Vuoto..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja niukku
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi ei Satsa! :sad001 Kunpa kyseessä ei olisi mitään vakavaa. Toivottavasti pääset pian ultraan! :Heartred Voin uskoa että siellä on melko pelonsekaiset tunteet ja epätietoisuus kai on pahinta...

Lääkärille soitto,sille samalle jolla käytiin varhaisultrassa,ja meinas ettei vielä huolta.Mikäli ei kivut ala ja vuoto muutu veriseks niin voi olla vaaratonta.Voi odotella sinne ens viikkoon mut pääsee aiemminkin ultraan jos siltä tuntuu.Lähinnä kehotti lepäämään ja seuraamaan tilannetta.Niin kai mä sitten teen,jos vuoto yltyy tai kipuja tulee niin menen kyllä huomenna.

Mulla oli vastaanlainen tilanne viime vuonna ja keskenmeno tuli. Mene lääkäriin niin saat selvyyden asialle. Tiedän mitä tunteita käyt juuri nyt. Voimia sinulle
:Heartbigred

Vinkkinä kaikille jotka ovat saaneet nyt keskenmenon, itse sain tammikuussa 2012 ensimmäisen keskenmenon jota seurasi niin paha tulehdus et olin ab-tiputuksessa sairaalassa. Heti kun alkaa kuume nousemaan niin lääkäriin !

Sent from my GT-I9205 using Vau Foorumi mobile app

Voi ei, miksi tänne tulee näin paljon näitä vuotouutisia. Toivotaan todella satsa, että olisi harmitonta vuotoa. Jaksamista :Heartred

Voi ei :(
Täällä täällä pidetään peukkuja, että vuoto on vaan vanhaa verta tai istukka kohdunsuulla tai jotain muuta vaaratonta vuotoa.
Itsehän vuotelin ekassa raskaudessa ekan kolmanneksen aikana kolmeen otteeseen rusehtavaa vuotoa. Lähinnä pyyhkiessä ja sanottiin että normaalia on. Pieniä alkuraskauden vuotoja on joka toisella naisella.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

satsa tsemppiä inshaAllah on jotai vaaratonta kuten mulla eli hematooma (joka ei kyl ol tänäkää päivänä viel vuotanu ulos) tai etinen istukka tms. ns harmitonta. uskon että pelottaa, nyt pelkästään lepoa kuten mun lääkäri sanois että vuodelepo ei saa tehä mitää ja käypä näytillä.

Tsemppiä Satsa ja Nitamoi... Toivotaan että menee ohi!

Sent from my LT26i using Vau Foorumi mobile app

Kiitos kaikille tsempeistä :Heartred
Tsemppiä ja pidetään peukkuja nitamoi :Heartred
Pyyhkiessä mullakin on tänään tullu,eilen sen verran housuihin asti että sanoo voi.Nyt ei muutamaan tuntiin enää mitään.Lepääminen tuntuu auttavan,mähän oon muutaman päivän tässä huhkinu pihalla ja sisällä.

Ei lääkäri ainakaan sanonu mitään sellasesta ekassa ultrassa,oisko voinu tällä välin tulla..Mistä hematooma muuten edes tulee?

hematooma tulee ku verisuoni kohdussa katkeaa se on mustelma. se voi kuule tulla tärähyksen aiheuttamana, kova rasitus joskus, osuma alavatsaan. mulla tuli skootterilla lääkärii menosta hematooma ku tiessä oli kuoppa ja mies ajo siihen ni tuli tärähys ja sain hematooman.

Tuntuu että tuhruttelu ois loppunu:)En tiiä oisko sitten voinu olla joku pieni hematooma,joku pieni hyytymä tuli illalla kuitenkin vanhaa verta sekin.Toi meidän nuorempi koirahan hyppäs aika kovaa mun alavattaa vasten muutama viikko sitten,ehkä se aiheutti jotain vuotoo joka nyt tuli pois.Oireet ainakin jatkuu,sen puoleen ei kai pitäis huolta olla.
Ja lääkäri oli tosiaan sitä mieltä ettei olis vakavaa kun ultrassa oli kaikki hyvin + vahva syke viikko sitten.

Jeeee!! Kiva kuulla parempia uutisia :)

Nyt varmaan oiskin ihan hyvä odottaa sinne tiistaihin ja seuraavaan ultraan. Kun jos vuoto on sitten ollut jo monta päivää poissa ja kaikki loistavasti ultrassa, niin sitten voisi enempi luottaa olevan ns puhtailla vesillä :) Vai miten itse ajattelet?

Tsemii kuitenkin ja tulehan kertomaan fiiliksiä! Ootan melkein yhtä kovasti sitä sun ultraa sun kanssa :grin

Täytyy myöntää Satsa että kun näin sun kirjoittaneen uuden viestin tähän ketjuun.... niin vedin kerran syvään henkeä ennen kuin avasin ja kovasti toivoin että olit tullut kertomaan vuodon loppuneen. Ja näinhän se oli :) Jes! :)

Kuinkas nitamoi? Toivottavasti sullakin olisi yhtä hyviä uutisia! :Heartred

Kiitos Sandy :) Joo,aattelin odotella sinne tiistaihin,vaikka se tuntuukin ikuisuudelta :grin Lääkäri sillon viimeks meinas että se olis se aikasin aika että ultrataan uudelleen ihan just sillä että jos sillon kaikki ok niin ollaan ns puhtailla vesillä.Jos nyt meen niin haluisin kuitenkin varmuudeks mennä vielä sitten tiistaina ja mies ei varmaan suostu maksaan taas 150 ihan siitä ilosta että mä tahon :grin

Takaisin