ALkuraskauden pahoinvointi oli itselläni onneksi vain nimellistä. :)
Selkä ja lonkkakivut sain tuossa viikon 17 paikkeilla, mutta ovat onneksi jo helpottaneet (koputtaa puuta) kun olen "lomaillut" töistä muutaman viikon. Raskausdiabetes diagnosoitiin 30.4 eli rv:llä 26 ja siinä hoitona insuliini.
Itselläni yöunet karkasivat jossain tuossa helmi-maaliskuun vaihteessa (laskettu 7.8).
Sairaslomalla olen väsymyksen vuoksi ollut jo 1.5 asti, eikä helppoa ole ollut, nimittäin se sairasloman saaminen.
Tayssissa sanoivat, että olen työterveyden potilas, koska nukkumattomuuteni johtuu työstressistä. Työterveydessä taas vetoavat kaikessa siihen, että: "raskaus ei ole sairaus ja nukkumattomuus on ihan normaalia sinun tilassasi". Työterveys ja neuvola pompottelevat minua niin kuin jumppapalloa edestakas, eikä kumpikaan tunnu ottavan tosissaan väsymistäni.
Viikko kerrallaan olen nyt sairaslomalla ollut. Koko sairausloman olen saanut hypätä lääkärissä työpsygolokista lähtien (jonka ainut neuvo oli, että jos et jaksa, niin irtisanoudu !?!?!).
Olen jo niin väsynyt ramppaamaan lääkäreillä, että päädyin hakemaan aikaistettua äippälomaa (8.6. alkaen).
3 viikkoa vielä pitäisi jaksaa tätä lääkärirumbaa.
Se on varma, että vastuulliseen seisomatyöhöni työhöni en suostu palaamaan näillä kolmen tunnin katkonaisilla yöunilla!
Onko kukaan muu tuntenut olevansa väliinputoaja lääkärijärjestelmässä?