Yleinen keskustelu

Halauksia @Sesia ja @Toivoaon ❤️

En ole täällä hetkeen kirjoitellut, koska meillä kävi tällä kertaa huonosti 💔 Raskaus oli kohdunulkoinen ja hoidettiin leikkauksella. Nyt yritän toipua fyysisesti ja henkisesti, ja mahdollista uutta yritystä katsellaan sitten kun keho ja mieli ovat siihen valmiit.

Toivon teille muille parempaa onnea ❤️
 
Halauksia @Sesia ja @Toivoaon ❤️

En ole täällä hetkeen kirjoitellut, koska meillä kävi tällä kertaa huonosti 💔 Raskaus oli kohdunulkoinen ja hoidettiin leikkauksella. Nyt yritän toipua fyysisesti ja henkisesti, ja mahdollista uutta yritystä katsellaan sitten kun keho ja mieli ovat siihen valmiit.

Toivon teille muille parempaa onnea ❤️
Tsemppiä ❤️

Meillä tänään ultran mukaan ei vielä kirvestä kaivoon ole kokonaan heitetty. Alkio vastasi siirron mukaista päivää rv6+1 ja hento sykekin ilmeisesti oli havaittavissa (itse en nähnyt). Vuotokin vaihtanut ruskeaksi, eikä sille löytynyt mitään syytä. Odotellaan siis. 🥴
 
Halauksia @Sesia ja @Toivoaon ❤️

En ole täällä hetkeen kirjoitellut, koska meillä kävi tällä kertaa huonosti 💔 Raskaus oli kohdunulkoinen ja hoidettiin leikkauksella. Nyt yritän toipua fyysisesti ja henkisesti, ja mahdollista uutta yritystä katsellaan sitten kun keho ja mieli ovat siihen valmiit.

Toivon teille muille parempaa onnea ❤️
Ihan hirveen paljon voimia ja jaksamista raskaaseen tilanteeseen ❤️‍🩹
 
Halauksia @Sesia ja @Toivoaon ❤️

En ole täällä hetkeen kirjoitellut, koska meillä kävi tällä kertaa huonosti 💔 Raskaus oli kohdunulkoinen ja hoidettiin leikkauksella. Nyt yritän toipua fyysisesti ja henkisesti, ja mahdollista uutta yritystä katsellaan sitten kun keho ja mieli ovat siihen valmiit.

Toivon teille muille parempaa onnea ❤️
Tosi paljon voimia ja tsemppiä sinne ❤️
 
Halauksia @Sesia ja @Toivoaon ❤️

En ole täällä hetkeen kirjoitellut, koska meillä kävi tällä kertaa huonosti 💔 Raskaus oli kohdunulkoinen ja hoidettiin leikkauksella. Nyt yritän toipua fyysisesti ja henkisesti, ja mahdollista uutta yritystä katsellaan sitten kun keho ja mieli ovat siihen valmiit.

Toivon teille muille parempaa onnea ❤️
Oon tosi pahoillani! Mulla kanssa ollut km:ja. Yhdessä ehdin jo varhaisultrassa saada hyvät uutiset ja meni kesken sen jälkeen. Tsemppiä ja toipumisia! <3
Nyt vaikuttais meillä olevan kaikki hyvin, mutta en uskalla liikaa iloita vielä. Viime raskaus meni kokonaan stressatessa, ensin keskenmenoriskiä, sitten NIPT-testin jatkotutkimuksia, sitten Radia ja sit vikana vauva syntyi 1kk etuajassa ja joutui teholle. Mutta on nyt onneksi terve 2v!
 
Mulla loppui nyt kärsivällisyys itseni kanssa ja varasin gyneajan huomiselle. Pääsee katsomaan onko aavistukseni oikea ja tuolla ei olekaan kyydissä ketään, toki toivon että se olisi vaan harhaluulo. 8 päivän päästä olis varhaisultra, mutta ei vaan jaksa odottaa, mielummin putoan nyt vähemmän korkealta kuin viikon päästä❤️‍🩹

Siksi epäilen normaalin raskauden olemassaoloa, kun oireet puuttuvat vatsakipua, ruskeaa vuotoa ja kipeitä finnejä lukuunottamatta.
 
Mulla loppui nyt kärsivällisyys itseni kanssa ja varasin gyneajan huomiselle. Pääsee katsomaan onko aavistukseni oikea ja tuolla ei olekaan kyydissä ketään, toki toivon että se olisi vaan harhaluulo. 8 päivän päästä olis varhaisultra, mutta ei vaan jaksa odottaa, mielummin putoan nyt vähemmän korkealta kuin viikon päästä❤️‍🩹

Siksi epäilen normaalin raskauden olemassaoloa, kun oireet puuttuvat vatsakipua, ruskeaa vuotoa ja kipeitä finnejä lukuunottamatta.
Toivotaan parasta! Sormet ja varpaat ristissä🤞🏼🫶🏼
 
Ultrassa käyty, ainakin kohdun ulkopuolinen raskaus suljettu pois🙏🏼 Ultrassa näkyi ruskuaispussi ja korkeintaan alkavaa alkiokaikua, mikä ei ole kuulemma näille viikoille poikkeavaa. Siirsin nyt ensi viikolle varattua varhaisultraa eteenpäin, jotta siellä voitaisiin sitten nähdä mahdollista sykettä❤️
 
Onko muilla väsymyksen lisäksi saamattomuutta?

Mä en yksinkertaisesti jaksaisi tehdä pieniäkään kotiaskareita. Kaikki astianpesukoneen/pyykkikoneen tyhjennykset tuntuu maailmanluokan suoritukselta, jonka jälkeen energiavarastot vielä tyhjemmät.

Mulla ollut nyt useamman viikon niin älyttömän väsynyt(?) vai laiska olo, että ihan pelottaa, miten selviydyn arjesta, kun työt loman jälkeen jatkuu.
 
Onko muilla väsymyksen lisäksi saamattomuutta?

Mä en yksinkertaisesti jaksaisi tehdä pieniäkään kotiaskareita. Kaikki astianpesukoneen/pyykkikoneen tyhjennykset tuntuu maailmanluokan suoritukselta, jonka jälkeen energiavarastot vielä tyhjemmät.

Mulla ollut nyt useamman viikon niin älyttömän väsynyt(?) vai laiska olo, että ihan pelottaa, miten selviydyn arjesta, kun työt loman jälkeen jatkuu.

Mulla on aivan samanlainen olotila.en jaksaisi tällöin hetkellä tehdä oikein muuta kuin ruuan just ja just lapsille ja muuten vain makaan sohvalla. Olis vaikka mitä tekemistä, mitä olis nyt lomalla hyvä vielä tehdä, mut en vain millään jaksa. Toivottavasti tämä olo menee nopeasti pois. Ensi viikolla alkaa työt niin toivon todella että tämä olo väistyy.
 
Onko muilla väsymyksen lisäksi saamattomuutta?

Mä en yksinkertaisesti jaksaisi tehdä pieniäkään kotiaskareita. Kaikki astianpesukoneen/pyykkikoneen tyhjennykset tuntuu maailmanluokan suoritukselta, jonka jälkeen energiavarastot vielä tyhjemmät.

Mulla ollut nyt useamman viikon niin älyttömän väsynyt(?) vai laiska olo, että ihan pelottaa, miten selviydyn arjesta, kun työt loman jälkeen jatkuu.
Mä niin tunnistan tuon. Ei tee mieli / jaksa tehdä mitään. Motivaatiota ei oo oikeen mihinkään ja niin saamaton olo. 😓
tämä sotku kotona ällöttää ja ahdistaa, mutten vaan saa tehtyä asialle mitään. Odotan vaan että tähän olotilaan tulisi jokin muutos pian 🙏🏻ja että sais oman normaalin energian ja elämänilon takaisin.
 
Onko muilla väsymyksen lisäksi saamattomuutta?

Mä en yksinkertaisesti jaksaisi tehdä pieniäkään kotiaskareita. Kaikki astianpesukoneen/pyykkikoneen tyhjennykset tuntuu maailmanluokan suoritukselta, jonka jälkeen energiavarastot vielä tyhjemmät.

Mulla ollut nyt useamman viikon niin älyttömän väsynyt(?) vai laiska olo, että ihan pelottaa, miten selviydyn arjesta, kun työt loman jälkeen jatkuu.
Sama täällä! Töissä onneksi esihenkilöt lomalla, niin voi mennä sieltä mistä aita on matalin, vaikka ei olekaan itselle tyypillisintä työskentelyä tuollainen😓 kotona en jaksa juuri mitään, tai jos jaksan yhden askareen niin uuvun kovasti. Sama kun @PikkuMyy~ llä, että sotku ahdistaa mutta..😭😭 Tuntee itsensä jotenkin huonoksi🥺
 
Onko muilla väsymyksen lisäksi saamattomuutta?

Mä en yksinkertaisesti jaksaisi tehdä pieniäkään kotiaskareita. Kaikki astianpesukoneen/pyykkikoneen tyhjennykset tuntuu maailmanluokan suoritukselta, jonka jälkeen energiavarastot vielä tyhjemmät.

Mulla ollut nyt useamman viikon niin älyttömän väsynyt(?) vai laiska olo, että ihan pelottaa, miten selviydyn arjesta, kun työt loman jälkeen jatkuu.
Saamattomuutta joo. Oon ollut nyt kolme viikkoa lomalla ja ihmetellyt tätä, kun en tunnista oonko oikeesti vaan väsynyt vai laiskalla päällä.
 
Mites muilla tuo seksielämä? 😅🙈 Meillä yleensä ollut ennen raskautta seksiä se 1-2 kertaa viikossa; joskus useammin, joskus harvemmin. Miehellä on todella korkea libido ja voisi varmasti paneskella joka päivä 🙊😅

Mutta nyt tässä alkuraskaudessa itsellä ei ole tehnyt seksiä mieli (kiitos etovan olon ja pienen väsymyksen) ja toki myös 2,5 v ja 9 v lapset tuovat ovat haasteensa. Toki kun lapset menee nukkumaan niin on sitä aikuisten aikaa mutta olen ollut jotenkin väsynyt ja tosiaan halut lähes nollassa. Huomaan, että miestä tämä tilanne turhauttaa, mutta enpä minä omalle ololle ja haluille mitään voi. 🙄Onko muilla tämmöistä "ongelmaa"?
 
Onko muilla väsymyksen lisäksi saamattomuutta?

Mä en yksinkertaisesti jaksaisi tehdä pieniäkään kotiaskareita. Kaikki astianpesukoneen/pyykkikoneen tyhjennykset tuntuu maailmanluokan suoritukselta, jonka jälkeen energiavarastot vielä tyhjemmät.

Mulla ollut nyt useamman viikon niin älyttömän väsynyt(?) vai laiska olo, että ihan pelottaa, miten selviydyn arjesta, kun työt loman jälkeen jatkuu.
Täällä kans! Ei mitään jaksais tehdä, joutuu pakottamaan itsensä kotitöihin 🙈 tumtuu et energiat ei vaan riitä mihinkään, ihan sellanen rättiväsynyt olo ja pahoinvoinnit siihen päälle.
Odotan kans kovasti, et omat energiatasot palais ja alkais tuntumaan taas itseltä.
 
Mites muilla tuo seksielämä? 😅🙈 Meillä yleensä ollut ennen raskautta seksiä se 1-2 kertaa viikossa; joskus useammin, joskus harvemmin. Miehellä on todella korkea libido ja voisi varmasti paneskella joka päivä 🙊😅

Mutta nyt tässä alkuraskaudessa itsellä ei ole tehnyt seksiä mieli (kiitos etovan olon ja pienen väsymyksen) ja toki myös 2,5 v ja 9 v lapset tuovat ovat haasteensa. Toki kun lapset menee nukkumaan niin on sitä aikuisten aikaa mutta olen ollut jotenkin väsynyt ja tosiaan halut lähes nollassa. Huomaan, että miestä tämä tilanne turhauttaa, mutta enpä minä omalle ololle ja haluille mitään voi. 🙄Onko muilla tämmöistä "ongelmaa"?
Meillä ehkä vähän päinvastaista. Ainakin tuossa vielä muutama päivä sitten mua halutti ehkä just normaalia enemmän ja sitä oli siis parin viikon ajan. Mies taas ei oo tuntunut lämpiävän ja ei oo kertaakaan itse tehnyt aloitetta. Voi toki olla kun on tässä ollut kaikkea kiirettä, mutta vähän huolettaa että johtuuko tästä raskaudesta, että enkö viehätä enää samalla tavalla... tai mietityttääkö se itse raskaus. Eka kerta plussan jälkeen mietitytti kyllä itseäkin mutta ihan normaalistihan se meni.

Luulisinpa että olipa tilanne miten tahansa niin avain on jutella toisen kanssa omista fiiliksistä ja kysyä miten hän asian kokee ja miettiä yhdessä ratkaisuja. Joskus jo se pelkkä puhuminen on ratkaisu.
 
Mites muilla tuo seksielämä? 😅🙈 Meillä yleensä ollut ennen raskautta seksiä se 1-2 kertaa viikossa; joskus useammin, joskus harvemmin. Miehellä on todella korkea libido ja voisi varmasti paneskella joka päivä 🙊😅

Mutta nyt tässä alkuraskaudessa itsellä ei ole tehnyt seksiä mieli (kiitos etovan olon ja pienen väsymyksen) ja toki myös 2,5 v ja 9 v lapset tuovat ovat haasteensa. Toki kun lapset menee nukkumaan niin on sitä aikuisten aikaa mutta olen ollut jotenkin väsynyt ja tosiaan halut lähes nollassa. Huomaan, että miestä tämä tilanne turhauttaa, mutta enpä minä omalle ololle ja haluille mitään voi. 🙄Onko muilla tämmöistä "ongelmaa"?
Täällä sama. Jos ei ole huono olo, niin väsyttää, jos ei väsytä, niin haluaa olla rauhassa ja omissa oloissa.

Muutenkin mä oon kaikille hajuille tällä hetkellä niin yliherkkä, että vähänkin joku hienhaju tai joku, niin yyyh 😅
 
Onko muilla väsymyksen lisäksi saamattomuutta?

Mä en yksinkertaisesti jaksaisi tehdä pieniäkään kotiaskareita. Kaikki astianpesukoneen/pyykkikoneen tyhjennykset tuntuu maailmanluokan suoritukselta, jonka jälkeen energiavarastot vielä tyhjemmät.

Mulla ollut nyt useamman viikon niin älyttömän väsynyt(?) vai laiska olo, että ihan pelottaa, miten selviydyn arjesta, kun työt loman jälkeen jatkuu.
Täällä samaa.. Joutuu kans pakottaa itseään et saisi edes jotain aikaan. Tosi ärsyttävää, koska itseä tää kaaos vaan ärsyttää lisää, mutta jospa sitä pikkuhiljaa sais taas itseään niskasta kiinni ku lapset menee takas päiväkotiin maanantaina. Ainakin todella toivon niin. 😅
 
Tänään alkoi vaaleanpunainen vuoto pyyhittäessä. Joka kerta vessasss käydessä tulee. Lisäksi on erilaista kipua kuin aiemmin, sellaista kirvelevää ja "polttelevaa" - en osaa sitä paremmin selittää. Tätä oli yöllä ja nyt koko päivän ollut. Olen myös ihmetellyt kun muut oireet on lieventyneet selkeästi parin viikon aikana. Nyt rv 8+4. Onnko jollain ollut tälläistä ja silti raskaus edennyt normaalisti?
 
Tänään alkoi vaaleanpunainen vuoto pyyhittäessä. Joka kerta vessasss käydessä tulee. Lisäksi on erilaista kipua kuin aiemmin, sellaista kirvelevää ja "polttelevaa" - en osaa sitä paremmin selittää. Tätä oli yöllä ja nyt koko päivän ollut. Olen myös ihmetellyt kun muut oireet on lieventyneet selkeästi parin viikon aikana. Nyt rv 8+4. Onnko jollain ollut tälläistä ja silti raskaus edennyt normaalisti?
Eihän ois mikään pissatulehdus? 🤔
 
Takaisin
Top