Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Joo periaatteessa täälläkin, mutta toisaalta täytyy pitää puolensa. Eli skarppina on oltava. En voi olettaa että jos mies ajaa työkseen koneita, niin se ymmärtäisi miltä musta tuntuu ratissa :joyful: :woot:.
Tuo on kyllä totta :grin
 
Mä en oo vielä uskaltanu mitään juuri ostella. Lidlistä kävin torstaina ostaa vauvojen bambi pussilakanan ja pyyhkeen, ku olivat niin söpöjä. :love017 Vaatteita saadaan aika paljon sukulaisilta.
 
Itse en ole uskaltanut hankkia kuin vauvakirjan, että saa kaikki ultrakuvat talteen. Mutta kiva kuulla että äitiyspakkaus tulee jo huomenna, en malta odottaa :grin
 
Täällä oli tätä autokeskustelua. Täälläkin varmaan tarvitsisi miettiä auton vaihtoa. Lähinnä siis isomman tavaratilan tähden. Kun pitäis olla sellainen, että mahtuis takaluukkuun koiran matkustus sekä rattaat. Mahtaakohan sellaista tavaratilaa ollakaan?
 
Hieman ennakkoon tuli hankittua Pikku Myy -leivonta-alusta pöydän suojaksi kun eihän sitä tiedä loppuvatko kaupasta oikeaan hetkeen mennessä... :hilarious:
 
Itse en ole kuin vauva kirjan ostanut, ja sekin oli vähän niinkuin sattuma ennen plussaa kun oli tarjouksessa, ajattelin että annan vaikka jollekki kaverille tms jos ei itselle tule koskaan käyttöä. Kunnes oisko viikko sen jälkeen plussasin :hilarious:
 
Mistä ootte ostellu vauvatarvikkeita?
Ku ittee on nyt ruvennu pänniin ku mistään ei saa kaikkea kerralla vaan sun pitää käydä tuolla ja tuolla kaupas ja eri verkkokaupoissa et saat mitä tarviit.
On se ollu ihan mukavaakin pyöriä, vertailla hintoja ja ostella sun muita juttuja täs odotusaikana, mut nyt kun tarvis ne viimeset jutut ni mistään ei saa kerralla kuitenkaa.
 
Mistä ootte ostellu vauvatarvikkeita?
Ku ittee on nyt ruvennu pänniin ku mistään ei saa kaikkea kerralla vaan sun pitää käydä tuolla ja tuolla kaupas ja eri verkkokaupoissa et saat mitä tarviit.
On se ollu ihan mukavaakin pyöriä, vertailla hintoja ja ostella sun muita juttuja täs odotusaikana, mut nyt kun tarvis ne viimeset jutut ni mistään ei saa kerralla kuitenkaa.

Mä käytän aika paljon Jollyroomia, löytyy hoitotarvikkeita ja sisustukseen kaikkea, melkein kaikkea saa tuolta mutta vaatteet tilaan ihan vaatekaupoista :)
 
Mistä ootte ostellu vauvatarvikkeita?
Ku ittee on nyt ruvennu pänniin ku mistään ei saa kaikkea kerralla vaan sun pitää käydä tuolla ja tuolla kaupas ja eri verkkokaupoissa et saat mitä tarviit.
On se ollu ihan mukavaakin pyöriä, vertailla hintoja ja ostella sun muita juttuja täs odotusaikana, mut nyt kun tarvis ne viimeset jutut ni mistään ei saa kerralla kuitenkaa.
Jollyroomista itsekin tilailen jonkun verran, ja yllättäin verkkokaupasta on tullut nyt ostettua tälle vauvalle tarpeita. Kärkkäinen on myös hyvä. Mutta se on kyllä totta että useammasta paikasta joutuu ostamaan, mistään ei oikein saa kaikkea kerralla.
 
Takaisin
Top