Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kävin kurkkaamassa, nätit kuosit on minustaOotteko tutustuneet kelan ensi vuoden äitiyspakkaukseen? Se julkaistiin tänään
Ei ollu väreiltä mun mieleen, mut se toppapussi oli nice, pyyhe ja viltti myös ihanatOotteko tutustuneet kelan ensi vuoden äitiyspakkaukseen? Se julkaistiin tänään
Mä jotenki olin pettyny siihen, ei juurikaan mun makuunOotteko tutustuneet kelan ensi vuoden äitiyspakkaukseen? Se julkaistiin tänään
Mä tykkäsin kyllä värien ja kuosien puolesta, eniten järkytti oikeesti nämä hintojen nousut. Jos samalla summalla on tänä vuonna saanut 12 tuotetta vähemmän mitä viime vuonna ja oliko 17 vähemmän mitä edellis vuonna...Ootteko tutustuneet kelan ensi vuoden äitiyspakkaukseen? Se julkaistiin tänään
Voi ei mää oon sairastanut kahdesti, mut ollu kyl paljon helpommat ku nää flunssat mitä nyt ollu tässä vähä väliä päälläNyt iski mulle se korona, tähän mennessä välttänyt useasta altistuksesta huolimatta. Ilmeisesti raskaus laskee immuunipuolustusta sen verran, että nyt pääsi päälle.
Onko tää koko heinäkuisten ryhmä aina näin hiljainen vai suurin osa siirtynyt sinne salaisen puolelle?
Sitä vähän epäilinkin. Eli saa höpötellä aika ittekseen yleisellä puolella ennenkuin viesti määrä täynnä salaiseenHeinäkuiset taitaa viestien määrältä olla aktiivisin ketju lasketut ajat 2023 alta ollaan siis salaisten puolella!
Sitä vähän epäilinkin. Eli saa höpötellä aika ittekseen yleisellä puolella ennenkuin viesti määrä täynnä salaiseen
Joo aika hiljaista on täällä ns. Normipuolella. Itse en kuulu salaisiin, käyn täällä joskus katsomassa onko mitään uutta.Sitä vähän epäilinkin. Eli saa höpötellä aika ittekseen yleisellä puolella ennenkuin viesti määrä täynnä salaiseen
13 taitaa vielä puuttuaPaljon puuttuu viestejä?
Juu niin tuntuu olevanJoo aika hiljaista on täällä ns. Normipuolella. Itse en kuulu salaisiin, käyn täällä joskus katsomassa onko mitään uutta.