Kiitos tsempeistä! Niitä tosiaan tarvitaan nyt.
En oo kuin ohimennen aatellut tuota doplerin hankintaa, mutta se voisi kyllä olla ihan varteenotettava ostos. Mulla on vaan tällä hetkellä taas niin epätoivoinen olo tän raskauden suhteen, että en pysty aattelemaan, että ostaisin mitään tähän liittyvää (kun pelkään, että tää kuitenkin kohta loppuu kesken)...
Lepäsin tässä sohvalla tänään töiden jälkeen, niin yhtäkkiä taas hirvee lorina ja oon hypänny vessassa nyt ties kuinka monta kertaa ja vaihtanu sidettä useampaan otteeseen. Jotenkin on vaan taas semmonen olo, että tää on niin lopun alkua, kun tuntuu että pahenee vaan ja loppua ei näy. Vähän jo tänään päivällä elin siinä toivossa, että olis tilanne menossa taas parempaan, mut eipä näytä siltä. Mä varasin hädissäni ens viikolle yksityiselle gynelle ajan. Yksi iltaaika olis ollu jo maanantaille, mutta otin kuitenkin vasta seuraavan ajan keskiviikolle, kun se toinen gyne näytti netissä jotenkin pätevämmältä. No joo.. tiedä häntä kuka on pätevä ja hyvä, mutta onpa nyt aika sitten ainakin. Tosin nyt tuntuu, että keskiviikko on niiiiin pitkän ajan päästä, että ennen sitä voi olla tapahtunut jo vaikka mitä ja miten kestän sinne asti... Eihän tälle kukaan mitään voi... jos vuodan, niin sitten vuodan, vaikka ravaisin joka päivä lääkärissä.
Nyt viikonloppuna en tee kyllä yhtään mitään muuta kuin pakolliset asiat. Harmittaa, kun miehelle tulee kaveri huomenna yökylään... haluisin olla vaan rauhassa.
Anteeksi, kun valitan... harmittaa itseäkin, mutta olo on tällä hetkellä suoraan sanottuna kamala.