Viimeisin hankintasi vauvallesi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mikä oli viimeisin hankintasi vauvallesi? Tule kertomaan tähän ketjuun aina kun hankit jotain pikkuisellesi. :)

Oletko ylipäätään tehnyt jo paljon hankintoja? Tässä artikkelissa on lista erilaisista hankinnoista – oletko sinä jo hommannut monia listan asioista? Onko listalla sellaisia asioita, jotka aiot jättää hankkimatta?
 
Mä luulen ettei tarvita mitään muuta kuin pikkuisia vaatteita. Kotoa kun löytyy kaksi pientä lasta jo ennestään.
 
Meillä myös on varmaan kaikki mitä tarvitsee olla. Tosin jos tulee tyttö, niin sitten varmaan täytyy vähän vaatekertaa päivittää :)
 
Meidänkään ei tarvii paljoo hankintoja tehdä. Ei olla mitään vauvatavaroita heitetty pois (vaatteet, lelut, tavarat) vaan viety varastoon säilöön. Jos tyttö tulee, niin sit vois vähän kyllä päivittää vaatepuolta. :)
 
Meillä ensimmäinen lapsi tulossa ja oltiin sovittu että vasta ensimmäisen ultran jälkeen ostetaan ensimmäinen vaate MUTTA oltiin reissussa ja tuli niin suloinen body vastaan että ei voitu vastustaa :)
 
Meilläkin on melkein kaikki tavarat esikoisen jäljiltä tallessa, joten melko pienillä hankinnoilla selvitään.
 
Esikoiselta on meilläkin tavarat tallessa, joten ei ole juuri tarve hankinnoille. Kantotakkiin möin pois, joten sille varmaan olis tarve jossain vaiheessa
 
En voinut vastustaa kun kirppiksellä tuli vastaan pienenpieni sitruunankeltainen body :p kesäväriä kesävauvalle :grin

Esikoiselta on jonkin verran vaatetta ja muuta rompetta tallessa, joten onneksi isompia hankintoja ei tarvitse tehdä. Toivon selviäväni myös ilman tuplarattaita, jos hankkisi esikoiselle vain istumalaudan nykyisiin vaunuihin.
 
Mä en myöskään halua tuplia, esikoinen on noin 4 vee vauvan syntyessä joten saa olla seisomalaudalla/pyöräillä omalla pyörällä.
 
Meillä on vaunujen osto edessä. Tosin en sitten tiedä pitääkö ne olla tuplat kun meillä tuo tän hetken nuorin olisi sitten 2.5v:wideyed:
 
Meillä on vaunujen osto edessä. Tosin en sitten tiedä pitääkö ne olla tuplat kun meillä tuo tän hetken nuorin olisi sitten 2.5v:wideyed:

Samaa on tässä miettinyt, että ostaisko tuplat vai ei. Me kyllä kävellään paljon, joten tuplat vois olla järkevät. Täytyy tässä kevään aikana katsella miltä näyttää. Ja täällä siis sama ikäero.
 
Mulla on tällä hetkellä esikoinen 2v8kk ja kuopus 1v2kk ja meillä on tuplat. Helpottavat heti arkea jos vähänkään liikkuu kävellen mielummin ku muuten ja vaikka isompi käveliski jo pitkiäki matkoja ni koskaan ei tiiä millon väsy saattaa iskeä.
 
Onkohan tuplista olemassa juoksuversiota? Onko jollain tiedossa? Toisaalta eikös niitä oo sellasia jotka toimii sekä pyöräkärrynä että juoksurattaina?o_O
 
Mä en myöskään halua tuplia, esikoinen on noin 4 vee vauvan syntyessä joten saa olla seisomalaudalla/pyöräillä omalla pyörällä.
Mä oon miettinyt samaa ratkaisua, esikoinen on 3v 7kk kun vauva syntyy, joten varmaan vaan seisomalauta
 
Eilen kävin jouluostoksilla hypistelemässä vauvan vaatteita ensimmäistä kertaa. Lähti sieltä jo pienet pörröiset sukat mukaan kun ei malttanut ihan tyhjin käsin lähteä pois :)
 
Mä en ole vielä uskaltanut hankkia mitään vauvalle! Tulee sellainen olo, että jotenkin manaa tätä raskautta huonompaan suuntaan, jos niin tekee... :eek: Ihmeellistä taikauskoa.
 
Mä en ole vielä uskaltanut hankkia mitään vauvalle! Tulee sellainen olo, että jotenkin manaa tätä raskautta huonompaan suuntaan, jos niin tekee... :eek: Ihmeellistä taikauskoa.

Mulla vähän sama, ollu jokaisessa. :grin Mut en mä muutenkaan vaikka olis kuinka luottavainen fiilis, nää tarpeelliseks näin aikasessa vaiheessa mitään ostella. Näin siis omalla kohdalla :) Hankintoja ollaan yleensä alettu tekemään siinä puolessa välissä.
 
Meiltä löytyy suurin osa tarvikkeista valmiina mutta kirpparilta tuli reilu viikko sitten vastaan tosi kiva lelukaari sitterin, niin se tuli ostettua.
 
En ole ostanut mitään enkä ostakkaan ennen kun/jos pidemmälle mennään
 
Takaisin
Top