Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Itellä vielä kesken virkattu vauvan peitto, piti tehdä heinäkuiselle mutta jäi kesken. Nyt voisi tehdä loppuun. Kutoa osaan villasukkia ja lapasia, mutta villahaalariin en varmaan jaksaisi keskittyä, kirjallisia ohjeita välillä vaikea ymmärtää :hilarious: varmaan joku lukihäiriö. Ommella haluisin myös oppia kunnolla, mutta kunnon kone puuttuu:sour:
 
Kanssavirkkaajat, jakakaa hei inspiraatiota vauvajutuista! Mä virkkaan ihan liikaa, mutta vauvalle ei ole tehtynä vielä kuin peitto ja palapelipallo kun tulee kaikkea muuta mieleen.

Tää on Paapon instasta, mutta vastaavia olen nähnyt muuallakin. Aika ihana:happy:

Edit. Kärsipä tuo kuvan laatu:confused:

View attachment 94208 View attachment 94209
 

Liitteet

  • 3767AC34-37AC-46D5-93F0-043171D534EC.jpeg
    3767AC34-37AC-46D5-93F0-043171D534EC.jpeg
    28.7 KB · Katsottu: 19
Virkkaan peiton ja vaunulelun ainakin :happy:
En ole erityisen taitava, ja jaksoin opetella virkkaamista YouTube avulla vasta, kun odotin toista lasta. Silloin virkkasin myöskin peiton.

Juuri sain tehtyä lasten syysleikkeihin virkatut kurpitsat, jotka ehkä varastan itselleni koristeiksi:hilarious: nyt on kesken kuopukselle kauluri.. sitten voisi peiton aloittaa :rolleyes:
 
Muokattu viimeksi:
Virkkaan peiton ja vaunulelun ainakin :happy:
En ole erityisen taitava, ja jaksoin opetella virkkaamista YouTube avulla vasta, kun odotin toista lasta. Silloin virkkasin myöskin peiton

SAMA! Opettelin vielä englanninkielisistä videoista enkä osaa edelleenkään virkata suomeksi. :oops:
 
Enkun kieliset videot on parhaimpia :joyful: aika vähän hyviä suomenkielisiä
 
Ostin toissapäivänä vauvalle lelun, Fisher Pricen semmosen näprättävän helistintyyppisen, ja nyt tekisi mieli virkata kuteista lelukori. Tosin juuri yhden sain isommille lapsilleni valmiiksi, ja pojalle lupasin virkata sotaukkeleille omansa, saattaa siis into jo siinä vaiheessa lopahtaa kun pääsen vauvan lelukoriin asti :p ootteko odottajatoverit miten kädentaitajia, teettekö itse jotakin maaliskuisille?
Minä aloin kutomaan pientä palmikkoneulehaalaria vastasyntyneelle. Mitään muuta en ole kyllä hankkinut!
 
Ostin toissapäivänä vauvalle lelun, Fisher Pricen semmosen näprättävän helistintyyppisen, ja nyt tekisi mieli virkata kuteista lelukori. Tosin juuri yhden sain isommille lapsilleni valmiiksi, ja pojalle lupasin virkata sotaukkeleille omansa, saattaa siis into jo siinä vaiheessa lopahtaa kun pääsen vauvan lelukoriin asti :p ootteko odottajatoverit miten kädentaitajia, teettekö itse jotakin maaliskuisille?

Lankoja löytyy omasta takaa varmaan toistakymmentä kiloa jo valmiiks, mutta siitä huolimatta piti ”vähän” ostaa ihan pikkuista ajatellen :wink Viltti, kietaisunuttu ja sukat on jo neulottuna ja tarkoitus tehdä vielä ainakin haalari, villatakki, parit muut sukat... Samoin kankaita oon tilannu ja esim. harsoja aattelin ommella ite. Myös mobilen ajattelin värkkäillä. Kaiken hyväks meillähän tulee vielä muutto tässä tän vuoden puolella, niin kaikki verhot, tyynyt yms oottaa sitte kans ompelua niin oikkusen huoneeseen ku kaikkialle muuallekki :smiley-ashamed004
 
Meillä on ollut baby björnin sitteri käytössä aiemmin, joka on kyllä todella hyvä, kun jo vähän isompi vauva pystyy keinuttamaan siinä itseään ja lelukaari on plussaa. Uutena hintaa on paljon, mutta käytettynä niitä myös paljon myydään.
Leikkimatto joskus ollut tiny love-merkkinen.
 
Meillä on ollut baby björnin sitteri käytössä aiemmin, joka on kyllä todella hyvä, kun jo vähän isompi vauva pystyy keinuttamaan siinä itseään ja lelukaari on plussaa. Uutena hintaa on paljon, mutta käytettynä niitä myös paljon myydään.
Leikkimatto joskus ollut tiny love-merkkinen.
Baby björnin sitterin oon aatellu tällä kertaa hommata, käytettynä :) aika vähän on niitä sattunut silmiin, mutta enköhän minä sellaisen vielä löydä :)
 
Meillä oli esikoisella ja nyt uudella tulokkaalla baby björnin sitteri (ihan paras!) ja leikkimattona joku käytettynä ostettu viidakkoteemainen matto, jonka saa soittamaan muutamaa erilaista kappaletta. Esikoinen ainakin tykkäsi molemmista suuresti, joten eiköhän tämä toinenkin pidä :)
 
Ihanaa kuulla käsityöpuuhista. Täällä tekeillä neulehaalari, kohta valmis. Hei, lastenvaunuista kaipailen vinkkejä! Niin moneen lähtöön löytyy vaunuja. Vähän olen miettinyt Britaxia tai Bugaboota.. Toiveena näppärät city-vaunut, joilla toisaalta pystyy etenemään loskassa ja myös mökkiteillä. Mites te?
 
Meillä on laskettu aika maaliskuussa ja eilen haettiin bugaboo foxit käytettynä, pari vuotta vanhat. Se onkin eka hankinta mitä nyt tehtiin! Kokemusta ei siis ole niistä antaa, toiveissa myös että niillä pärjää niin kauppakeskuksessa kuin soratiellä! Aiemmin aikoinaan esikoiselle hankittiin brion vaunut..
Osaisinpa minäkin neuloa paremmin, olisi kiva tehdä jotain vauvalle, mutta kädentaidot ei oo mun juttu.. Jotain pientä olisi kyllä kiva kokeilla.
 
Meillä on laskettu aika maaliskuussa ja eilen haettiin bugaboo foxit käytettynä, pari vuotta vanhat. Se onkin eka hankinta mitä nyt tehtiin! Kokemusta ei siis ole niistä antaa, toiveissa myös että niillä pärjää niin kauppakeskuksessa kuin soratiellä! Aiemmin aikoinaan esikoiselle hankittiin brion vaunut..
Osaisinpa minäkin neuloa paremmin, olisi kiva tehdä jotain vauvalle, mutta kädentaidot ei oo mun juttu.. Jotain pientä olisi kyllä kiva kokeilla.

Mä opettelin aikoinaan kutomaan youtuben videoiden avulla. Mun käsityötaidot oli kans ihan olemattomat. Kantsii sieltä kattella ja harjotella :happy119
 
Takaisin
Top