Viimonen kolmannes!

Mä kans oot tota karkauspäivää miettiny ku la 1.3, saa nähä syntyykö sillon :D
 
Oon jotenkin toivonut, että syntyisi juuri tuolloin karkauspäivänä, niin olisi hieman erikoisempi syntymäpäivä. Juhlat sitten kerran neljään vuoteen! :D Ei vaan sen mukaan miten minäkin vuonna sattuu päivät ja menot osumaan. Eipä niitä syntymäpäiviä välttämättä oikeana päivänä tule kuitenkaan vietettyä, vaikka olisi ihan "normaalinakin" päivänä syntynyt. :)
 
Masu kasvaa vauhdilla, mutta vielä jaksanut tehdä kahta työtä hyvin. Hieman on joutunut tunteja vähentämään toisesta paikasta, mutta muuten aion kyllä jaksaa loppuun asti. Teen töitä päivittäistavara kaupassa sekä anniskelu ravintolassa.

Minulla raskaus on mennyt muutenkin ihanteellisen vaivattomasti. Sainkin tietää raskaudesta vasta rv20+4, koska alku raskaus oli täysin oireeton. Nyt ei olisikaan enää pitkä aika äippäloman aloitukseen. :)
 
Jahas, oon ylläri pylläri viimesellä kolmanneksella tokaa päivää :)... Maha onki aika suuri. Just ja just mahtuu talvitakin sisään.
 
Vika kolmannes alko tänään! Hirmusen nopeesti viikot menny vaikka välillä tuntuuki ettei aika kulu millään :S
 
Masu on taas huomaamattomasti kasvanut, tänään sain hakea myös apuväline yksiköstä tukivyön, kun selkä temppuillut. Toivottavasti auttaa selkäkipuihin :)
 
Joo samaa aikaan aika menee tosi hitaasti ja samalla tosi nopeesti. :---D
 
Mulla alkoi tänään epävirallinen äitiysloma :) siis tasan kuukausi olis töitä jäljellä, mutta kävin lääkärissä ja sain äitiyslomaan asti sairaslomaa. On niin hirveet liitoskivut etten pysty kävellä kunnolla ja muutenki työ tosi raskas ja fyysinen, että en edes kuvitellut olevani siellä loppuun asti. :S että nyt sitte saa odotella ja valmistautua rauhassa vauvan tuloon :Heartred
 
Onks kellään ollu nii pahaa närästystä loppuraskaudest et tulloo ihan oksu? Mä oon joulukuun puolest välist asti voinu pahoin ja joutunu ruokavalioo hirveesti entrailee et mitä pystyy syömään ja pysyy sisällä :wtf: Aamul ei tuu kyseeseenkään syyä tai juua oikeen mitään ku se on varma et autolla ku töihi lähtee ni oksennan varmasti! Mä niiiin ootan tän vattan laskeutumist! :happy:
 
Mulla oli kanssa, varsinkin yöaikaan. Piti nukkua melkein istualleen tai muuten tuli ylös. Oon syöny paljon kuorittuja manteleita ja juonu kevytmaitoa, ne auttanu. Nyt onneks viikon aikana tyyppi alkanu laskeutuu, niin on helpottanu. Eilen neuvolassakin sano et pää jo aika alhaalla.
 
Onks kellään ollu nii pahaa närästystä loppuraskaudest et tulloo ihan oksu? Mä oon joulukuun puolest välist asti voinu pahoin ja joutunu ruokavalioo hirveesti entrailee et mitä pystyy syömään ja pysyy sisällä :wtf: Aamul ei tuu kyseeseenkään syyä tai juua oikeen mitään ku se on varma et autolla ku töihi lähtee ni oksennan varmasti! Mä niiiin ootan tän vattan laskeutumist! :happy:

Välillä saa kyllä nieleskellä mahan sisältöjä takaisin päin. Ihan märehtijämäinen olo. :D
 
Jouluna olin ihan varma, että kuolen närästykseen. Sen jälkeen on helpottanut nyt enää silloin tällöin tulee. Yleensä jos on syönyt liikaa.
 
Mä kans jostai luvin et mantelit auttaa, pitää ittekkii kokeilla. Maito on kyl huippujuttu ja jogurtit ja rahkat Ja annoskoot on tosiaan nykysi ihan minimaaliset, luulis et on helppo laihduttaa ainaki raskauskilot veks ku vatsalaukku pienentyny varmaan puolella :D Kyllä glebras olen samaa mieltä et märehtijäks olonsa kyl tuntee :D
 
Mulla on viikkoja 38+3 ja tää närästys on vaan niin paha. Tuntuu et meinaan kuolla tähän närästykseen. Varsinki öisin. Herään monesti öisin närästykseen ja juon aina maitoa mutta parin tunnin päästä oon taas heräämässä tosipahaan närästykseen. Tuntuu et mikään ei auta. :sad001
 
Mä join gefilus piimää. Se tehosi mulla. Aamulla ekana ja sit ruoan kanssa ja välipalana. Ja aloin myös syömään maitohappobakteereja.
 
Nyt oon huomannu selvästi, että viinirypäleet pistää närästämään. Ja niitä voisin syödä rasia kaupalla. Vaikka siis söin vaan muutaman viinirypäleen, niin alkoi närästämään.
 
Mulla on kans maitohappobakteerit käytössä ja neuvolasta neuvovat gavisconia otettavan just ennen nukkumaan menoa, nää autto mulla yölliseen närästykseen ja se milteen loppu kokonaan. Yöllä ku heräilee ja on pakko juua jottai ni sit oon jonnii aikaa valveil ni ei heti närästä ku menee takas nukkuu. Aamusiin oksenteluihi en oo tosin apua saanu ku pelkästään siitä ettei syö mitään het aamusta :/

Voi ei Ninni! Ikävää et se oma herkku on just se mikä alkaa närästää:sorry: Sun pitää kastaa ne rypäleet piimään :grin Vitsi, vitsi :p
 
Pitkästä aikaa tänne kirjoittelen... Mäkin haluisin, ett meidän vauvat syntyisi karkauspäivänä, niin eivät sitten vanhenisi niin nopeasti :) Ja olisi sitten se maailman harvinaisin syntymäpäivä. Mutta tosi pienet todennäköisyydet syntyä karkauspäivänä, kun meillä on la vasta maaliskuun lopussa.
 
Karkauspäivän vauva olis aika hauska :smug: Eihä sitä koskaan tiedä.... Meikällä saattas ollakkin "mahiksii" ku la 8.3. :wink
 
Takaisin
Top