Vuoto..

Voi, pahoittelut keskenmenosta Kyfi!:sad001

Ajattelin kertoa tänne, että mulla alkuraskaudes esiintyny vuoto johtui luultavimmin np ultrassa todetusta kohdun hematoomasta. Aikasemmissa ultrissa eivät nähneet..

Mulla oli vuotoa jo muutama pv ovulaation jälkeen (kirkasta verta) ja sitten vielä kahteen otteeseen tuli reilummin (n vk 5 ja 7), mutta niin se vaan pikkunen on pysyny mukana ja np ultrassa oli kaikki hyvin! Vielä kyllä km:n pelko on pysyny mielessä mukana :/ Nyt siis rv 15+5 ja kovasti odotellaan rakenneultraa jotta taas pääsis kurkkaan maha-asukkia!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täälläkin rv:stä 9+ asti yksi hematooma mamma, hemis istukan ja kohdun seinämän välissä ja on siellä edelleen, nyt rv 20+5. Massiivisia verenvuotoja vähän väliä. Plus rakenne uä:ssä havaittu lisä istukka marginaalisesti kohdun suulla ha istukan alhaiset proteiinit, mutta ollaan yhtenä kappaleena vaikkakin riskiraskaushan tämä on.
 
jaksamista vuotojen kanssa kikii.

mulla oli rv 6+4 ultras todettu hematooma kohdun alaosassa mutta se sit imeyty verenkiertoon takaisin ja rv 11+4 ultrassa ei näkyny enää joten ite pääsin helpolla alhamdulillah tosin mut pistettii ekan kolmanneksen ajaks vuodelepoon.
tukilääkityksen takia uusittava reseptiä joka kuukausi joten mulla ultrat kuukauden välein alhamdulillah, ens perjantaina taasen ultraan katsomaan ninjaa.
 
Takaisin
Top