Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo sama täällä. Yöllä pitää ajoittain kääntyi hiiiiitaaaaaasti :/Itsellä ollut noita vihlontoja viikolta8 asti, äkkinäinen liike provosoi ja välillä yöllä herää siihen kun vihlasee kääntyessä. Esikoinen kyseessä ja ikää 34
Tänään juuri katsoin kauniita äippä legginssejä.mennään ultraan
Mä oon tosi vähän mitään, esikoinen maaliskuinen -22 niin hänen tavarat menee hyvin pitkälti uudelle. Tuplavaunut pitäs löytää se onkin homma kun edullisesti, käytettynä mut mielellään ehjät ja hyvät...Oottekos hankkinu jo jotain vauvalle?
Hei mullakin puuttuu vielä viestejä siitä 30:stä jopa niin paljon että olen jo pohtinut onko salainen puoli sen vaivan arvoinen mitä viestien määrän saavuttamiseen meneeHeippa!
Täällä niin hiljaista, että saakohan sitä 30 viestiä täyteen ennen kuin pääsee salaiselle puolelle
En ole vielä hankkinut mitään, kun tuntuu jotenkin liian aikaiselta. Paljon jo tullut kuitenkin mietittyä tulevia hankintoja ja toisaalta myös miettinyt että joko niitä olisi hyvä olla jotta saisi järkevästi hankittua.Oottekos hankkinu jo jotain vauvalle?
@Mumma Mitä siellä salaisella puolella siis on? Eroaako se paljon tästä avoimesta puolesta? Odotan vasta ensimmäistä joten myös tämän sivun käyttö on uutta enkä oikein ole kaikesta vielä päässyt kärryille
Okei, kiitos tiedosta täytyypi koittaa saada vielä noin 20 viestiä, niin pääsisi sen näkemäänSiellä on paljon aktiivisempaa keskustelua ja erilaisia lankoja ainaki ite koen, et on kiva höpötellä samas tilantees olevien kanssa, kun ensimmäinen kans tulossa ja kaikki uutta, eli sinne vaan!
Okei, kiitos tiedosta täytyypi koittaa saada vielä noin 20 viestiä, niin pääsisi sen näkemään
Onko sinulla kaikki sujunut kivasti tähän asti raskautta? taidat olla viikkojen tasolla suunnilleen samassa vaiheessa kuin minä (LA 23.7.).
Jännä miten eri vaiheelta heti tuntuu kun on eri määrä kokonaisia viikkoja Mulla ollut ihan sama että pelottanut onko kaikki kunnossa kun ei ole ollut likimain mitään oireita. Olen koittanut vain nauttia siitä että olen välttynyt pahoinvoinnilta, mutta olisi helpompi uskoa, että jotain tapahtuu, jos olisi jotain oireita.Juu, eiköhän se pian saada sulle täyteen
Joo mulla on nyt 15+4 ja kaikki menny ihanasti, välillä vähän pelottanutki kun ei oikee kunnon oireita oo ollut, mut tästä pitää nauttia. Miten sulla on mennyt? Koska pääset rakenne
Jännä miten eri vaiheelta heti tuntuu kun on eri määrä kokonaisia viikkoja Mulla ollut ihan sama että pelottanut onko kaikki kunnossa kun ei ole ollut likimain mitään oireita. Olen koittanut vain nauttia siitä että olen välttynyt pahoinvoinnilta, mutta olisi helpompi uskoa, että jotain tapahtuu, jos olisi jotain oireita.
Rakenneultraan on aika varattuna maaliskuun puoliväliin Milloin sä pääset rakenneultraan?