Viimeisen kolmanneksen oireet

hui miten jännittävää kun alkaa marraskuisilla jo tapahtua!! :happy090 Itse olen onneksi saanut nyt lähipäivinä nukuttua yllättävän hyvin ja olenkin nyt yrittänyt nauttia siitä että saa nukkua tasan niin pitkään kun haluaa (tänäänkin heräsin klo 11). Jano on myöskin ollut ihan järkyttävää, pari kolme litraa menee ihan huomaamatta. Ja mikä ihanaa, painon nousu on tyssännyt tai ainakin hidastunut, tällä viikolla ei noussut yhtään. Tällä hetkellä noussut 10,5kg kaiken kaikkiaan.

Voi päänsärky/jomotus miksikä tätä nyt sanois. Tätä on nyt kestäny viikon. Millo vaa jomottaa, millo koskee. Särkylääkkeellä se ei myöskään kokonaan lähde vaan on jonkin aikaa poissa. Toisinaan se on päällä heti kun herää ja toisinaan alkaa vasta kun nousee pystyyn. Verenpaineet vain lievästi ajoittain koholla, joten ei ne neuvolassakaan oikeen ottautunut. Mulla on kyllä auraton migreeni, mut tunnistan kyllä kun kohtaus tulee. Särky on silloin erilaista. Noh nyt on käyty toksemian kontrollilabroissa ja toivottavasti se lääkäri soittain jo tänään. Loppuviikosta on taas neuvola aika.

Tsemppiä Antsku! :) Ilmoittelehan sitten miten menee kun jaksat!

Hurjasti tsemppiä! :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Voi kun kiva.. mulla on tämä radi mutta ongelmani on liian alhaiset arvot. Aamulla ennen aamupalaa oli 5.1 ja tunti sen jälkeen 4.0 ja söin kuin hevonen. lounaan jälkeen oli 6.0... mitäköhän se on sitten päivällisen jälkeen kun olen ensin vetänyt taas kuin hevonen... Mua huippaa kokoajan ja olo on ihan paska... no huomenna on aamulla lääkäri. Vauva liikkuu verkkaisesti mutta liikkuu kuitenkin...

Ja sit vielä tuntuu migreeni taas hiipivän kylään.. oon ottanut jo kaks 1 g panadolia :sad001 ja kaiken kukkuraksi olen yksin kotona o_O

Antskulle tsemppiä hirveenä! Iha kananlihalle meni käjet :D
Uhhuh, yöt on aika levottomia ja hermot kiriällä yöllä kun joutuu lähtee köntystämää vessaan, kun se nouseminen on nii hirveen työlästä ja kivuliasta :o
Väsymystä siis ilmassa! Tänäänki heräsin 10ltä ja ei menny kun 2h niin päiväunille oli ruettava :o

Rv 37 tänään, 3vk laskettuun! Jännittää ja näinki viime yönä sen verran unta että multa lähti limatulppa :-D tässäpä on sitte vahannu joka vessareissulla ettei se oo lähteny vielä :D

Nojoo, kyllähä tässä meinaa mielialatki hyppiä laiasta laitaan, ehkä musta ei nii kauhiaa hormooni hirviötä tulis ;)

Niiijuuu ja vielä sen verran, että vauvan liikkeet on rauhottunu melekosesti, joutuu välillä tosissaa herättelemää pylleröä. Vähä elonmerkkejä sais. :D potkut onkin sitte semmosia "joopa joooooooo..." :D

Tsemppiä Antskulle! :)

Täällä menossa 34+2 ja viikonloppuna aloin ihmetellä entisestään lisääntynyttä painontunnetta lantiossa. Vauva on majaillut jo monta viikkoa todella alhaalla, mutta äsken peilin edessä huomasin vatsan tipahtaneen ihan kunnolla alas- ja eteenpäin! Jaiks, nyt alkoi jännittää, kun sain tosiaan diagnoosin uhkaavasta ennenaikaisesta synnytyksestä noin kuukausi sitten ja saakin lääkärin mukaan syntyä, kun 34 viikkoa on täynnä o_O. No, sairaalakassi tuli pakattua eilen, joten niiltä osin kaikki on valmiina. Ja kohtahan sitä varmaan pääsee huokailemaan, kun eletään viikkoja 40+ jotakin :grin.

Antskulle tsemppiä ja voimia!

Ja tttiuhti, täällä päänsärystä kärsitty koko raskausaika, mulla oli ennen raskautta esioireeton migreeni, mutta nyt viimeaikoina ei ole enää ollut selviä kohtauksia, vaan enemmän jomottelua/särkyä. Eli ehkä voi tuo sinun kipu olla migreenistäkin, vaikka tuntuisikin erilaiselta, kuin ennen raskautta. Mutta tärkeää toki tutkia ja seurata, missä mennään.

Eetuha täällä ja Radi ja arvot menee, missä tykkää. Välillä ylhäällä, välillä alhaalla. Eikä neukkulääkäri osannut sanoa asiaan oikein mitään. To olisi sitten äippäpolille aika asian tiimoilta.

Saapa tosissaan nähdä, miten tässä itsellä käy, eilen oli kertaalleen pikkarit märät, tänään sama juttu. Vaikka pikkuhousun suojia käytänkin. Mutta ei oikein ota mitenkään selvää, onko tämä nyt sitten sitä RUNSASTA valkovuotoa, vai kenties tihkuuko lapsivettä. Täytyy seurata tilannetta. Eilen tosiaan oli alaselkäsärkyä ja kipeitä suppareita. Nyt taas ollut muutama kipeä suppari... Katsellaan katsellaan...

Tsemppiä Antskulle! :)

Jonsku87, nii kauheelta ku se kuulostaa mutta ihana että jollai muulla sama! Varmaan en vaan siis enää tunnista kipua samaksi, koska täälläkin enemnäm pitkäjänteistä jomottelua. Tänään tosin koski noin kovaa että 1g para-tabs naamariin ja jääkylmä kääre naamalle. Ei pystyny vaakatasossa olemaan, piti sohvalle kasata tyynyistä pesä itelleni.
Nii ja mitä tuohon lapsiveden tihkumiseen tulee sain itse tällaisen kikan. Eli juuri se pikkuhousunsuoja housuun, sen päälle ohuesti taiteltu wc paperi. Jos paperi kastuu kauttaaltaan eikä pintaan jää mitään limaista tai tahmeaa on kyse lapsivedestä sillä se imeytyy kokonaan toisin kuin valkovuoto.

Antsukulle tsempit täältäkin, hengessä mukana!

Täällä myöskin valunut tänään limaista verensekaista ja vaal.punasta limaa pitkin päivää.. Jännäks käy :-)

Väsymys on totaalisen järkkyä ja koitankin nukkua vähän aina kun mahis vaan. Jaksaa sitten synnyttää. Suppareita tulee tasaseen ja entiseen tahtiin. Kivut on kohtalaisen kovat muutenkin.
Noh, viimeisiä viedään ;-)

Takaisin