Yökyöpelit-ketju

Ai että lapsen oksennustauti on stressaavaa näin kuumalla kun pikkuhörpyt vettäkin tulee ylös. Päivällä olen lepäillyt lapsen kanssa ja yöllä taas valvonut. Menin nukkumaan puolenyön jälkeen (tai nukahdin lapsen viereen päivävaatteissa, hampaat pesemättä 🥴) ja lapsi heräsi ihanan pirteänä leikkimään klo 4.30 (ja pyysi banaania ja vettä, jotka nyt pysynyt sisällä). Nyt missio nukkua vielä vähän äidin sylissä vaikka näki auringon jo porottavan täyttä häkää. Yrittää siinä nyt itselle ja lapselle vakuutella että on vielä yö 😬

Täällä vuorostaan/vaihteeksi iltayön nukahtamisvaikeuksia. Muutaman kerran olin jo sitä mieltä että oon vaan valvonut otollisen nukahtamisikkunani ohi (toissayönä, kun en saanut nukahdettua ennen kahta, tein periaatepäätöksen, että jos illan viimeinen sokerimittaus menee klo 23.30 jälkeen, jätän sen yksinkertaisesti väliin). Mutta vuoteeseen mennessä pian klo 23 jälkeen oli edelleen kierrokset niin korkeat, että sammutin valot vasta 00.20 päiväkirja- ja lukusession jälkeen.

Kun ei nyt vaan huonounisuus tarttuisi puolisoonkin, mie sain nukuttua viime yönä hyvin sitten kun nukuin vaikka paljon heräilinkin. Mutta raasu nousi 1.30, tuli sänkyyn tuosta tunnin-parin päästä ja oli kuulema hereillä vielä ainakin viiteen asti.

Äh, tylsää @Emp !

Mä en puolestani onnistunut nukahtamaan ennen kuin puoliso tuli kotiin illanvietosta. Ja siinä vaiheessa kun hän tuli kotiin ja paineli nukkumaan mulle oli jo iskenyt unohtuneen (otin sit 1h aterian jälkeen) diabeteslääkkeen sivuvaikutus-pahoinvointi, joten sen ohimenemistä piti odotella ja niin edelleen... kunnes kömmin uudestaan sänkyyn pariksi tunniksi ennen aamuherätystä. Kahvia keittäessä oli sellainen horjuva olo kuin olisin humalassa. Onneksi esihenkilölle sopi että katson voinnin mukaan minkä verran tuntuu järkevältä käyttää työjuttuihin aikaa tänään, ja merkkaan päivän sairaslomaksi jos tehty tuntimäärä jää tosi vähäiseksi.

Muokattu viimeksi:
Täällä kukutaan pitkästä aikaa. 🙄 Luulin jo, että tämä olisi ohi, mutta heräsin, eikä toivoakaan unesta enää. 😬 Nyt saattaa vaikuttaa, kun on liikuntakielto päällä, niin ei elimistö rauhoitu unille iltaisin.

Täällä on tullut nukuttua tosi huonosti ja nyt rupeaa taas olemaan etova olo. Suu kuivaa mutta aina kun juo niin voimistuu se olo😖

Takaisin