Mulla on käytössä Lifen Woman -monivitamiini. Alkuraskauden aikana söin myös foolihappoa, omegat ja d:n. Hoksasin jossain vaiheessa että mun aamupahoinvointi johtuukin omegoista ja jätin ne pois. Ei okseta enää.
Eiks tää sisällä a-vitamiinia? :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla on käytössä Lifen Woman -monivitamiini. Alkuraskauden aikana söin myös foolihappoa, omegat ja d:n. Hoksasin jossain vaiheessa että mun aamupahoinvointi johtuukin omegoista ja jätin ne pois. Ei okseta enää.
Syön nyt laatan loppuun Femibion 1 ja sen jälkeen siellä oli tarjolla se Femibion 2 joka on suositeltu rv 13 imetyksen loppuun. Siinä on folaattia josta sanotaan olevan etua kudosten kasvuun ja normaaliin veren muodostumiseen, määrä kuitenkin pienempi kuin Femibion 1 kapselissa. En osaa sanoa mikä noista kaupallisista foolihapon tuotteista sitten paras on, mutta itse ajattelin tällä nyt jatkaa jos en apteekissa saa parempaa vinkkiä.Mä oon syönyt tähän asti pelkkää foolihappoa. Miten ootte toimineet viikon 12 jälkeen sen kanssa? Ootteko jatkaneet syömistä? Vai lopettaneet? Netistä kun yrittää etsiä mitä kannattais tehdä, niin saa puolesta ja vastaan tietoa.. Onko jollain jotain faktatietoa tästä? Foolihapon lisäksi neuvola suositteli D-vitamiinia, joten taidan sen nyt vielä hankkia.
Mulla on myös toi Foliren käytössä. Folirenin oma ohje on, että foolihapon käyttö lopetetaan viikon 12 jälkeen. Ajattelin nyt varmaan sitä sitten noudattaa.. EhkäItse oon kans pohdiskellut että miten tuon foolihapon kanssa pitäis nyt toimia, kun muistelin myös lukeneeni jostain että rv 12 jälkeen siitä ei ole oikeastaan hyöytyä... Mulla on iha tommonen Foliren-foolihappovalmiste ollut käytössä.
Eiks tää sisällä a-vitamiinia? :)
Tarkistin Life- myyjältä tuon A-vitamiiniasian silloin heti. A-vitamiini on aktiivisessa muodossa ja kroppa ottaa sen mitä tarvitsee, ei enempää.
Söin vähän maksalaatikkoakin viikonloppuna kun niin himotti. Eipähän siinä Saarioisessa maksaa mahdottomasti ole.