Viimeisin neuvolakäyntisi

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Miten viimeisin neuvolakäyntisi meni? Oliko kaikki kunnossa?

Jos edessä on ensimmäinen neuvolakäyntisi, voit lukea ensimmäisen käynnin sisällöstä artikkelistamme. Joko ensimmäinen neuvola-aika on varattu?
 
Mä varasin myös ekan neuvolan tänään, sain samalle ekan ultran. Neuvolaan kuukausi ja ultraan kaksi. Täytyy keksiä jotain muuta mietittävä odotellessa.
 
Ajattelin varata neuvolan ensi viikolla, jos testi voimistuu. Kysyn samalla pääseekö kunnallisen kautta varhaisultraan edellisen kkm:n takia. Jos ei pääse, varaan sen yksityiseltä.
 
Lapsettomuushoitojen puolelta on eka ultra varattu 3 viikon päähän mutta neuvolaan pitäisi olla yhteydessä.
 
Mä varasin eilen neuvolan. Eka neuvolakäynti on tän kuun lopussa, varhaisultra maaliskuun alussa. Piinaavia nää ekat viikot.
 
Ajattelin varata neuvolan ensi viikolla, jos testi voimistuu. Kysyn samalla pääseekö kunnallisen kautta varhaisultraan edellisen kkm:n takia. Jos ei pääse, varaan sen yksityiseltä.
Mietin kans että pääsiskö kunnan kautta varhaisultraan, mutta mun kkm:sta yli puolivuotta aikaa, et ei varmaan mitään mahkuja. Ens viikolla soitan neuvolaan.
 
Täytyy nyt vähän purnata, kun katoin noita paikallisen neuvolan ajanvarausaikoja, että ei taas mitään mahkuja ehtiä soittaa kotoa eikä ekaa kertaa ilmeisesti voi varata sähköisesti.

Ärsyttää töissä yrittää löytää joku aika ja äänieristetty paikka, kun en kuitenkaan halua tässä vaiheessa että kukaan sais tietää.
 
Täytyy nyt vähän purnata, kun katoin noita paikallisen neuvolan ajanvarausaikoja, että ei taas mitään mahkuja ehtiä soittaa kotoa eikä ekaa kertaa ilmeisesti voi varata sähköisesti.

Ärsyttää töissä yrittää löytää joku aika ja äänieristetty paikka, kun en kuitenkaan halua tässä vaiheessa että kukaan sais tietää.

Mietin itse ihan samaa! Onneksi alan ensi viikosta lähtien tekemään 80% työaikaa ja oon yhden päivän viikossa kotona. Soitan siis tiistaina neuvolaan.
 
No samaa minäkin ihmettelen! Mulla on työhuone, mutta sinne nyt voi paukata sisään kuka tahansa työkavereista asiakkaisiin.

Onneksi myös mulla on ensi viikolla arkivapaata, jolloin voin soittaa neuvolaan.
 
Mä soitan huomenna neuvolaan. Sekin menee jo rutiinilla, samoin neuvolan peruminen.
Mun pitäs yrittää olla vähemmän negatiivinen :hilarious:
 
Mä soitan huomenna neuvolaan. Sekin menee jo rutiinilla, samoin neuvolan peruminen.
Mun pitäs yrittää olla vähemmän negatiivinen :hilarious:

Tääkin oli yks mitä mietin, kun tässä vaiheessa ei oo ees varmuutta että siellä on mitään kasvamassa. :arghh: Voispa perua sähköisesti, jos tarve tulee. Toivottavasti menee kaikki kuitenkin hyvin!
 
Tääkin oli yks mitä mietin, kun tässä vaiheessa ei oo ees varmuutta että siellä on mitään kasvamassa. :arghh: Voispa perua sähköisesti, jos tarve tulee. Toivottavasti menee kaikki kuitenkin hyvin!

Meillä onneks voi perua sähköisesti
 
Parin tunnin päästä pitäs soittaa neuvolaan. Jännittää ihan sikana! Mulla on ihana terkka, jolle saa onneksi purkaa mieltään :Heartred
 
17.2 eka neuvola ja ipanaan rekisteröity uusi raskaus!

Onko muillakin ipana järjestelmä käytössä?
 
Eka neuvola varattu ja se on ensi viikolla jo. Ihanaa, kun meillä voi varata nyt sähköisesti. Esikoista odottaessa oli todella stressaavaa saada soitettua töistä aikaa. Soitin sitten hyvin äänieristämättömästä vessasta ja toivoin, ettei kukaan pelmahda viereiseen koppiin samaan aikaan :grin
 
Soitin ja sain ajan kolmen viikon päähän. Lisäksi neuvolassa arvioitiin että oon menossa jo 5+5, itse olin pari päivää jäljessä. Meinasin jo jättää soittamatta, kun tuntuu että oireet ovat huolestuttavasti vähentyneet :sad001
 
Mä soitan huomenna neuvolaan. Sekin menee jo rutiinilla, samoin neuvolan peruminen.
Mun pitäs yrittää olla vähemmän negatiivinen :hilarious:

Mä en oo vielä soittanut neuvolaan juuri tuosta syystä, kun on niitä joutunut sit perumaan. Jos varhaisultrassa kaikki hyvin, niin on pakko alkaa soitella, että saan varattua sen niskaturvotus-ultran. Mulla on todella kiireiset työviikot silloin kun olisin 11-13 raskausviikoilla, niin ei oo montaa mahdollista aikaa tolloin käydä siä ultrassa ja siksi haluaisin varata sen ajan pikimmiten. Harmi kyllä aikaa ei saa sinne julkiseen ultraan varattua ennenkö on käynyt siä neuvolassa...

Summasummarum: mulla ei ole kiirettä neuvolaan kuuntelemaan ne samat löpinät kuin aiemminkin, mutta ultran haluisin kyllä saada varattua :D
 
Takaisin
Top