Viimonen kolmannes!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja kardiini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jossain neuvolan lapussa mikä oli ovessa oli että viimeinen kolmannes alkais rv 25->, mutta sit taas jossain muualla sanotaan just että rv28 ?:wideyed:

Vielä on jokunen viikko vikaan kolmannekseen täälläkin. Töissä oon jaksanut äreyttä lukuunottamatta tosi hyvin, oon toimistotöissä jossa liikun paljon ympäri isoa toimistoa, saan seistä ja istua vuorotellen. Aamu- ja iltapäiväväsymys tuppaa olemaan aika jäätävä, päivänvalolla energiaa on samallalailla kuin ennen raskautta. Työpäivän jälkeen oon kyllä yleensä aivan sippi, mutta voi johtua siitäkin että unohdan koko ajan jotain ja tuntuu että tekee koko ajan asioita tuplana kun ei muista mitä on tehnyt :grin:eek:

Onneksi enää 2,5 viikkoa joululomaan. Sitten enää 3 viikkoa töitä seuraajan kanssa ja 1.2. aloitan vuosiloman josta siirryn sitten äippälomalle. Eli loppurutistus enää edessä, jee!

Onneksi työnantaja on ollut koko raskauden tosi joustava, oon tehnyt etäpäiviä kotoa ja lyhyempiä päiviä jos en oo jaksanut.

meillä on töissä paljon kiinnipitoja ja ne kyllä jännittää jo aika tavalla. Pari kertaa saanut ihan kunnolla iskuja, niin aina vähän varautunut olo. Mutta ei ole valitettavasti syy aikaisemmalle äippälomalle, dämed. Alkanut iltapäivisin väsyttää hurjasti, mutta hemppa olikin tippunut alle sataan. Muuten tuö- ja kouluhommat sujuu paremmin kuin alussa, kun ei ole sitä jatkuvaa oksetusta enää:) aatelkaa, kohta saa rahaa siitä, että on kotona?! En voi uskoa! Siis kyllä tää suomalainen malli on loistava, niin monessa maassa joutuu palaaman heti töihin, olis tosi kurjaa:(

Joo itekki laskeskelin Kelan laskurilla et tässähän elää aluks ihan herroiks. :---D

Niin ekoina kuukausina sitä rahaa tuskin omasta puolesta menee mihkään muuhun kun ruokaan. Mut eihän se raha säästössäkään haitaksi olisi:)

Mun äidillä on kaikki 3 leikattu suunnitellusti. Eli mä oon syntyny varmaan 2 viikkoa etuajassa. :)

Mä synnyin vajaa kolmea viikkoa ennen laskettua, mutta esikoinen meni pikkuisen yli lasketun ajan itsellä, joten ei mennyt samalla tavalla kuin itsellä.
Toivon, ettei tämä olis aavistuksen aikaisemmassa, vaikka toisaalta jos on pieni, niin saa kasvaa vatsassa rauhassa kun haluan kotiin sairaalasta niin äkkiä kuin mahdollista.
Mut joo, monella oli ainakin viimeksi hiljainen kausi vauvan syntymän jälkeen, niin itse aika herkästi alkaisin varmaan kirjoitella tuolla huhtikuisissa o_O
Siellä kun kirjoittelua varmaan on ihan hyvin, kunnes itse synnyttäisin. Toivottavasti ei mene paljon yli lasketun. Ne on niin pitkiä päiviä.

Esikoisen kaa oli ahistavaa (vaikken toki ollu viimenen synnyttäjä heidän kuussa) ku mentiin tasan 2vk yliajalle.

Mä synnyin vajaa kolmea viikkoa ennen laskettua, mutta esikoinen meni pikkuisen yli lasketun ajan itsellä, joten ei mennyt samalla tavalla kuin itsellä.
Toivon, ettei tämä olis aavistuksen aikaisemmassa, vaikka toisaalta jos on pieni, niin saa kasvaa vatsassa rauhassa kun haluan kotiin sairaalasta niin äkkiä kuin mahdollista.
Mut joo, monella oli ainakin viimeksi hiljainen kausi vauvan syntymän jälkeen, niin itse aika herkästi alkaisin varmaan kirjoitella tuolla huhtikuisissa o_O
Siellä kun kirjoittelua varmaan on ihan hyvin, kunnes itse synnyttäisin. Toivottavasti ei mene paljon yli lasketun. Ne on niin pitkiä päiviä.
Mulla on varmaan sama jos tämä menee yliajalle kun LA on maaliskuun vika päivä :D

Takaisin