Meillä ei ole ihan kauheasti pieniä vauvanvaatteita jäljellä, kun piti edellisen jäädä viimeiseksi vauvaksi
. Ihan muutamia kivoimpia on säästetty, mutta kyllä niistäkin varmasti kertyy. Ja sitten tulee äitiyspakkaus. Muutaman vaatteen olen jo ostanutkin. Odotan kanssa tietoa sukupuolesta, meillä on vain poikavaatteita
.
. Ihan muutamia kivoimpia on säästetty, mutta kyllä niistäkin varmasti kertyy. Ja sitten tulee äitiyspakkaus. Muutaman vaatteen olen jo ostanutkin. Odotan kanssa tietoa sukupuolesta, meillä on vain poikavaatteita
.
Toki isommat jutut sitten myöhemmin. On muutenkin epäselvää tuleeko uudet vaunut kun vanhat on jo aika rämät. Samoin turvakaukaloa pohditaan mennäänkö vielä edellisellä vai hommataanko uusi.
Nuo jutut tuntuu kuitenkin pieniltä kun kaiken päälle vielä pitäisi laittaa AUTO vaihtoon
äitiyspakkauksen olen ajatellut ottaa. Neljäs lapsi ottaa jo sen verran enemmän tilaa autosta
mut jee ihanaa kun vauva ilmoittelee itsestään potkuilla nyt ja tää odotus viimein tuntuu hieman todellammalta. Myös minulle ollut vaikeaa km:n jälkeen tuntea nautintoa kasvavaa masua kohtaan ja selvästi on pelottava kiintyä jos sittenkin menee taas kesken..

en osaa siis sanoa mitään!