Viimeisin neuvolakäyntisi

Joo, teki mieli kans sanoo, et voin hoitaa tässä puhelimessa sen ekan käynnin. :grin
 
Minä varasin kans neuvolan. Vasta ultran jälkeen, perun sitten jos ei ole tarvetta.
 
Mä en oo vielä soittanut neuvolaan juuri tuosta syystä, kun on niitä joutunut sit perumaan. Jos varhaisultrassa kaikki hyvin, niin on pakko alkaa soitella, että saan varattua sen niskaturvotus-ultran. Mulla on todella kiireiset työviikot silloin kun olisin 11-13 raskausviikoilla, niin ei oo montaa mahdollista aikaa tolloin käydä siä ultrassa ja siksi haluaisin varata sen ajan pikimmiten. Harmi kyllä aikaa ei saa sinne julkiseen ultraan varattua ennenkö on käynyt siä neuvolassa...

Summasummarum: mulla ei ole kiirettä neuvolaan kuuntelemaan ne samat löpinät kuin aiemminkin, mutta ultran haluisin kyllä saada varattua :D

Mä soitin sen ajan 4+1 ja oli todella, todella vaikeeta enää ees löytää hyvää aikaa. Täällä on pakko olla ajoissa
 
En oo vielä päättänyt, koska varaan ekan neuvolan. Haluisin varata vasta ultran jälkeen, mutta ehkä varaan jo ultran jälkeiselle ajalle ja perun sitten, ni saa helpommin töiden kanssa sopivan ajan.

Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
 
Mä soitin sen ajan 4+1 ja oli todella, todella vaikeeta enää ees löytää hyvää aikaa. Täällä on pakko olla ajoissa

Ohoh, no pitääpä soittaa neuvolaan itsekin vaikka ens viikolla.

Olin ajatellut että hyvin ehtii ar-ultran jälkeen. Toisaalta esikoisesta mulla oli neuvola jo ennen ar-ultraa. Uskalsin silloin varata heti plussan jälkeen.
 
Mä soitin tällä viikolla neuvolaan, kun oli tasan 6+0. Neuvolatäti sanoi, että hyvä kun soitin niin ajoissa, niin löytyi vielä aikoja. Kannattaa tosiaan olla ajoissa liikkeellä, saahan ne sitten tarvittaessa peruttua.
 
Mulla oli eka neuvola jo ja seuraava varattu parin kuukauden päähän! Ei ollut mitään uutta siellä, mutta lähetteen sain verikokeisiin ja luvan varata ekan ultran, jonka varasin jo, se olisi sitten reilun kk:n päästä! Laskettu aikakin aikaistui syyskuun puolelle, mutta se taidettiin laskea aika lyhyen kierron mukaan, kun itselläni on pitkä kierto oikeasti. Vaikkei haittaa, että pomppasin yhtäkkiä jo 8. raskausviikolle :D aikaisemmat lapset syntyneet kuitenkin vähän ennen laskettua, niin tämäkin varmasti syntyisi muutenkin jo syyskuun puolella.
 
Varasin eilen ekan neuvolan maaliskuun alkuun. Seuraava ultra on nyt viikon päästä lauantaina.

Itselläni on kerran jo ultrattu, jotta raskauden sijainti selviää, muuta siitä ei tietenkään selvinnyt. Nyt vain toivon ettei ole esim. tuulimuna, kun kerran ei nyt kasva väärässä paikassa.
 
Mulla eka neuvola ensi viikolla 21.2. Pitäis olla sitä seuraavalla viikolla mut lomat sekoittaa.

Toivottavasti ei ole turha käynti koska viimeeksikin olin sielä silloinkin viikkoa liian aikasin ja sain kkm. No, ainakin nyt voi käyttää samoja lomakkeita vielä eli ei kai mee niin pitkään :grin

Neuvolantäti vaihtu mikä on ihan kiva koska en niin välittänyt siitä edellisestä.
 
Mulla eka neuvola ensi viikolla 21.2. Pitäis olla sitä seuraavalla viikolla mut lomat sekoittaa.

Toivottavasti ei ole turha käynti koska viimeeksikin olin sielä silloinkin viikkoa liian aikasin ja sain kkm. No, ainakin nyt voi käyttää samoja lomakkeita vielä eli ei kai mee niin pitkään :grin

Neuvolantäti vaihtu mikä on ihan kiva koska en niin välittänyt siitä edellisestä.

Mulle kävi juurikin samoin, pyysin neuvola-ajan tällä kertaa myöhemmälle viikolle ja mä kyllä joudun kuitenkin täyttämään samat lomakkeet uudelleen. Ja mullakin vaihtui ja oon kans ihan tyytyväinen :hilarious:
 
Mulla neuvola vasta 16.3.. Soitin ajoissa (4+1) ihan vain sen takia, että mulla on kilpparin vajaatoimintaa niin sai varmistuksen lääkemääriin heti :) Nyt mietin menisikö varhaisultraan tuota ennen vielä... Jotenkin houkuttaisi :rolleyes:
 
Mun käskettiin ekassa ultrassa jo reippaasti soittelemaan neuvolaan. En oo viäkään tehnyt sitä, jotenkin alitajuntaisesti jarruttelee. Pakko ens viikolla saada se hoidettua...
 
Eka neuvola käyty. Nyt varaileen labra ja nt-ultran aikoja, menee ens kuun puolen välin jälkeen. Huomiselle sain neuvolalääkäri ajan pahoinvoinnin vuoksi, kirjoittaa mulle sairaslomaa.
 
Mun käskettiin ekassa ultrassa jo reippaasti soittelemaan neuvolaan. En oo viäkään tehnyt sitä, jotenkin alitajuntaisesti jarruttelee. Pakko ens viikolla saada se hoidettua...

Tänään sen vihdoin tein enkä tosiaan tullut ajatelleeksi, että neuvolan täti lomailee ensi viikon. Montaa aikaa ei ollu saatavilla ja eka käynti mulla siis vasta 10. raskausviikolla. Toisaalta hyvä, jos sinne saakka ees on kyytiläinen matkassa, mutta toisaalta pääsen varaamaan sitä niskapoimu-ultrausta kamalan myöhään :S
 
Tänään sen vihdoin tein enkä tosiaan tullut ajatelleeksi, että neuvolan täti lomailee ensi viikon. Montaa aikaa ei ollu saatavilla ja eka käynti mulla siis vasta 10. raskausviikolla. Toisaalta hyvä, jos sinne saakka ees on kyytiläinen matkassa, mutta toisaalta pääsen varaamaan sitä niskapoimu-ultrausta kamalan myöhään :S

Etkö voi varata jo nt-ultraa vaikka ekaa käyntiä ei ole takana? Siis jos nyt varaisit vaikka neuvolakäynnin jälkeiselle päivälle/viikolle tms.?
 
Meillä ainakin neuvolan täti hoitaa ajanvarauksen ekan neuvolan jälkeen.
 
Etkö voi varata jo nt-ultraa vaikka ekaa käyntiä ei ole takana? Siis jos nyt varaisit vaikka neuvolakäynnin jälkeiselle päivälle/viikolle tms.?

Joo, täällä kanssa ajanvaraus onnistuu vasta kun on neuvolassa käynyt ja alkutiedot syötetty järjestelmään..
 
Mulla oli tänään elämäni ensimmäinen neuvolakäynti oman raskauden vuoksi. Mun oli vaikea uskoa, että tää on todellista. Siellä oli leluja hyllyllä ja vauvanvaaka, ja mä olin siellä asiakkaana. Eli mulle ehkä tulee vauva.

Terkkari oli mukava ja hoiti jutut tosi asiallisesti. Jäi hyvä fiilis.
 
Takaisin
Top