Viimonen kolmannes!

Mä luin ton mun tekstin nyt uudelleen (muoks. Siis tuon, jonka Ankka lainasi). Ihme, että kukaan on saanut mitään selvää siitä :wacky:
Osa menee ennakoivan tekstinsyötön piikkiin, mutta osa menee ihan oman väsymyksen ja äitipään piikkiin.

Mutta joo, siis mullakin laskettu aika niin maaliskuun lopussa, että varmaan hengailen huhtikuisissa jollei ihmeitä tapahdu ja vauva puske maailmaan ennen laskettua. Viimeksi ainakin tuntui palsta hiljenevän kuukauden loppua kohti, ja kävi sääliksi loppukuun äidit. Nyt olen itse loppukuun äiti :p
 
KoBe, voidaan sit höpistä keskenämme täällä (jos) kun odotellaan vauvojamme viimeisinä :D
 
Mietin just, että kun mullakin la vasta maaliskuun lopussa, että mahdollisuushan on, että lapsi päättää syntyä vasta huhtikuun puolella:D mä täällä kans loppukuussa sitten tsättäilen! Ei varmaan pysytä housuissamme kun suurin osa jo synnyttäny ja ite vielä pitäs ootella!:D
 
Täällä me sit huudellaan että juttelisko joku kun odottavan aika on pitkä :D
 
Mulla laskettu aika on 20.3. Oon varma, että syntyy vasta huhtikuussa x) no, toivotaan, että ei ihan sinne asti mene... Kunhan ei synny aprillipäivänä :D ite oon esikoinen ja syntynyt reilu kaksi viikkoa yliaikaisena. Toivottavasti ei ennusta mitään!!
 
Mä kans oon syntyny rv 42+1 :D nooh,ennemin pysyy masussa liian kauan ku liian vähän, eikö? :P
 
Sain äidiltä neuvolakortin ja siinä on ollu mun LA myös 8.3 :D mutta mä oon sit loppujen lopuks syntynyt 13.3:D
Ajattelin että josko meidänkin tyty vois pinkasta pihalle 13.3 :wink
 
Mä oon syntyny jonkun verran etuajassa kun äidillä oli raskausmyrkytys.. Tais olla jotai kolme viikkoa ennen laskettu aikaa.
Toivottavasti itelle ei tuu raskausmyrkytystä!
 
Niimpä. Siskolla ensimmäisen aikaan epäiltiin sitä ku alko paineet heittelee. Oon ite kotona seuraillu verenpainetta muutaman viikon kaks kertaa viikossa kun siitä siskollakin sitä alettiin epäilemään. Onneks mulla on ollu koko raskausajan ainakin tähän saakka tosi tasaset verenpaineet :)
 
Mäki oon tullut kaks viikkoa etukäteen maailmaan, äidillä oli myös raskausmyrkytys.. Toivon että meidän vauva tulis maaliskuussa ulos. Se on vaan niin itsepäinen että voi olla ettei sillä mikään kiire oo, niin mäki oon täällä huutelemassa juttuseuraa, kun la 27.3 vasta..
 
Mä kans oon syntynyt pari vk etukäteen äitin raskausmyrkytyksen takia. Ja sektiolla, kun perätarjonnassa olin. Mulla laskettu aika on niin puolivälissä kuuta, että todennäköisimin voisi pikkuistakin maaliskuulle odottaa, tiedä vaikka saataisiin sama syntymäpäivä, kun la heittää vain päivällä. :D
 
Mulla on la 24.3. ja ite oon syntynyt pari viikkoa la:n jälkeen, joten voi olla, että mäkin oon täällä vielä huhtikuussa huutelemassa :D
 
Minullakin laskettu aika loppukuusta, mutta elättelen toiveita, että lääkehoitoisen radin takia synnytys käynnistetään viimeistään laskettuna päivänä. Muuten en edes haaveilisi synnyttäväni maaliskuun puolella.
 
Ei olis kiva jos tulis karkauspäivänä :S sitte muuten pitäis pitää synttärit 1.3
 
mut merkataanko todistukseen kuitenkin 29.2? :D oon aina miettinyt et miten sitten niitä synttäreitä sitten juhlitaan kun ei ole karkausvuosi... 28.1. vai 1.3? Mielenkiintoista.. :grin
 
Meitäki jänskättää se karkauspäivä ku laskettu aika on 3.3!! Me jo ollaan puhuttu miehen kanssa et miten vietettäis vauvan synttärit :D eli jos syntyis ennen klo 12 päivällä 29.päivä niin vietettäis 28.päivä ja jos klo 12 jälkeen niin sitten 1.3 :D
 
Takaisin
Top