Yleinen höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viivi92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihan tosi neutraali äitiyspakkaus mielestäni verrattuna aiempiin ja huomaa kyllä että oli tavaramäärää vähennetty. Meillä on tuo 2021 pakkaus ja tykkään kyllä siitä enemmän kuin uudesta. Se oli vähän värikkäämpi sisällöltään ja siinä tuli älyttömästi kaikkea joten en ota tuota uutta kun en siitä saisi mitään lisäarvoa 😊

Ootteko tutustuneet kelan ensi vuoden äitiyspakkaukseen? Se julkaistiin tänään 😍
Mä tykkäsin kyllä värien ja kuosien puolesta, eniten järkytti oikeesti nämä hintojen nousut. Jos samalla summalla on tänä vuonna saanut 12 tuotetta vähemmän mitä viime vuonna ja oliko 17 vähemmän mitä edellis vuonna...

Nyt iski mulle se korona, tähän mennessä välttänyt useasta altistuksesta huolimatta. Ilmeisesti raskaus laskee immuunipuolustusta sen verran, että nyt pääsi päälle.

Nyt iski mulle se korona, tähän mennessä välttänyt useasta altistuksesta huolimatta. Ilmeisesti raskaus laskee immuunipuolustusta sen verran, että nyt pääsi päälle.
Voi ei 😔 mää oon sairastanut kahdesti, mut ollu kyl paljon helpommat ku nää flunssat mitä nyt ollu tässä vähä väliä päällä 🥺

Jännittää joka kerta aivastus kun sattuu/vihloo nii hitokseen vatsaan. Sama missä asennossa yrittää olla kun se on tullakseen 😵‍💫

Onko tää koko heinäkuisten ryhmä aina näin hiljainen vai suurin osa siirtynyt sinne salaisen puolelle?

Onko tää koko heinäkuisten ryhmä aina näin hiljainen vai suurin osa siirtynyt sinne salaisen puolelle?

Heinäkuiset taitaa viestien määrältä olla aktiivisin ketju lasketut ajat 2023 alta 🙊 ollaan siis salaisten puolella!

Heinäkuiset taitaa viestien määrältä olla aktiivisin ketju lasketut ajat 2023 alta 🙊 ollaan siis salaisten puolella!
Sitä vähän epäilinkin. Eli saa höpötellä aika ittekseen yleisellä puolella ennenkuin viesti määrä täynnä salaiseen 😅

Sitä vähän epäilinkin. Eli saa höpötellä aika ittekseen yleisellä puolella ennenkuin viesti määrä täynnä salaiseen 😅
Joo aika hiljaista on täällä ns. Normipuolella. Itse en kuulu salaisiin, käyn täällä joskus katsomassa onko mitään uutta.

Takaisin