Mikä oli viimeisin hankintasi vauvallesi? Tule kertomaan tähän ketjuun aina kun hankit jotain pikkuisellesi. 
Oletko ylipäätään tehnyt jo paljon hankintoja? Tässä artikkelissa on lista erilaisista hankinnoista – oletko sinä jo hommannut monia listan asioista? Onko listalla sellaisia asioita, jotka aiot jättää hankkimatta?

Oletko ylipäätään tehnyt jo paljon hankintoja? Tässä artikkelissa on lista erilaisista hankinnoista – oletko sinä jo hommannut monia listan asioista? Onko listalla sellaisia asioita, jotka aiot jättää hankkimatta?
Joskus kummitytölle vaatteita ostaessani bongasin ne ja kun ollaan miehen kanssa kovia kissaihmisiä niin en voinut olla ostamatta tulevaisuuden varalle. Samoin mulla on Japanista tuotu ihana pehmoinen vauvan peitto/viltti, mitä oon jemmannut tulevaisuutta varten. Toivottavasti pääsisivät vihdoin tänä vuonna käyttöön 
esikoinen kyseessä, joten hankintoja kyllä sitten riittää, kunhan siihen pisteeseen päästäisiin 

Ajattelin, että hankintoihin riittää kyllä sitten aikaa, kun kaikki on varmemmalla pohjalla. Jokin hyvä puoli näissä ajoissa on, että ei tule pyörittyä kaupoissa ja näe ihania hiplattavia pikkuvaatteita...

meidän talo sijaitsee entisajan saaressa, tästä on kuivatettu järvi ympäriltä 70-luvulla. Oon miehelle jo puhunut niistä Cybexin sähköavusteisista vaunuista, en tiiä miten muuten pääsee kotiin vaunujen kans. Mut en tiiä raaskiiko kuitenkaan.
Mutta on hienoja!
Eilen kävin läheisellä lastenvaatekirpparilla enkä pystynyt olemaan ostamatta paria pienen pientä vaatetta
No sanoinkin miehelle että jos tää kesken menee ni sit vaikka poltan ne vaatteet. Mut pääsinpähän ja pääsenpähän nyt haaveilemaan ja hipelöimään niitä 
Pohdinta jatkuu... Ja eipä niitä nyt moneen kuukauteen hankita edes