Yleinen höpinäketju

Aiemmissa raskauksissa ei oo kyllä ollut palelua mutta nytkin oon korviin asti peiton alla ja on ihan sika kylmä 🥶🥶 lämpöpeitto ois pojan huoneessa mut ei viiti mennä hakee, ettei hän herää
 
Aiemmissa raskauksissa ei oo kyllä ollut palelua mutta nytkin oon korviin asti peiton alla ja on ihan sika kylmä 🥶🥶 lämpöpeitto ois pojan huoneessa mut ei viiti mennä hakee, ettei hän herää
Mulla kans kylmä ja aivastuttaa… varsinki jalat tuntuu olevan iha jäässä😬😬 villasukat on kyllä kova sana !!
 
Aiemmissa raskauksissa ei oo kyllä ollut palelua mutta nytkin oon korviin asti peiton alla ja on ihan sika kylmä 🥶🥶 lämpöpeitto ois pojan huoneessa mut ei viiti mennä hakee, ettei hän herää
Pipo päähän ja kuumavesipullo mahan viereen sinne peittovuoren alle.
Näillä nyky sähkönhinnolla tulee hiustenkuivaajalla peiton alle lämpöisen ilman puhaltaminen kalliiksi, vaikka se oiva konsti onkin.
Yllättävän paljon myös merkitsee se, mitä materiaalia tyynyliina+ pussilakana on, flanelli on viluisalle nukkujalle hyvä valinta.
 
Muokattu viimeksi:
Noniin, taas täällä kukutaan 🎃 onpa kiva ku herää tällee muutaman tunnin unien jälkeen ihan pirteenä. Mitenköhän kauan taas menee, että saa unta 😄
 
Olikos se nyt niin et viivan pitäis vahvistuu alussa joka toinen päivä? 🙂
 
Mulla kans kylmä ja aivastuttaa… varsinki jalat tuntuu olevan iha jäässä😬😬 villasukat on kyllä kova sana !!
Mä olen yleensä aina ihan jäässä, olipa kesä tai talvi. Nyt hikoilen koko ajan ja tuntuu kuin kropan sisällä olisi joku lämpöpatteri 😅
 
Noniin, taas täällä kukutaan 🎃 onpa kiva ku herää tällee muutaman tunnin unien jälkeen ihan pirteenä. Mitenköhän kauan taas menee, että saa unta 😄
Mä oon ny sen yhen huonon yön jälkee kyllä nukkunu kun tukki. Millään ei jaksais nousta sängystä ylös😬 onneks on vielä vapaata ni saa nukkuaki😂 3vuorotyön iloja pitkät vapaat🥳
 
Mä oon ny sen yhen huonon yön jälkee kyllä nukkunu kun tukki. Millään ei jaksais nousta sängystä ylös😬 onneks on vielä vapaata ni saa nukkuaki😂 3vuorotyön iloja pitkät vapaat🥳
Mä olin melkein 2h hereillä 😄 aamulla väsytti 😴
 
Siis mää soitin tänää jo neuvolaa iha sen takii ku takana se km. Sain ajan kk päähän, toivotaan ny ettei sitä tarvii peruu😂 pessimisti täältä moi😅
 
Siis mää soitin tänää jo neuvolaa iha sen takii ku takana se km. Sain ajan kk päähän, toivotaan ny ettei sitä tarvii peruu😂 pessimisti täältä moi😅
Ooks sää turust? 😆😆😆 toivottavasti ei tarvii 🤗
 
@Viivi92 sä pääset huomenna poksuttelemaan 😂😍

Mä ajattelin et jos huomenna aamulla teen digin ja sit lopetan testailun. Jätän sitte tän homman herran haltuun 🥰

Tänään töissä oli iha hirveen vaikeeta, en voinu keskittyä yhtää mihkään ja jatkuvaa haukottelua ja väsymystä🤭🤭
 
@Viivi92 sä pääset huomenna poksuttelemaan 😂😍

Mä ajattelin et jos huomenna aamulla teen digin ja sit lopetan testailun. Jätän sitte tän homman herran haltuun 🥰

Tänään töissä oli iha hirveen vaikeeta, en voinu keskittyä yhtää mihkään ja jatkuvaa haukottelua ja väsymystä🤭🤭
Joo vihdoin!! Ja aattelin jo tänää et vaihtaisin la päivää yhdellä päivällä ku tuli toi 2-3 ku aika varmuudella se ovis on tullu plussan kaa samana päivänä, mut en mä sit viitikään 🤣
 
Takaisin
Top