Yleinen keskustelu

Ollaan molemmista kysytty ja uskon, että kysytään nytkin, kun tuskin maltetaan olla kysymättä 😄
 
Oonko muuten poikkeus, kun en oo yhdessäkään raskaudessa selvittänyt vauvan sukupuolta etukäteen?😃
Musta on ollu aivan ihanaa saada nähdä se täytenä yllätyksenä vasta synnytyksen jälkeen🥰 2 kertaa oon aavistanut oikein ja 2 kertaa väärin😅 Näin aion tälläkin kertaa tehdä, jos sinne asti päästään❤️
Mitenkäs muilla?
Kyllä on kysytty aikaisemmilla kerroilla, ja halutaan kyllä tietää nyt myös.
 
Mä olin illalla käyny nukkuu ilman herätyskelloa, no heräsin katsomaan mitähän se kello on. Niin oli tasan 6! Äkkiä ylös, vessatoimitukset ja hammaspesu, vaatteet niskaan ja menoksi. Pikkusen kiire lähtö töihin. 🤭
Vähän nukutti!
 
Oonko muuten poikkeus, kun en oo yhdessäkään raskaudessa selvittänyt vauvan sukupuolta etukäteen?😃
Musta on ollu aivan ihanaa saada nähdä se täytenä yllätyksenä vasta synnytyksen jälkeen🥰 2 kertaa oon aavistanut oikein ja 2 kertaa väärin😅 Näin aion tälläkin kertaa tehdä, jos sinne asti päästään❤️
Mitenkäs muilla?
Me haluttiin tietää, mutta toisesta ei saatu koskaan ultrassa näkyviin. Hän osasi aina piilotella, oli napanuora edessä tms. Eli tavallaan varmistus tuli kuitenkin vasta synnytyksessä. Nyt kun on kaksi kyydissä ja pakko saada hankittua kaikki tuplana etukäteen, täytyy kyllä tietää kummat siellä majailee! Vaatteita ei ole yhtään pikkusille ja en viitsi metsästää mitään täysin neutraaleja. 😅
 
Ensimmäinen tulossa mutta kyllä haluan tietää sukupuolen etukäteen niin osaa varautua:Smiling Face With Smiling Eyes:
 
@pinenep me ei kysytty esikoisesta! Halusin silloin yllättyä loppumetreillä, tosin itsellä oli niin vahva poikafiilis että en sit hirveästi yllättynyt kun poika tuli 😁 kätilöt oli kyllä jopa ihmeissään synnytyssalissa että ettekö te oikeasti tiedä kumpi tulee kun nykyään on niin yleistä että kaikki tietää etukäteen. He olivat tosi innoissaan kun pääsivät ilmoittamaan meille siinä hetkessä sitten että kumpiko tuli. Toka kysyttiin sit etukäteen kun ei jaksettu jännittää. Mun serkulla on kolme lasta ja he ei ole kysyneet sukupuolta etukäteen yhdestäkään.
 
Aina on tiedetty sukupuoli ennen syntymää.

Nyt oli alkuun poikaolo, mutta nyt on ollut niin voimakasta pahoinvointia, että tullut tyttöfiiliksiä.
 
Me kanssa halutaan tietää sukupuoli. Nimien päättäminen on aina tosi hankalaa ja täällä se pitää rekisteröitä viiden päivän sisällä syntymästä 🙈

Onneksi myös haluttiin esikoisesta tietää, koska minähän luin sen ultraraportista kuukausi ennen kuin lääkäri sen sanoi ääneen 🤪

Onko teillä muilla tosi selkeä peli jo nimien suhteen? Meillä oli viimeksi tyttönimi ihan varma ja poikaa mietittiin viikkoja kun ei meinannut löytyä mitään kivaa, josta molemmat tykkäisi. Nyt on sitten taas päinvastoin, kun pojasta tuli sellainen 'eipäs ajateltu tätä silloin' nimi vastaan, mutta tyttönimestä ei enää tykätäkään ihan yhtä paljon 😆
 
Oonko muuten poikkeus, kun en oo yhdessäkään raskaudessa selvittänyt vauvan sukupuolta etukäteen?😃
Musta on ollu aivan ihanaa saada nähdä se täytenä yllätyksenä vasta synnytyksen jälkeen🥰 2 kertaa oon aavistanut oikein ja 2 kertaa väärin😅 Näin aion tälläkin kertaa tehdä, jos sinne asti päästään❤️
Mitenkäs muilla?
Mä en malttaisi olla kysymättä eli haluan kyllä tietää. Nyt on neutraaleja/poikien vaatteita niin jos olis tyttö niin osaisi ostella sit valmiiksi vaatteita mut oon kyllä melkein varma, että tää toinen on poika myös 😁
 
@possu. pojalle meillä on jo valmiiksi nimi ja tytöllekin aika varma, sitä ei ihan olla täysin vielä lyöty lukkoon 😄 Me ollaan aina aika hyvin päästy yhteisymmärrykseen näissä nimi asioissa.
 
@possu. Meillä ois tytöille sata nimeä valmiina. Onneksi tykätään edelleen miehen kanssa niistä tyttönimistä mitkä on jo vuosia sitten valittu 😅

Pojalle ei mitään havaintoa. Varmaan joku kaksitavuinen a-loppuinen nimi kun kahdella muullakin pojalla on, niin sopii sit sarjan jatkoksi. Poikien nimet on aina tuntuneet vaikealta keksiä, tuntuu että mikään ei oo oikein hyvä!
 
Ei oo vielä tullu nimiä mietittyä, ehtii sitä myöhemmin pohtimaan. 😊

Tää on ihan hirveetä haukotella kotimatkalla bussissa, järjetön väsymys. En muista kyllä että ois ihan tämmöistä väsymystä aiemmissa odotuksissa ollut. Mitenhän mä jaksan tänään miehen kanssa mennä leffaan, näytös alkaa klo 20.00.
 
Me ollaan pyöritelty nimeä sekä pojalle että tytölle. Tuntuu helpolta löytää nimi. Vaan eipä ollut sama tilanne vielä muutama kuukausi sitten, kun piti esikoisen nimi päättää😂
Esikoiselle olisin halunnut nimen Emiel, mutta mies ei hyväksynyt (eikä hyväksy vieläkään😂)
 
Ollaan molemmista haluttu tietää etukäteen. Nyt mietin, että pitäisikö jättää yllätykseksi, mutta toisaalta sitten on vaikeampi miettiä nimeä.
 
Me ei olla vielä puhuttu halutaanko tietää etukäteen vai ei, eikä olla puhuttu vielä nimistäkään 😁
 
Otatteko tuon hinkuyskärokotteen, jota nyt neuvolassa tarjotaan? Meidän paikkakunnalla kuulemma paljon tartuntoja. Itse varmaankin ottaisin miettimättä, jos normaali raskaus, mutta nyt kaikki ylimääränen pelottaa jo muutenkin. 😣 En tiedä osaanko päättää.
 
Otatteko tuon hinkuyskärokotteen, jota nyt neuvolassa tarjotaan? Meidän paikkakunnalla kuulemma paljon tartuntoja. Itse varmaankin ottaisin miettimättä, jos normaali raskaus, mutta nyt kaikki ylimääränen pelottaa jo muutenkin. 😣 En tiedä osaanko päättää.
Me otettiin viimeraskaudessa. Täällä päin maailmaa ei itseasiassa suositella että kukaan joka ei ole ottanut edes vierialisi vauvan luona ekan 3kk aikana 😅 mutta tuo rokote ei minua juuri mietityttänyt kun sitä on annettu niin kaun ja lapsillekin. Korona-rokotteita otin toooosi pitkin hampain ja vasta ekan komenneksen jälkeen, kun ei niistä ollut mitään tutkimuksia ja ne oli täysin uusia. Jossen olisi ollut raskaana niin en olis niitä edes harkinnut, niin ärsyttävää, kun se jatkuva apteekissa testaaminen olikin.
 
Takaisin
Top