Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei tietääkseni ja englanniksikin on aika huono saatavuus. Tai oli ainakin muutama kuukausi sittenTuota kirjaa ei ilmeisesti suomeksi saa? Enkku ei taivu kovin hyvin.
Saman olen huomannut, ihan perusjuttuja myöten on pitänyt alkaa tutkia mitä nyt saa syödä ja mitä ei. Ihan yllättävät tuotteet välillä sisältää jotain mitä ei saa syödä, tai on "ei-suositeltavien" listalla. Kuitenkin mieluummin sitten varon liikaa tässä vaiheessa, kun että käykin jotain.Luin "It starts with egg" ja siinä suositeltiin melatoniinia munasolujen laadun parantamiseksi
Ja nyt vasta googletin, että kai sitä saa syödä edelleen, niin ei saa!
Eli sekin lähtee nyt tänään pois käytöstäPitää näköjään jatkossa googlettaa aina ennen kuin laittaa mitään suuhun
![]()
Yhdyn tähänMulla on käytössä Orionin Multivita raskaus&imetys. Lisäksi oon satunnaisesti ottanut lisänä 10-20 mikrog D-vitamiinia. Meillä on yhteensä 4 kotona asuvaa lasta, jotka kaikki osaa lukea. Mulla on siis viime kesästä saakka ollut omat vitamiinit minigrip-pussissa, jossa lukee "Äiti", jotta tämä pysyisi lapsilta salassajestas, että on saanut olla tarkkana myös ovulaatio- ja raskaustestien hävittämisen kanssa
![]()
Onko sulla tieto, että C-vitamiinia 1000 mg/pvä olisi turvallista? Mulla kävi nimittäin niin, että sen suurempia ajattelematta otin 1.5 vkoa C-vitamiini tuolla annoksella flunssan vuoksi ja nyt vasta heräsin siihen, että onkohan se ollut haitaksi, kun annos on niin isoSana-sol Mama, C-vita 1000mg, Tolonen E-Epa 500mg, SiderAL forte, D-vita 100ug.
Ennen raskautumista meni lisäksi muutaman kk ajan Gelee royale
Tripla Magnesiumin aloitan sitten kun alkaa suonenvedot vaivata ja aina raskaamman liikunnan jälkeen![]()
Kyllä onOnko sulla tieto, että C-vitamiinia 1000 mg/pvä olisi turvallista? Mulla kävi nimittäin niin, että sen suurempia ajattelematta otin 1.5 vkoa C-vitamiini tuolla annoksella flunssan vuoksi ja nyt vasta heräsin siihen, että onkohan se ollut haitaksi, kun annos on niin iso![]()