin tuntuu et kaikkien muiden raskaudet on tosi paljon pidemmällä ja me taaperretaan täällä perässä![]()
Meillä vasta 14.1 ja la 19.7Oho oli näköjään lähteny viesti ennen aikojaan.. Mut nii meillä on NT-ultra tulossa vasta 16.1. Vähän tuntuu hassulta välillä kun la on niin loppukuusta niin tuntuu et kaikkien muiden raskaudet on tosi paljon pidemmällä ja me taaperretaan täällä perässä![]()
Nyt on 90 % varmaa että kaksoset ovat identtisiä.Paljon onnea kaksosista10.1 meillä oli NT-ultra ja kaikki on onneksi kunnossaNyt on 90 % varmaa että kaksoset ovat identtisiä.
Minulla oli paniikki aivan pinnassa kun lääkäri oli luonteeltaan melko hiljainen ja koko ajan mielessä pyöri ajatus - löytääkö hän jotain huolestuttavaa? Mutta onneksi kaikki on juuri niin kuin pitääkin olla.
Seuraava ultraääni on viikolla 16 ja sen jälkeen joka toinen viikko. Mitään hätää ei siis ole, mutta kaksosraskauden takia seuranta on tiukempaa.
Halusin toivottaa tsemppiä kun huomasin että tämä on eilinen viesti – toivottavasti kaikki meni hyvinPaljon onnea kaksosistaaika hienoa, että pystytään jo tässä vaiheessa näkemään, että ovat identtiset!
Meillä on muuten samana päivänä laskettu aika (28.7). Täällä vielä jännitetään huomista nt-ultraa![]()

Best!!Oletteko huomanneet, että heinäkuisten ryhmä on kaikkein vilkkain tämän vuoden ryhmistä? Eniten ketjuja ja viestejä. Hyvä me!![]()
Oon taustaillut jo aika kauan, mutta nyt vasta uskalsin kirjoitella kun me saatiin niptin tulokset myös ja kaikki oli ok siinä
Mun iän takia ollaan pelattu aika varman päälle ennenkuin kenellekään mitään ollaan edes sanottu. Meinasin ensin olla elokuisissa, mutta nt-ultran jälkeen la siirtyikin heinäkuun puolelle. Kirjoittelen varmaan täällä yksikseni niin kauan, että pääsen sinne salaiselle puolelle. 
Kiitos kysymästä, on sujunut yllättävän hyvin. Aluksi ei ollut edes kummempaa pahoinvointia, joten siksi oli aika epätodellinen fiilis kaikesta ennen ensimmäistä ultraa ja on toki vieläkin aika epätodellista. Väsymystä ei ole enää ja on aika tarmokaskin oloTervetuloakirjoittele kaikkialle, niin pyritään vastaamaan, ettei tarvi yksin keskustella. Onko raskaus sujunut hyvin?
Eka raskaus niin kaikki on uutta ja ihmeellistä.
ainakin siihen asti, että alkaa tuntea jotain.