Yleinen höpinäketju

Heippa!

Täällä niin hiljaista, että saakohan sitä 30 viestiä täyteen 😀 ennen kuin pääsee salaiselle puolelle 😃
 
Itsellä ollut noita vihlontoja viikolta8 asti, äkkinäinen liike provosoi ja välillä yöllä herää siihen kun vihlasee kääntyessä. Esikoinen kyseessä ja ikää 34
Joo sama täällä. Yöllä pitää ajoittain kääntyi hiiiiitaaaaaasti :/
 
@Mumma mä voin täällä höpistä sun kaa niin saat viestit täyteen ja pääset salaisiin 😅 oon niin epäaktiivinen ettei mulla oo sinne asiaa mut voin toimia täällä heinäkuisten cheerleaderina joka yrittää auttaa muita pääsemään salaisiin. Paljo sulla vkot ja milloin laskettu? 😊
 
@Welmukka ihanasti ajateltu 😍
Mä oonkin nyt yrittänyt saada se 30 viestiä täyteen 😆 tänään on 13+4 ja la 28.7

Entäs itselläsi?
 
Oottekos hankkinu jo jotain vauvalle?
Mä oon tosi vähän mitään, esikoinen maaliskuinen -22 niin hänen tavarat menee hyvin pitkälti uudelle. Tuplavaunut pitäs löytää 😬 se onkin homma kun edullisesti, käytettynä mut mielellään ehjät ja hyvät...
 
Heippa!

Täällä niin hiljaista, että saakohan sitä 30 viestiä täyteen 😀 ennen kuin pääsee salaiselle puolelle 😃
Hei 👋 mullakin puuttuu vielä viestejä siitä 30:stä jopa niin paljon että olen jo pohtinut onko salainen puoli sen vaivan arvoinen mitä viestien määrän saavuttamiseen menee 😅
 
Oottekos hankkinu jo jotain vauvalle?
En ole vielä hankkinut mitään, kun tuntuu jotenkin liian aikaiselta. Paljon jo tullut kuitenkin mietittyä tulevia hankintoja ja toisaalta myös miettinyt että joko niitä olisi hyvä olla jotta saisi järkevästi hankittua.
Miten sulla, onko tullut jo jotain hankittua? 😊
 
@Pallukka höpöttele mun kanssa! Saadaan sulle viestit täyteen. Siihenhän lasketaan myös vastaukset sulle. Se on kiva se salainen puoli. 😍
 
@Mumma Mitä siellä salaisella puolella siis on? Eroaako se paljon tästä avoimesta puolesta? Odotan vasta ensimmäistä joten myös tämän sivun käyttö on uutta enkä oikein ole kaikesta vielä päässyt kärryille 😄
 
@Mumma Mitä siellä salaisella puolella siis on? Eroaako se paljon tästä avoimesta puolesta? Odotan vasta ensimmäistä joten myös tämän sivun käyttö on uutta enkä oikein ole kaikesta vielä päässyt kärryille 😄

Siellä on paljon aktiivisempaa keskustelua ja erilaisia lankoja 😊 ainaki ite koen, et on kiva höpötellä samas tilantees olevien kanssa, kun ensimmäinen kans tulossa ja kaikki uutta, eli sinne vaan! 😊
 
Siellä on paljon aktiivisempaa keskustelua ja erilaisia lankoja 😊 ainaki ite koen, et on kiva höpötellä samas tilantees olevien kanssa, kun ensimmäinen kans tulossa ja kaikki uutta, eli sinne vaan! 😊
Okei, kiitos tiedosta 😊 täytyypi koittaa saada vielä noin 20 viestiä, niin pääsisi sen näkemään 😅
Onko sinulla kaikki sujunut kivasti tähän asti raskautta?😊 taidat olla viikkojen tasolla suunnilleen samassa vaiheessa kuin minä (LA 23.7.).
 
Okei, kiitos tiedosta 😊 täytyypi koittaa saada vielä noin 20 viestiä, niin pääsisi sen näkemään 😅
Onko sinulla kaikki sujunut kivasti tähän asti raskautta?😊 taidat olla viikkojen tasolla suunnilleen samassa vaiheessa kuin minä (LA 23.7.).

Juu, eiköhän se pian saada sulle täyteen 😊

Joo mulla on nyt 15+4 ja kaikki menny ihanasti, välillä vähän pelottanutki kun ei oikee kunnon oireita oo ollut, mut tästä pitää nauttia. 😊 Miten sulla on mennyt? Koska pääset rakenne ultraan? 😌
 
Juu, eiköhän se pian saada sulle täyteen 😊

Joo mulla on nyt 15+4 ja kaikki menny ihanasti, välillä vähän pelottanutki kun ei oikee kunnon oireita oo ollut, mut tästä pitää nauttia. 😊 Miten sulla on mennyt? Koska pääset rakenne
Jännä miten eri vaiheelta heti tuntuu kun on eri määrä kokonaisia viikkoja 😄 Mulla ollut ihan sama että pelottanut onko kaikki kunnossa kun ei ole ollut likimain mitään oireita. Olen koittanut vain nauttia siitä että olen välttynyt pahoinvoinnilta, mutta olisi helpompi uskoa, että jotain tapahtuu, jos olisi jotain oireita.
Rakenneultraan on aika varattuna maaliskuun puoliväliin 😊 Milloin sä pääset rakenneultraan?
 
Jännä miten eri vaiheelta heti tuntuu kun on eri määrä kokonaisia viikkoja 😄 Mulla ollut ihan sama että pelottanut onko kaikki kunnossa kun ei ole ollut likimain mitään oireita. Olen koittanut vain nauttia siitä että olen välttynyt pahoinvoinnilta, mutta olisi helpompi uskoa, että jotain tapahtuu, jos olisi jotain oireita.
Rakenneultraan on aika varattuna maaliskuun puoliväliin 😊 Milloin sä pääset rakenneultraan?

No mut onpa kiva kuulla, et helpolla päästy sielki! 😍

Me päästään 8.3. rakenneultraan, mut käydään yksityisel kurkkii ennakkoon 11.2. et näyttääks kaikki hyvältä ja ehkäpä jos sukupuoli näkyis 🙊

Onks sulla vielä masu pullahtanu esiin?
 
Yksityisellä lisäksi käyminen varmaan helpottaa siihen että tietää kaiken etenevän normaalisti! Onko jompi kumpi sukupuoli toiveissa vai muuten vain malttamattomana sitä tietoa jo odotat? 😊
Masu on jo selvästi näkyvissä, vaikkei mikään iso olekaan. Osa urheiluhousuista ovat sen verran tiukkoja jo vatsan kohdalta että menevät odottamaan että jos joskus myöhemmin taas olisivat sopivat. Tänään on tarkoitus mennä kiertelemään vauvatavaraliikkeitä ja -kirppiksiä ja toivon että löydän jostain myös äitiysvaatteita. Ei niillä vielä mikään kiire mutta haluan että jotain on valmiina sitten kun kaikki normivaatteet alkavat olla huononkokoisia tai -mallisia. Viime viikolla oli vähän huono tuuri kun oltiin katsottu liikkeiden aukioloajat väärin ja oltiin siellä noin 10 min ennen sulkemista 🙈
Joko sulla on alkanut olla tarvetta äitiysvaatteille? 😊
 
Takaisin
Top