Viimeisin neuvolakäyntisi

Niin vähän muistelinkin ettei ekalla kerralla oltaisi vielä kuunneltu :sad001 toikin on jännä, että jossain ultrataan neuvolassa ekalla käynnillä, meidän neuvolassa ei ole minkäänlaisia ultrausvehkeitä edes.
 
Mä sain ajan 10-11 viikkojen vaihteeseen, mikä tuntuu kovin myöhäiseltä.
Mulla kans vans vasta kymppi viikolla, mutta ku oikein muistelin niin esikoisesta myös ja kuopuksesta jo 8+..
Sano heti että eka vapaa aika olis elokuun lopus...
Tällä alueella ilmeisesti paljon raskaana olevia
 
Meillä kivasti just tällä viikolla neuvola kesälomalla kokonaan joten en pääse vielä aikaa varailemaan. Toisaalta ei siellä ekalla käynnillä mitään koskaan tapahdu niin en sitä ees kauheesti odottele. Enemmän ultraa! Meillä suostuu ees yrittää kuunnella sydänääniä vasta 14+ viikoilla ettei tule turhaa stressiä jos ne ei kuulukkaan. Ihan hyvä vaan vaikka malttamattomana haluisinkin jo aikasemmin kokeilla :grin Meillä muistaakseni tokaa tai useampaa odottavalle eka käynti vasta rv 10 joten ei tässä mikään kiire kun vasta poksu 6+0 :rolleyes:
 
Mun täytyy maanantaina soittaa neuvolaan. Se terveydenhoitaja kenellä oon käynyt aikaisemmin, on just jäänyt eläkkeelle. Mikä on harmi, koska hän oli todella ihana ja mukava. Toivottavasti tä uus on myös:)
 
Mun täytyy maanantaina soittaa neuvolaan. Se terveydenhoitaja kenellä oon käynyt aikaisemmin, on just jäänyt eläkkeelle. Mikä on harmi, koska hän oli todella ihana ja mukava. Toivottavasti tä uus on myös:)

Mä rakastin meidän terkkaria esikoisen aikana. Toivon niin paljon että saadaan nytkin mukava. Ollaan kuitenkin niin herkän asian äärellä ettei siitä hommasta tuu mitään jos ei kemiat natsaa.
 
Eka neuvola vähän reilu viikon päästä! Jännää! Sillon olis vissiin 7+4, nyt 6+2 menossa.
 
Koska ootte soittanut neuvolaan? Mä en oo vielä, ehkä vasta sen alkuraskausultran jälkeen..

Mul on ollu tapana soittaa heti kun tehnyt testin. Koska viimeksi pääsin neuvolan kautta varhaisultraan.
 
Pari päivän päästä plussasta kun ns uutinen on uponnut :p Mut nyt menee tuo soittaminen melkeen viikon päähän koska neuvolan kesäloma :rolleyes:
 
Koska ootte soittanut neuvolaan? Mä en oo vielä, ehkä vasta sen alkuraskausultran jälkeen..
Ite aattelin kans vasta ultran jälkeen soittaa (tai oikeastaan varaan netissä ajan). Haluan nähdä että kohdussa on elämää ennen kuin varaan neuvolan. Itsellä kun on toinen raskaus niin ei ole myöskään mikään kiire neuvolaan. Toki asutaan nyt ihan eri puolella Suomea kuin esikoista odottaessa. Se eka neuvolakäynti oli muistaakseni silloinkin vähän pettymys kun eihän siellä muuta tehdä kuin jutustellaan :D

Katsoin oman kaupungin ohjeista että muut kuin esikoista odottavat voi varata vaikka vasta viikolle 10 neuvolan niin taidan ottaa jonnekin niille main, jos saan haluamalleni terkalle :)
 
Muuten mullakaan ei olis mikään kiire mutta neuvolan kautta saan ne ultra-ajat ja haluan ne sit ajoissa. Niin ja verikokeiden yhteydessä haluisin kattoa myös ferritiinin, d-vitskun ja tämmösiä koska vaikka edellisissä raskauksissa on ollut väaymyatä niin ei kyllä näin pahaa ja tärä yleistä nuutunutta oloa. Ja olenhan tässä nyt putkeen 5 vuotta ollut raskaana ja/tai imettänyt niin voi noi varastot olla aika vähissä :p
 
Mä soitin keskiviikkona neuvolaan, silloin oli rv4+3.
Eka neuvola on 21.8 silloin viikkoja 9+3.
 
Koska ootte soittanut neuvolaan? Mä en oo vielä, ehkä vasta sen alkuraskausultran jälkeen..

Mä soitin kun oli 5+5, ja ajan sain 7+6. Siinä samalla on ultra, joten sen takia haluan mahdollisimman äkkiä sen ajan, et tietää onko kaikki hyvin :)
 
Mä soitin kun oli 5+5, ja ajan sain 7+6. Siinä samalla on ultra, joten sen takia haluan mahdollisimman äkkiä sen ajan, et tietää onko kaikki hyvin :)

Mä varaan ultran omalle lääkärille, kun ollaan oltu lapsettomuushoidoissa, niin kiva sitten yhdessä katsoa, alkoiko raskaus. Kiva, että teillä pääsee ultraan neuvolassa, en tiedä pääsisikö meilläkin.
 
Mä oon tosi kade noista neuvolan ultralaitteista! Ei meillä vaan :rolleyes:
 
Mä varaan kanssa vasta varhaisultran jälkeen niin ei tartte perua sitten jos kaikki ei ookkaan hyvin. En kyllä erityisesti odota ekaa käyntiä kun ei oo ensimmäinen raskaus. Se on sitä diipadaapa höpöttelyä. :grin ultraa täälläkin odotellaan malttamattomana.
 
15.8 eka neuvola. Vähän petyin, kun enään ei tuu neuvolakorttia. On ainoastaan se sähköinen :sad001
 
Nyt on neuvola varattuna 9.8 :) Aattelin et olis mennyt pidemmälle et ihan kiva yllätys vaikka eihän tuolla juuri mitään tapahdu :p
 
Mä en oo vielä soittanu aikaa, laitoin omalle th:lle tekstarin, mut taitaa olla lomalla kun ei oo vastannu. pyysin soittaan kun en halua soittopalvelun kautta varata kun siel on yks tuttu töissä ja netin kautta ei ollu aikoja sille omalle th:lle, lapselle kuitenki löyty netin kautta aikoja, niin kyl niit on! Elokuun vikalle vkolle ajattelin, sillon olis rv 10-11. Aika myöhään, mut eipä siellä mitään uutta näin 3.kierroksella tule :angelic: toivottavasti sais yhdistettyä nuoremman nlakäyntiin. verikoeajan varasin jo valmiiksi. oottelen nyt sen varhaisultran ja soittelen sit sinne puhelinpalveluun, jos ei th sitä ennen soita :rolleyes: en haluu mitään raskausjuoruja ennenku tiiän et tuol jotain on!
 
Takaisin
Top