Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä on kysytty aikaisemmilla kerroilla, ja halutaan kyllä tietää nyt myös.Oonko muuten poikkeus, kun en oo yhdessäkään raskaudessa selvittänyt vauvan sukupuolta etukäteen?
Musta on ollu aivan ihanaa saada nähdä se täytenä yllätyksenä vasta synnytyksen jälkeen 2 kertaa oon aavistanut oikein ja 2 kertaa väärin Näin aion tälläkin kertaa tehdä, jos sinne asti päästään
Mitenkäs muilla?
Me haluttiin tietää, mutta toisesta ei saatu koskaan ultrassa näkyviin. Hän osasi aina piilotella, oli napanuora edessä tms. Eli tavallaan varmistus tuli kuitenkin vasta synnytyksessä. Nyt kun on kaksi kyydissä ja pakko saada hankittua kaikki tuplana etukäteen, täytyy kyllä tietää kummat siellä majailee! Vaatteita ei ole yhtään pikkusille ja en viitsi metsästää mitään täysin neutraaleja.Oonko muuten poikkeus, kun en oo yhdessäkään raskaudessa selvittänyt vauvan sukupuolta etukäteen?
Musta on ollu aivan ihanaa saada nähdä se täytenä yllätyksenä vasta synnytyksen jälkeen 2 kertaa oon aavistanut oikein ja 2 kertaa väärin Näin aion tälläkin kertaa tehdä, jos sinne asti päästään
Mitenkäs muilla?
Minulla taas pojasta oli kauhea pahoinvointi/oksentelua ja tytöstä se oli lievempänä.Aina on tiedetty sukupuoli ennen syntymää.
Nyt oli alkuun poikaolo, mutta nyt on ollut niin voimakasta pahoinvointia, että tullut tyttöfiiliksiä.
Mä en malttaisi olla kysymättä eli haluan kyllä tietää. Nyt on neutraaleja/poikien vaatteita niin jos olis tyttö niin osaisi ostella sit valmiiksi vaatteita mut oon kyllä melkein varma, että tää toinen on poika myösOonko muuten poikkeus, kun en oo yhdessäkään raskaudessa selvittänyt vauvan sukupuolta etukäteen?
Mitenkäs muilla?
Me otettiin viimeraskaudessa. Täällä päin maailmaa ei itseasiassa suositella että kukaan joka ei ole ottanut edes vierialisi vauvan luona ekan 3kk aikana mutta tuo rokote ei minua juuri mietityttänyt kun sitä on annettu niin kaun ja lapsillekin. Korona-rokotteita otin toooosi pitkin hampain ja vasta ekan komenneksen jälkeen, kun ei niistä ollut mitään tutkimuksia ja ne oli täysin uusia. Jossen olisi ollut raskaana niin en olis niitä edes harkinnut, niin ärsyttävää, kun se jatkuva apteekissa testaaminen olikin.Otatteko tuon hinkuyskärokotteen, jota nyt neuvolassa tarjotaan? Meidän paikkakunnalla kuulemma paljon tartuntoja. Itse varmaankin ottaisin miettimättä, jos normaali raskaus, mutta nyt kaikki ylimääränen pelottaa jo muutenkin. En tiedä osaanko päättää.