YÖKUKKUMISKESKUSTELUA

Hyvä juttu, sä voit käydä siellä lämmittelemässä henkilökunnan valmiiksi :wink
 
:D näin tehdään! Esikon synnytys oli ainakin ihan ok kokemus joten ihan hyvillä mielin sinne olen menossa tälläkin kertaa. Toivottavasti me kaikki saatas kunnon makoisat unet ensi yölle!
 
Feliddzi, ooks kokeillu Posivil Zinkkiä? Siinä ei mitään kuumetta alentavaa oo, mutta mustaherukan makuinen on muuten aika saman tyylistä ku Finrexin (joten saattaa auttaa jo siks että on mielleyhtymä siihen) ja sinkkiähän suositellaan flunssaan! Joku sano ettei oo auttanu mitään mut mä sitkeesti flunssan ensioireista asti kiskoin sen sallitut 3pussillista päivässä ja tuntu että siitä oli apua! Tänään alotin taas.
 
Tunniksi onnistuin taas sammumaan. Jospa ei menis taas kolmeen...
MarinaMelina hyvää olen kuullut kanssa Jyväskylän synnäristä, viimeksi tänään pomolta, joka on mies :D
 
Mitä, missä kaikki kukkujat? Vaikuttaa hyvältä, tytöt! Minäkin koitan saada vähän unihiekkaa (tai mielummin -liimaa) silmiini :)
 
Jouluvalmisteluja oon tehnyt nyt yöllä, kun päivällä kerran väsyttää o_O
Jollain lailla väsyttääkin, mutten millään haluaisi mennä nukkumaan jos en saa unta.
 
Pitäs varmasn itekin nousta tekeen jotain järkevämpää kuin foorumien lukeminen. Tein vaan ne kaikki jo sillon 9 jälkeen, kun tuntui, että taju lähtee, jos en pääse nukkuun.
Eli fail, ellei jopa tuplafail :)
 
Minäpä pakkaan ton viimesenkin lahjan. Voi sit huomenna töitten jälkeen vaan tuupata kinkun uuniin ja vetää unta kaaliin ja valmistautua aaton ajomatkoihin siskon luo.

On muuten ihan kuin ois joulu tulossa, sisko haki tänään mulle huuto.netistä ostamani vaunukopan :wink
 
Brion Happyn pehmeen kopan Smilen rattaisiin. Tekemäni gallup kallistui sinne pehmeän puolelle melko vahvastikin.
 
Mä toivon, rttä toi on tarpeeks iso. En osaa juurikasn arvioida vauvojen kokoa :)
Jos tulee kylmä kesä, se kova olis varmaan parempi.
 
sepä se.. esikoisen kohalla on aika hakemista että mikä olis paras ym.. eiköhän toisen kohalla oo sit huomattavasti helpompaa mikäli tähä rumbaan lähtee uudestaa :D
 
No sä oot kyllä kaiken kohtuuden nimissä kärsinyt nyt sen verran, että ainakin kolmen seuraavan kuuluis olla tosi helppoja!
 
Takaisin
Top