Yleinen keskustelu

Moikka!
Ajattelin tulla esittäytymään! Olen seurannut tätä ryhmää jo huhtikuun ajan, mutta nyt sain aikaiseksi tehdä tunnukset. Himmailun syynä ollut lapsettomuustausta ja tämä raskaus tuntuu niin epätodelliselta. En voi sanoa, että vieläkään sisäistän tätä, vaikka tänään varhaisultrassa kuultiinkin pienen sydämen syke ❤️ Haluan kuitenkin sanoa, että teidän juttuja on ollut mukava lukea täältä yleiseltä puolelta ja ne ovat tuoneet paljon vertaistukea. Kiitos siis kaikille ja enköhän nyt uskalla itsekin liittyä keskusteluun 😊
Tervetuloa joukkoonn
 
Moikka!
Ajattelin tulla esittäytymään! Olen seurannut tätä ryhmää jo huhtikuun ajan, mutta nyt sain aikaiseksi tehdä tunnukset. Himmailun syynä ollut lapsettomuustausta ja tämä raskaus tuntuu niin epätodelliselta. En voi sanoa, että vieläkään sisäistän tätä, vaikka tänään varhaisultrassa kuultiinkin pienen sydämen syke ❤️ Haluan kuitenkin sanoa, että teidän juttuja on ollut mukava lukea täältä yleiseltä puolelta ja ne ovat tuoneet paljon vertaistukea. Kiitos siis kaikille ja enköhän nyt uskalla itsekin liittyä keskusteluun 😊
Tervetuloa joukkoon. 😊
 
Moikka!
Ajattelin tulla esittäytymään! Olen seurannut tätä ryhmää jo huhtikuun ajan, mutta nyt sain aikaiseksi tehdä tunnukset. Himmailun syynä ollut lapsettomuustausta ja tämä raskaus tuntuu niin epätodelliselta. En voi sanoa, että vieläkään sisäistän tätä, vaikka tänään varhaisultrassa kuultiinkin pienen sydämen syke ❤️ Haluan kuitenkin sanoa, että teidän juttuja on ollut mukava lukea täältä yleiseltä puolelta ja ne ovat tuoneet paljon vertaistukea. Kiitos siis kaikille ja enköhän nyt uskalla itsekin liittyä keskusteluun 😊
Tervetuloa ja onnea ultran tuloksesta 😍
 
Moi kaikille! Täältä varovaisesti liityn joulukuisten joukkoon, tänään kävin varhaisultrassa, ja pieni alkio sykkivän sydämen kera sieltä löytyi. :Two-hearts: Viikot tänään 6+0. Varovaisesti siksi, että tuntuu uskomattomalta että tämä raskaus alkoi näin helposti, meillä esikoisen -22 saamiseksi käytiin läpi 3 IVF-hoitoa, ja sieltä jäi kolme alkiota pakkaseen. Tämä raskaus alkoi nyt toisen pakastetun alkion siirrosta, ja siksi tuntuu että tämä meni tosi helposti ja nopeasti. Toivon todella että kaikki menee loppuun asti hyvin! On ollut kiva lueskella teidän muidenkin kokemuksia, ja saada vertaistukea näihin alkuraskauden piinaaviin päiviin.:smiling-eyes:
 
Takaisin
Top