Mulla on myös kokemuksia noista vuodoista sekä ikäviä, että toisenlaisia. 12/13 kun olin viikoilla 10 + jotain, alkoi hyvin niukka v-pun vuoto, lähinnä paperiin pyyhittäessä, jota jatkui muutaman päivän ennenkuin soitin päivystykseen, kun tuohon aikaan sattuineista syistä kaikki neuvolat ja äitipolit oli kiinni. Löytyi tuulimuna ja kkm. Toinen tapaus 3/15 alkoi samalla tavalla hyvin niukalla vuodolla, jota jatkui pari päivää, kunnes alkoi reilu km vuoto. Tällöin oli viikkoja kasassa 6+ jotain. Juuri pari päivää aikaisemmin olin käynyt varhaisultrassa, jossa erottuivat sydän äänet ja luulin kaiken olevan hyvin. Joskaan alkio ei vastannut viikkoja, mutta oletin johtuvan myöhäisestä hedelmöittymisestä.
Nyt 7/15 minulla on viikkoja 8+3. Pari päivää sitten alkoi saman tyyppinen vuoto kuin edellisillä kerroilla ja ajattelin, että EI TAAS, en kestä ja soitin äitipolille heti ultra-aikaa. Tänään kävin ultrassa ja kaikki oli hyvin. Alkio vastasi viikkoja ja sydän löi hienosti!! Pääsin heti äitipolille ultraa, koska olen ollut siellä hoidossa toistuvien keskenmenojen takia ja tämä viimeisin raskaus sai alkunsa Clomifenien avulla toisesta kierrosta. Että omasta kokemuksesta tiedän, että vuoto voi merkitä mitä tahansa ja johtua monista eri asioista, eikä aina merkitse pahinta.