Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Mikä oli viimeisin hankintasi vauvallesi? Tule kertomaan tähän ketjuun aina kun hankit jotain pikkuisellesi. :dummy:

Oletko ylipäätään tehnyt jo paljon hankintoja? Tässä artikkelissa on lista erilaisista hankinnoista – oletko sinä jo hommannut monia listan asioista? Onko listalla sellaisia asioita, jotka aiot jättää hankkimatta?
 
Mitään en uskalla varmaan hankkia vielä kuukausiin, mutta mulla on kaapissa pieni body missä on jotain kissakuviota.:cat: Joskus kummitytölle vaatteita ostaessani bongasin ne ja kun ollaan miehen kanssa kovia kissaihmisiä niin en voinut olla ostamatta tulevaisuuden varalle. Samoin mulla on Japanista tuotu ihana pehmoinen vauvan peitto/viltti, mitä oon jemmannut tulevaisuutta varten. Toivottavasti pääsisivät vihdoin tänä vuonna käyttöön :love017
 
Mä en varmaan hanki mitään tälle kolmannelle. Kuopuksellekaan en itse ostanut mitään ennen syntymää. Tai neuloin mä ensimmäisen pipon mut veljen vanhoilla vaatteilla tää neiti on mennyt ja mummo sit ommellut uusia vaatteita.

Ehkä kolmannelle pitää ostaa uusi turvakaukalo kun tuo nykyinen on 6v vanha, ens syksynä jo 7v :D
 
Ei oo hirveesti hankittavaa, kun esikoiselle kaikki hankittuna. Jos tulee poika, niin ehkä poikamaisempia vaatteita sitten ajallaan. Ja rattaisiin ostettava tupla adapteri.
 
Minä en oo uskaltanut hankkia vielä mitään, enkä varmaan hetkeen uskallakkaan..:laughing002 esikoinen kyseessä, joten hankintoja kyllä sitten riittää, kunhan siihen pisteeseen päästäisiin :Heartred

Millä viikoilla olette uskaltautuneet tekemään hankintoja?
 
Minä en oo uskaltanut hankkia vielä mitään, enkä varmaan hetkeen uskallakkaan..:laughing002 esikoinen kyseessä, joten hankintoja kyllä sitten riittää, kunhan siihen pisteeseen päästäisiin :Heartred

Millä viikoilla olette uskaltautuneet tekemään hankintoja?
Mulla on ihan sama juttu, jotenkin tuntuu että hankinnat tietäisivät huonoa karmaa.
Päätin, että NIPT:n tulosten tultua menen ostamaan jonkun maailman ihanimman vaatteen vauvalle
 
Minä en oo uskaltanut hankkia vielä mitään, enkä varmaan hetkeen uskallakkaan..:laughing002 esikoinen kyseessä, joten hankintoja kyllä sitten riittää, kunhan siihen pisteeseen päästäisiin :Heartred

Millä viikoilla olette uskaltautuneet tekemään hankintoja?

Muistaakseni ostin esikoiselle ekat vaatteet pari viikkoa nt-ultran jälkeen. Ne oli samalla ekat hankinnat. :)

Tällä kertaa ainakin tuplarattaat täytyy hankkia, mutta varmaan tilataan ne sitten lähempänä kesää. Haluan kyllä kakkosellekin joitain omia vaatteita hankkia. Etenkin, jis olisi tyttö tulossa, niin olisi ihana päästä ostamaan jotain röyhelöistä. :love7
 
Mä mietin kans tuplarattaita kun ikäeroa tulee 1v 9kk mut sit toisaalta meillä täällä maalla en oo kauheesti rattaita käyttänyt, muuten kuin et kuopus istuu niissä pihalla. Sen tiedän et tuossa iässä hän juoksee ja touhuaa pihalla joten en tiiä olisko tuplille käyttöä. Ja tää korona-aika vielä tehnyt sen et ei hirveesti olla missään reissussa tai kaupoilla käyty et tarvis noita matkiksiakaan.
 
Mulla on ihan sama juttu, jotenkin tuntuu että hankinnat tietäisivät huonoa karmaa.
Päätin, että NIPT:n tulosten tultua menen ostamaan jonkun maailman ihanimman vaatteen vauvalle

Ulpu, mulla samat mietteet :happy: Ajattelin, että hankintoihin riittää kyllä sitten aikaa, kun kaikki on varmemmalla pohjalla. Jokin hyvä puoli näissä ajoissa on, että ei tule pyörittyä kaupoissa ja näe ihania hiplattavia pikkuvaatteita...
 
@Lumokeiju ihan totta! Eikä pääse ulkomaille!
Kummitytölle ostin aikanaan Ted Bakerin vauvamekon Lontoosta. Se oli vaan niin silmittömän ihana :Heartred
 
Mulla on ihan sama juttu, jotenkin tuntuu että hankinnat tietäisivät huonoa karmaa.
Päätin, että NIPT:n tulosten tultua menen ostamaan jonkun maailman ihanimman vaatteen vauvalle

Joo, ehkäpä sitä sitten voisi vähän juhlistaa ja tehdä ekan hankinnan :love7
 
Mä mietin kans tuplarattaita kun ikäeroa tulee 1v 9kk mut sit toisaalta meillä täällä maalla en oo kauheesti rattaita käyttänyt, muuten kuin et kuopus istuu niissä pihalla. Sen tiedän et tuossa iässä hän juoksee ja touhuaa pihalla joten en tiiä olisko tuplille käyttöä. Ja tää korona-aika vielä tehnyt sen et ei hirveesti olla missään reissussa tai kaupoilla käyty et tarvis noita matkiksiakaan.

Meillä taas rattaat on täällä kaupungissa aika ahkerassa käytössä. Päivittäin kävellään esim. leikkipuistoon. Meillä ikäeroa olisi tulossa n. 2v 5kk, niin ei niille tuplarattaille ehkä kuitenkaan niin älyttömän kauan tulisi olemaan käyttöä. Katson varmaan löytyisikö käytettynä hyväkuntoiset.
 
Mä en pystynyt hillitsemään itteäni ja menin tänään ostamaan facen kirpparilta ihanan unisex bodyn ja samaa sarjaa leggarit :smiley-angelic006:laughing002 tosin nyt pelkään että manasinko nyt tällä hötkyilyllä jotain pahaa... :scared001
 
Meiltä löytyy onneksi vielä turvakaukalo ja rattaat, muuten oon aika tehokkaasti ehtinyt laittaa vauvan tarvikkeet kiertoon. Ehkä ultran jälkeen uskaltaa alkaa listaamaan mitä kaikkea tarvitsee ja pikkuhiljaa alkaa sitten ostelemaan :happy:
 
Me asutaan maalla, eli pitäis löytää sellaiset lastenvaunut että pääsee näitä teitä kesällä ja talvella. Toisaalta käydään usein kaupungissa ja kauppakeskuksissa, eli ois kätevä jos ois myös hyvät keskustassa.

Mä myös asutaan hillittömän mäen päällä :wideyed: meidän talo sijaitsee entisajan saaressa, tästä on kuivatettu järvi ympäriltä 70-luvulla. Oon miehelle jo puhunut niistä Cybexin sähköavusteisista vaunuista, en tiiä miten muuten pääsee kotiin vaunujen kans. Mut en tiiä raaskiiko kuitenkaan.

Myös koiran/koirien kans pitäis päästä vaunulenkeille, eli lukittavat etupyörät ois hyvät. Muuten saa yhdellä kädellä korjailla koko ajan suuntaa ja sittekin on varmaan menossa ojaa kohti.
 
Mulla on esikoisen jäljiltä Emmaljungan City Crossit ja hyvin ne on kulkeneet täällä maalla korvessa suht auraamattomilla teillä tänä talvena. Ja meillä on kaks pienehköä koiraa ja oon niiden kanssa myös aikoinaan kulkenut rattaiden kanssa lenkillä. Nykyään koirat sen verran iäkkäitä et eivät enää lenkkeile. Meillä ei kyl oo kääntyviä tai lukittavia eturenkaita kuin matkiksissa ja musta ne oli aika hankalat. Tosin matkiksilla ei kyllä täällä pääse ollenkaan liikkumaan.
 
Me asutaan maalla, eli pitäis löytää sellaiset lastenvaunut että pääsee näitä teitä kesällä ja talvella. Toisaalta käydään usein kaupungissa ja kauppakeskuksissa, eli ois kätevä jos ois myös hyvät keskustassa.

Mä myös asutaan hillittömän mäen päällä :wideyed: meidän talo sijaitsee entisajan saaressa, tästä on kuivatettu järvi ympäriltä 70-luvulla. Oon miehelle jo puhunut niistä Cybexin sähköavusteisista vaunuista, en tiiä miten muuten pääsee kotiin vaunujen kans. Mut en tiiä raaskiiko kuitenkaan.

Myös koiran/koirien kans pitäis päästä vaunulenkeille, eli lukittavat etupyörät ois hyvät. Muuten saa yhdellä kädellä korjailla koko ajan suuntaa ja sittekin on varmaan menossa ojaa kohti.

Olen kanssa katsellut Cybexejä (ihan vaan normiversioita, ei ole mäen mäkeä omilla nurkilla niin ei tarvii sähköjä), mutta hintaa niillä on kyllä ihan kiitettävästi... :smiley-ashamed004 Mutta on hienoja!
 
Mikä mua vaivaa kun en pysty hillitsemään itteäni noiden lastenvaatteiden kanssa :nailbiting: Eilen kävin läheisellä lastenvaatekirpparilla enkä pystynyt olemaan ostamatta paria pienen pientä vaatetta :smiley-ashamed008 No sanoinkin miehelle että jos tää kesken menee ni sit vaikka poltan ne vaatteet. Mut pääsinpähän ja pääsenpähän nyt haaveilemaan ja hipelöimään niitä :whacky011
 
Jonnekki tänne kirjotinki jo aiemmin ni mä ostin ennen esikoista mooonta vuotta vauvanvaatteita :grin Välissä jo jotain myinki ku ehin kyllästymään.

Nyt oon ihmeen vähän ostellu ennakkoon, mutta toki jotain jo löytyy. Kappahlin alesta sorruin tilaamaan jopa tyttöjuttuja kun ne on niiin ihania siellä ja halvalla sai :rolleyes: Mut muuten koitan pysyä unisex-linjalla.

Rattaita oon kans vertaillu. Mut en edelleenkään tiiä, et tarvitaanko tuplat vai ei :confused005 Pohdinta jatkuu... Ja eipä niitä nyt moneen kuukauteen hankita edes :grin

Auton vaihto myös edessä...
 
Me asutaan maalla, eli pitäis löytää sellaiset lastenvaunut että pääsee näitä teitä kesällä ja talvella. Toisaalta käydään usein kaupungissa ja kauppakeskuksissa, eli ois kätevä jos ois myös hyvät keskustassa.

Mä myös asutaan hillittömän mäen päällä :wideyed: meidän talo sijaitsee entisajan saaressa, tästä on kuivatettu järvi ympäriltä 70-luvulla. Oon miehelle jo puhunut niistä Cybexin sähköavusteisista vaunuista, en tiiä miten muuten pääsee kotiin vaunujen kans. Mut en tiiä raaskiiko kuitenkaan.

Myös koiran/koirien kans pitäis päästä vaunulenkeille, eli lukittavat etupyörät ois hyvät. Muuten saa yhdellä kädellä korjailla koko ajan suuntaa ja sittekin on varmaan menossa ojaa kohti.
Mulla on melkein sama tilanne, tosin kotona ei ole mäkiä. Käyn kuitenkin koirien kanssa päivittäin lenkillä alueella, jossa on korkeuseroja. Toisaalta pitäisi pystyä liikkumaan myös kaupungissa, joten kyllä tästä melkoinen vankkurilajitelma saadaan kasaan :woot:
 
Takaisin
Top