Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Apua mä kävin eilen ultrassa ja ultraaja sai lasketuksi ajaksi 19.4 vaikka mulla on 19.5!!! Sanoi vauvalla olevan iso pää ja keskivartalo,mutta muut mitat vastasivat tuota toukokuun laskettua aikaa.. synnytystapa arviointi olis 4 viikon päästä :/
ToivotaanJos synnytystapa-arviossa on yhtä iso, niin luulis että käynnistäisivät sitten ajoissa, ettei antais ainakaan kuukauden päähän tosta huhtikuusta enää mennä
Noniiin tulipahan käytyä synnytys osastolla,kun houduihin valahti rusehtavaa verta ja sai samalla selkoa noihin yksityisen ultran mittoihin ja kyllä vauva kasvaa 2 viikkoa jopa 3 viikkoa pidemmällä,mitä pitäis kaikki oli kyllä kunnnossa ei sen puoleen ja saan kahden viikon päähän kontrolli ultran tänne synnytyspäivystykseen.
Tuolloin oli 32+0 pää ja keskivartalo mitta antoi lasketuksi ajaksi 29.4 reisiluumitta 6.5 nyt mulla 7.4 on käynti synnärillä ja katsotaan onko babe jatkanut kasvuaan,jos on sovitaan varmaan käynnistys huhtikuun loppuun/ toukokuun alkuun :)Mitkä sun viikot nyt on ja mitkä ois nykyisen ultran mukaan? Saatkohaa sä meistä ekana vauvan
Tuolloin oli 32+0 pää ja keskivartalo mitta antoi lasketuksi ajaksi 29.4 reisiluumitta 6.5 nyt mulla 7.4 on käynti synnärillä ja katsotaan onko babe jatkanut kasvuaan,jos on sovitaan varmaan käynnistys huhtikuun loppuun/ toukokuun alkuun :)
No kyllä toden teolla :D ja hui ku näyttää pieniltä päiviltä :DAlkaapa olla jännät paikat siellä :) Täällä kans enää 31 päivää laskettuun aikaan
Minä kävin tiistaina ja painoarvio vajaa 2600kg. Kohdunsuu oli hieman pehmentynyt ja ulkosuu "raotti" :D nyt taitaa olla tänääb 35+5. Eli silloin oli 35+2.
Kukahan saa meistä ekana vauvan, jännää!!!♡
toivon että hän edelleen syntyy vasta 38+0 jotta pääsen kotiin polikliinisena.