Yleinen höpinäketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viivi92
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mun pahoinvointiin ei auta kun jatkuva syöminen, kävin äsken vaalla ja tullut siis 5kiloa (!!!!!!!) oon kyllä tosi turvonnut mahan ympäriltä että varmaan nesteitäkin kertyy nyt mutta vähän hirvitti. Kaikki pöksytkin jo kiristää ja tässä ollaan vasta 7+6 😅

Mun pahoinvointiin ei auta kun jatkuva syöminen, kävin äsken vaalla ja tullut siis 5kiloa (!!!!!!!) oon kyllä tosi turvonnut mahan ympäriltä että varmaan nesteitäkin kertyy nyt mutta vähän hirvitti. Kaikki pöksytkin jo kiristää ja tässä ollaan vasta 7+6 😅
Mä oon kans huomannut, että paljon parempi olo kun syö vähän jotain koko ajan :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Onneksi mun craving on Bruno klementiinit! :tears:

Vieläkö tääl on joku höpöttääs? Taitaa pitkälti kaikki olla tuolla salaisten puolella jo.🤭

Onko muilla alkaneet housut jo kiristää? Itsellä rv7+2 ja hirvee turvotus. Leggingsitkin puristaa ikävästi 😅

Onko muilla alkaneet housut jo kiristää? Itsellä rv7+2 ja hirvee turvotus. Leggingsitkin puristaa ikävästi 😅
Mul on nyt 8+2, mut oon jo ainakin viikon verran oleillut kotona (ja välillä muuallakin) farkut auki. Oikeastaan housut on ok niin kauan kunhan ei tarvitse istua alas 😅

Mul on nyt 8+2, mut oon jo ainakin viikon verran oleillut kotona (ja välillä muuallakin) farkut auki. Oikeastaan housut on ok niin kauan kunhan ei tarvitse istua alas 😅
Itse en ole käyttänyt normaalistikaan pitkään aikaan farkkuja enkä tällä hetkellä mitään mulla jo olevia farkkuja sais jalkaan, mutta joo, kyllä ne kiristää varsinkin syömisen jälkeen kun turpoaa kuin ilmapallo... Vyötärönauhan oon päivittäin laittanut mahan alle syömisen jälkeen.

Täällä myös housut kiristää ja painaa ikävästi vatsaa. Huono olo vaivaa niin yhtään ei kestä puristavaa oloa vatsalla.

Minulla kans hirvittää tämä jatkuva pakko syödä fiilis ja kiloja kertyy vauhdilla.🤭 Ostin muka uusia vyötäröltä löysiä housuja vaan istuessa nekin puristaa hulluna. Seisoessa vain ok. Pitäis olla sellasia joissa vyötärö jää mahan alle mutta normi housuista vaikea löytää sellasia ja äippä housut ei oikein innosta.😄

Täytyy varmaan kotiuttaa itsekin jotkut leggarit ensi hätään 😅 normaalistikin tykkään leggingseistä, jotka tulee ylös + ei purista, mut näköjään oon turpoavaa sorttia 😂

Mä oon löytäny iha prismasta perus mustat äitiyslegginsit ja ne on mun mielestä ollut parhaat 😁 mulle vaikeuksia tuottaa oikeiden rintaliivien löytäminen kun kuppikoko on valtava... Ei löydy perus hm/cubus ja en haluis ostaa mitää "mummorintsikoita" eli semmosia ihonvärisiä lörpäkkeitä 🤣

Täällä mennään kalsareissa tai työvaatteissa ilman rintsikoita kaikki päivät nyt reilun viikon ajan..

Takaisin