Vuoto..

hienoa että täällä on hyviä uutisia että vuoto loppunu. kuulostaa satsan kohalla siltä että hauveli aiheutti pienen hematooman. nitamoi ihana että sulla on vuoto loppun kans. :)

täällä ei se iiso hematooma ol tulli ulos vieläkää joten mietin mikä on homman nimi, onko imeytyn takas verenkiertoo vai jääny sinne...
 
Minäkin joudun tähän vuotelijoiden kerhoon liittymään, valitettavasti :sad001 Juuri aamulla tätä ketjua luin, iltapäivällä vessassa tulikin pyyhkiessä rusehtavaa vuotoa. Loppui kyllä tuohon yhteen/kahteen kertaan eli parin tunnin päästä ei enää merkkejä vuodosta ollut, mutta kyllähän tässä nyt varpaillaan on ja etenkin tuleva yö pelottaa, pelottaa jos joudun heräämään kipuihin/isoon vuotoon :sad001 Kyllä nää vuodot säikäyttää, vaikka harmittomia olisikin. Meillä ei ole vielä mitään ultraa käytynä, eli senkään puolesta tietoa ei ole.. Tänään rv 8+6.

Yksi gyne mulle viime raskaudessa kertoi, että kun keltarauhanen surkastuu noin rv9 paikkeilla, voi siitä aiheutua koviakin kipuja ja pientä vuotoa, se on kuulemma tavallista. Mä nyt yritän ajatella että ehkä siitä on kyse, mutta eihän tässä auta kuin odotella miten käy ja toivoa parasta.

Toivon parasta myös teille muille joulukuisille :smiley-angelic003
 
tsemppiä pampero, toivotaan että ei olis mitää vakavaa vaan johtuis iha tuos keltarauhasesta esimerkiks.
 
Tekis mieli sanoa että kiva kuulla susta Pampero, mutta kun on nyt vähän ikävissä merkeissä... Musta toi keltarauhasen surkastuminen kuulostaa oikein pätevältä syyltä niukkaan vuotoon! Josko näin on vaikka ollut Satsan ja Nitamoinkin kohdalla :)
 
Sandy, oon lukenut ahkerasti mutta kirjoittelu on jäänyt :) Olot ollut aika karmeita, niin ettei ole jaksanut pahemmin edes läppäriä avata. Onneks nyt helpottaaa pahoinvointi ja väsymys jo. Oon tiiraillut Iineksen kuulumisia, mutta ei ole näkynyt. Mitähän Iinekselle kuuluu? :)
 
Iineskin tais olla kiireinen ja pahoinvoiva. Kirjoitti tuonne "Raskaaksi 2014 ryhmästä plussanneisiin" :)
 
Mä olen googlettanu noin miljoona eri syytä alkuraskauden vuodoille :grin Voi olla hormonaalinen,eli ns.valekuukautiset,tulehdukset,kuivat limakalvot,hematooma,istukka saattaa olla kohdunsuun päällä,polyyppi,kaikille vuodoille ei löydy edes syytä.Tuossa nyt muutama mitä mieleen palautu mutta syitä voi tosiaan olla vaikka mitä ja vuoto todellakin vaaratonta :)
 
Ei valitettavasti ollut vaaratonta meillä kuitenkaan..Eilen alkoi uudelleen tuhruvuoto ja tänään ei epäilystäkään että kesken meni jälleen :sad010
 
Ei perkele! Tekis mieli sanoa että jos kuitenkin.... Mutta kyllähän sä itse tiedät :sad001

Voimia tämän jaksamiseen :Heartred
 
Voi ei Satsa! Olen pahoillani. Tämä kyllä tuntuu vain vahvistavan, että vaaratonta vuotoa ei olisi. :sad001 Meillähän se oli myös merkki keskenmenosta..

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top