Viimeisin neuvolakäyntisi

Jaaha, se on sitten viimeinen neuvola raskaana ohi (nyt 40+5). Kaikki ihan ok ja terkan mukaan vaikuttaisi olevan melko pitkä vauva tulossa, mutta ei onneksi ihan jättiläistä sentään. Sf-mitta oli 37, et ei ole enää pahemmin kasvanut.

Sain lähetteen äitiyspolille, huomenna pitää varailla aika yliaikaiskontrolliin. Toivottavasti sille käynnille ei tarvis enää mennä :smiley-angelic001
 
Äitiyspolilta terveisiä: pikkuinen kasvaa yhä 75% käyrällä joten ei tarvi sen takia käynnistää. Nyt vaan pitää mitata sokereita aktiivisesti ja jos niissä on usein poikkeamia niin sitten voi joutua käynnistykseen. Hyvänä uutisena kuitenkin se, että kohdunkaulaa on jäljellä enää 1.5 cm, joten hän saattaa syntyä myös itsekseen jo parin päivän - viikon sisällä. Nyt rv 38+2.
 
Tulipahan eilen käytyä päivystyksessä,kun jalat alkoi sinertämään :/ ei löytyny muuta syytä,kun todennäkösesti vauva painaa jotain pintalaskimosuonia,jonka takia jalat sinertää ja aamulla huomasin sen et mitä pidempää seison samassa asennossa alkaa jalat sinertää eli pitää vältellä vielä ainakin 2 päivää paikoillaan seisomista,kun käynnistysaika kuitenkin jo annettu enää odottelen vaan sitä soittoa,että sali vapautuu
 
Tulipahan eilen käytyä päivystyksessä,kun jalat alkoi sinertämään :/ ei löytyny muuta syytä,kun todennäkösesti vauva painaa jotain pintalaskimosuonia,jonka takia jalat sinertää ja aamulla huomasin sen et mitä pidempää seison samassa asennossa alkaa jalat sinertää eli pitää vältellä vielä ainakin 2 päivää paikoillaan seisomista,kun käynnistysaika kuitenkin jo annettu enää odottelen vaan sitä soittoa,että sali vapautuu

Mun äidillä oli kuopustaan odottaessa samaa vaivaa. Lopulta oli pohkeet ja jalkaterät siniset jatkuvalla syötöllä viimeset pari kuukautta. Ja kipeätkin ne oli, sairaslomalle joutui sen takia ennen äitiyslomaa. Väri palautui pikkuhiljaa synnytyksen jälkeen. Onneksi sulla ei ole nii kauan enää odoteltavaa :Heartred
 
Viimeinen neuvola käynti on takana. Kirjoitettiin sitten yliaikaislähete, kun tänään on jo 40+5. Mä olin jotenkin koko raskauden ajan sitä mieltä, että tämä syntyy pikemminkin ennenaikaisesti, niin nyt on aika absurdi olo. Pitäisikö sitä hypätä vielä tuonne kesäkuisten puolelle, kun ei tämä tunnu edistyvän lainkaan? :hungover:
 
Viimeinen neuvola käynti on takana. Kirjoitettiin sitten yliaikaislähete, kun tänään on jo 40+5. Mä olin jotenkin koko raskauden ajan sitä mieltä, että tämä syntyy pikemminkin ennenaikaisesti, niin nyt on aika absurdi olo. Pitäisikö sitä hypätä vielä tuonne kesäkuisten puolelle, kun ei tämä tunnu edistyvän lainkaan? :hungover:

Mennään yhdessä. Täällä 41+4 ja tiedän jo nyt, ettei tämä synny itsestään. Perjantaina on käynnistys ja koska tiedän myös sen, etten saa kuitenkaan sektiota virhetarjonnan takia vaikka pyytäisin, niin eiköhän se mene siihen, että viikonlopun ajan kuuntelen sitä kidutusta ilman että mitään tapahtuu ja kesäkuun puolella sitten huilin jälkeen otetaan uusi erä.
 
Mennään yhdessä. Täällä 41+4 ja tiedän jo nyt, ettei tämä synny itsestään. Perjantaina on käynnistys ja koska tiedän myös sen, etten saa kuitenkaan sektiota virhetarjonnan takia vaikka pyytäisin, niin eiköhän se mene siihen, että viikonlopun ajan kuuntelen sitä kidutusta ilman että mitään tapahtuu ja kesäkuun puolella sitten huilin jälkeen otetaan uusi erä.

Tsemppiä käynnistykseen! Toivottavasti se auttaa nopeasti. Mulla aika varattuna tiistaille.
 
Takaisin
Top