Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
veikkaan et aletaan kattoo jo helmikuussa :DApua kun ootte jo pitkällä! :) hauskaa sitten maaliskuussa katsoa että missä järjestyksessä synnytetään!
veikkaan et aletaan kattoo jo helmikuussa :D
meiän äitillä on mennyt kaikki kaks viikkoo yliajalleIiik, totta! :D mä olen itse syntynyt 2 viikkoa etuajassa, saa nähdä miten oman kanssa käy!
Teillä ei oo ollut niin kiire maailmaan mä oon ollut syntymästä asti kauhea hätähousu :Dmeiän äitillä on mennyt kaikki kaks viikkoo yliajalle
Mulla on varmaan sama jos tämä menee yliajalle kun LA on maaliskuun vika päivä :DMä synnyin vajaa kolmea viikkoa ennen laskettua, mutta esikoinen meni pikkuisen yli lasketun ajan itsellä, joten ei mennyt samalla tavalla kuin itsellä.
Toivon, ettei tämä olis aavistuksen aikaisemmassa, vaikka toisaalta jos on pieni, niin saa kasvaa vatsassa rauhassa kun haluan kotiin sairaalasta niin äkkiä kuin mahdollista.
Mut joo, monella oli ainakin viimeksi hiljainen kausi vauvan syntymän jälkeen, niin itse aika herkästi alkaisin varmaan kirjoitella tuolla huhtikuisissa
Siellä kun kirjoittelua varmaan on ihan hyvin, kunnes itse synnyttäisin. Toivottavasti ei mene paljon yli lasketun. Ne on niin pitkiä päiviä.