Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ihan huikeita listoja täällä monilla – huomaa kyllä, että kokemusta ja testausta on kertynyt. Itsekin tullut vaihdeltua eri komboja ja vähän seurannut, mikä tuntuu sopivan milloinkin. Jos joku kaipaa yleiskatsausta eri tuotteista (ei raskauteen rajattua, vaan laajemmin), niin tässä vertailussa on koottu useita lisäravinteita ja käyttötarkoituksia.Joo! Mulla se kaiketi johtuu siitä paljosta raudasta. Mulla on aina ollut (runsaista kuukautisista huolimatta) korkeahko hemoglobiini, niin oon aatellu sen lisäraudan olevan jotenkin liikaa sitten. Tää voi kyllä olla aivan huuhaatakin
Mulla on tässä 2,5 vuoden matkalla ollu kokeilussa jos jonkinnäköstä tököttiä. Kokeiltu on vehnänalkioöljyt, vitexit, maitohappobakteerit, melatoniinit yms. Ihan hetki sitten vielä oli käytössä monivitamiini (ei rautaa), ubikinoni, foolihappo (tupla-annos) ja omega3. Nyt on käytössä enää foolihappo ja d-vitamiini. Raskausmonivitamiiniin vaihdan ehkä vielä jossain vaiheessa, jos hemoglobiini näyttää tippuvan alhaiseksi.
Mulla oli alkuun aina samaan aikaan päivässä herätyskello soimassa, että otan lääkkeen. Muutaman viikon päästä se oli jo tapa ja sai herätyksen ottaa poisMiten te muistatte aina ottaa nuo vitamiinit, vinkkejä? Mä muistan aina nukkumaan käytyä, että enpä muistanut tänäänkään ottaa.
Hyvä vinkki, kiitos!Mulla oli alkuun aina samaan aikaan päivässä herätyskello soimassa, että otan lääkkeen. Muutaman viikon päästä se oli jo tapa ja sai herätyksen ottaa pois![]()