Yhdistelmävaunut? Minkälaiset hankitte?

Kävin tänään katsomassa niitä Brion vaunuja, mutta ei kuitenkaan ostettu. Ratasosaa ei tuossa mallissa saanut vaihdettua niin että lapsi on kasvot menosuuntaan. Eihän se lapsi mua haluu varmaan tuijottaa koko aikaa vaan nähdä myös maailmaa! :grin Muutenkin mekanismit olivat aika kuluneet ja niitä sai vähän rempata...
 
Autumn noista Emmaljungista saa ratasosan käännettyä kummin päin vaan ja osassa rungoissa on vielä heittoaisa, joka mahdollistaa sen, ettei ratasosaa tarvitse ottaa irti, jotta ns. menosuunnan saa muutettua. Noita näyttäs olevan paljon käytettynäkin tosi siisti kuntosia tarjolla, etenkin pk-seudulla :)
 
Kyllä Brionkin vaunuissa saa istuimen suuntaa vaihdettua mutta ei näköjään kaikissa malleissa.
 
Hiphei nyt on vaunutkin sitten hankittu! Kolme vuotta vanhat yhdellä lapsella olleet Brio Happyt kovalla kantokopalla. Koppa on vaaleanruskea, ei mun lemppariväri mutta koppa-aika on suht lyhyt joten ehkä kestän sen. Ei ole heittoaisaa mutta istuinosan suuntaa saa kyllä käännettyä. Jotain pieniä naarmuja rungossa on, mutta muuten kyllä tosi hyvässä kunnossa! Maksoivat vain 150 € joten tein mielestäni hyvät kaupat. :)
 
Formulat tyypille hankittu. Tänne tuli Teutonian Cosmot vuodelta 2012, ovat olleet yhdellä lapsukaisella käytössä 1.5vuotta ja oli niin loistavassa kunnossa eikä hintakaan päätä huimannut. 300€:llä sai adapterin turvakaukalolle, hoitolaukkun, sade- ja hyttyssuojan myös mukaan. Uutenahan pelkät yhdistelmät on jo reippaasti yli tonnin täällä Suomessa.
Kävin jonkin verran tyyppaamassa noita vaunuja liikkeissä ja Teutoniat vaan tuntui parhaimmilta mun kohdalla.
Mä olen niin tyytyväinen, toivottavasti tyyppikin tykkää :)
 
Meillä päädyttiin Emma Alu Combiin. Isot pyörät, heittoaisa, säädettävä työntökorkeus ja helppo käyttöisyys oli meille ihan ehdottomat. Kaiken lisäksi säästettiin näissäkin iso raha kun saatiin Lastentarvikkeessa alennus, joten koko vaunupaketti sade- ja hyttyssuojineen maksoi 245 €. Nämä ajavat asiansa erittäin hyvin ja väriksi valittiin unisex-väri musta, joten uskon, että nämä myy hyvin sitten kun ei itse enää näitä tarvita.

FB kirppikset on tosi hyviä kun etsii sellaisia tarvikkeita, joita käytetään vain hetki. Sieltä olen ostanut Gragon turvakaukalon (35€ ja kuntonsa puolesta melkein uusi), kakkos yhdistelmät mummulaan (35€, tosin 8 vuotta vanhat, mutta toimivat sen mitä nyt mummula visiiteillä tarvitaan), kantoliinan (5€, yhdellä ollut ennen meitä ja edelleen priima kunnossa). Suosittelen hyödyntämään. Rahaa kun lapseen menee senkin jälkeen kun vaunuista on kasvettu ulos.
 
Meillä vaihtu kaikki mitä oli jo valmiiksi hankittu, aiempien ipanoiden kummitädin jemmasta löyty meidän kestosuosikkirattaat; quinny freestylet :Heartred ja vielä kaveriksi huippumatkikset (gesslein). Tänään ostin maxi-cosin kaukalon sekä isofix telakan(käytettynä), eli meillä on koossa sama paketti mikä oli toisella ipanalla :)
Mieskin suorastaan innostu, tuo oli niin mainio kokonaisuus jo silloin 4v. sitten kun viimeksi on vauvan kans liikuskeltu :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Brion happy vaunuja oltiin pitkään jo katseltu ja lähestulkoon päätetty ostaa. Tänään tuli kuitenkin täys käännös kun löydettiin torikirppikseltä emmaljungan smart duo combit, täysin moitteettomassa kunnossa ja yhdellä lapsella olleet. Hintaa oli vain 350, niin kyllähän ne lähti matkaan ja värikin mielytti silmää. Keposet on kyllä liikutella ja hissiinkin mahtuivat, kun tämä kerrostalo elämä on hiukan tuota vaunujen ostoa hankaloittanut. Mutta sisälle asti noilla pääsi sen suurempia ongelmia :)
 
Olenkos täällä kertonutkaan, että ostimme käytettynä Emmaljungan Duo Edge Combit Classic crome rungolla. Väriltään coffee :) Koppa ja ratasosa vuosimallia 2011 ja runko 2012. Ihan "bränikkä" kunnossa ♥ (aluks oli uniq alu- runko mut haluttii toi classic kun siinä on parempi jarru ja jousituskin löytyy + ett ne on mageet) :wink

Sent from my GT-I9295 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä myös tosiaan noi Emmaljungan Edge Duo Combit, sportti-rungolla (uutena ostin :)) ja ihan rakastunut niihin oon! Ei malta oottaa, että pääsee käyttämään :rolleyes:
 
Me ostettiin käytettyinä gesleinin yhdistelmät 2009 mallia, yhdellä lapsella käytössä ollut. Ruskean väriset, turkoosia lisäksi. Tykkään kovasti isot renkaat, hyvät jouset ja menee hyvin auton takakonttiin. Hinta oli 190€ ja kunto hyvä.
 
Meijän Emmaljungat saapui taloon viikko sitten. Aiiiiiivvaaaaan iiiiihhhhaaanat!!! Mies ajelee niillä pitkin alakertaa meilkein joka-ilta. Oon niin onnellinen, että sain vielä sen ruskeen rahkasen vaunulaukunkin, on sitten samaa settiä koko paketti. Voi, kun pääsis vaan jo käyttämään niitä oikeesti.
 
Me hankittiin eilen yhdistelmävaunut eli Brio Happy tummansinisenä oli meidän valinta. Oltiin ajateltu vahvasti, että ostetaan käytetyt vaunut mutta toisin kävin :rolleyes: eilen mentiin liikkeeseen katsomaan gesslein ja brion vaunuja ihan tutustumismielessä mutta kun miehen kanssa nähtiin nämä, niin se oli siinä!!! Eipä tarvinnut miettiä enää ja sattuivat olemaan juuri sopivasti tarjouksessakin :dance018
 
Täälläkin tummansiniset Brio Happyt :D Toiveissa olisi että niillä pääsisi kulkemaan sorateillä ja lumessakin, täällä korvessa kun on asvaltoimattomiakin teitä ja lumiaurat liikkuu joskus ja jouluna.. Tosin jos talvi on sellainen kuin viime talvi, niin saakin murehtia lumen puuttumista :sad001
 
Onks noi Eetuhan kärryt? Onpa aika mahtava idea myydäänkö noita ihan tommosina vai pitääkö tempasta poikien stigasta etusuksi irti?

Muoks. Ei vaan onko tuo minari?
Pitänee lähtä itekki viritteleen... Koko päivän taas lunta satanu eikä oo auraa näkyny...
 
Takaisin
Top