Minäkin iäkäs odottaja, just täytin 39. Alkio kuitenkin ”nuori”, pakastettu kun olin 27 PAS-siirron kautta mentiin taas ja nyt odotetaan meidän 4.lasta rv3+4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En tiiä olisinko ihan mahoton jos varaisin neuvolan vasta rv7+O olevan ar-ultran jälkeen jos sinne saakka päästään ja siellä on jotain. Ei jaksais sinne turhaan soitella, saati mennä.Mille viikoille muilla osuu ensimmäinen neuvola? Mulla vasta 9+5 ja tuntuu, että siihen on ikuisuus aikaa
Tässä on mun 4+3. Tehty päiväpissasta. Mutta jokaisella hcg nousee omaan tahtiin.Vähän hitaasti tuntuu tummuvan tuo viiva. Onko teillä kokemusta noista testeistä että pitäiskö jo 4+2 olla tummempaa? Edellistä raskautta en hirveästi näillä testeillä testannut mutta kautta linjan viivat oli nopeammin tummempia.
Jep, kaipa sitten voi olla eroja eri raskauksienkin välillä. Tämä näkyi ylipäänsä testissä myöhemmin kuin edellinen. Meillä ei ole klinikalla mitään hcg mittausta verestä luvassa joten pitkät 3 viikkoa odottaa että alkaako vuoto kesken työpäivänTässä on mun 4+3. Tehty päiväpissasta. Mutta jokaisella hcg nousee omaan tahtiin.