Viimeisen kolmanneksen oireet

Täällä viime yö kello kahdesta saakka supistellu tosi kipeesti mut epäsäännöllisesti. Veristä limaa valuu koko ajan vaa enemmän. Sidettä saa vaihella...
Väsyttää v*tusti. Tulis nyt vaan oikeesti lähtö. Muuten on voimat ihan loppu kun pitäs jaksaa synnyttää.
Huoh.
Nimim. Positiivisuus koetuksella

Tässä ittekki alkaa jo jännittää millon itellä alkaa lapsi ilmoitella, että ois valmis maailmaan! Tsemppiä kaikille, joilla lähtö synnyttämään jo lähellä. :)

Kiva lueskella muiden oireista, kun anoppikin kyseli kauheasti liitos- ja häpyluukivuista. No eipä ole ollut mitään tuntemuksia tuon 24/7 selkäkivun lisäksi. Viikkoja nyt 36+2, joten onhan tässä aikaa vielä tapahtua. Marraskuun puoliväli on niiiin kaukana. Mutta pian alkaa marraskuisia vauvoja syntymään ja sitä myötä se omakin h-hetki lähestyy. Olisi vaan niin ihana tietää, että silloin ja silloin tapahtuu.

Tsemppiä kaikille kipuilijoille ja valvojille. Tänään kävin neuvolassa ja jäbä kiinnittynyt ja saattaa kuulema tulla milloin tahansa. Kipuiluja ollut mulla nyt 6 päivää epäsäännöllisesti, öisin vessakäynnin jälkeen juilii aina hetken aikaa. 2yönä pikkasen paremmin saanu levättyä kun oon ottanu 1g panadolia yötä vasten. Toivoisin jotain konkreettista eteenpäin menoa, kuten että selkeä limatulppa irtois tai tulis vereslimaista vuotoa tai tulis selkeitä säännöllisiä supistuksia eikä noita jomotus/juilimis/sukkapuikkoja. Pari kunnon kipeää supistusta tullu näiden päivien aikana ja ne on kyllä osannu tunnistaa...

Äippäpolilla käyty pyörähtämässä noiden kivuttomien supistusten takia joita tuli säännöllisesti pari tuntia. Pyysivät näytillä käymään. Hetken käyrillä makoilun jälkeen tuikkasivat supistusten estolääkkeen käsivarteen. Ei kuulemma vielä tarvi synnyttää !? :o lääkäri teki sisätutkimuksen ja kahdessa viikossa kaula lyhentynyt sentillä ja sormelle auki. Kotiin pääsin takaisin ja nyt tärisen sängyssä ( estolääkkeen sivuvaikutus) :D jännä oli reissu !!

Tänään rv 36+2, huii kohta ollaan täysaikasia täälläkin :) Eipä kauheesti ole vaivat lisääntyneet, huomaan väsyväni herkemmin ja olen tästä syystä useasti huonolla tuulella.. Yöt tosin ovat kamalia, ei juurikaan kipuja, vaan epämukavaa oloa jolta ei saa nukuttua. Asentoa pitää vaihtaa koko ajan, turvotuksesta johtuen jalat kihelmöivät. Lantio potsuu komeesti kylkeä kääntäessä, mutta se ei satu. Joka ilta alkaa myös tuo pirun närästys, johon onneksi rennie auttaa ajallaan :) Unta kyllä riittää kun vain nukahtaa.. helposti sellaiset 10-12h ja silti saattaa väsyttää.. Onneksi on voimia tehdä kotitöitä (rästi sellaisia mm.vaatekaapit käyty läpi, yms muuta pinetä loppu valmistelua ennen vaavin tuloa) sillä muuten pitkiä päivät jos se ei jaksa mihinkään lähteä.. Mies vasta iltaisin kotona ja ystävät töissä.. Kaksi karva peppua on täällä kyllä kaverina mutta välillä tuntuu että tällä hetkellä koirista enemmän murhetta kun iloa.. eivät aina ihan ymmärrä että enpä jaksa lenkittää heitä juurikaan enää ja joutuvat keksimään enemmän itse puuhaa, enkä ole enää ainavalmis heittelemään lelua ym.. Mutta siis olojen puolesta kyllä saan olla tyytyväinen, ei kipeitä suppareita, lonkka kipuja yms :) Jeee! (vielä.....) :grin

Millä viikoilla olet Ronja89?

Mulla tuli viimeyönä taas iso klöntti veristä limaa, ja alkoi supistus tuntua alaselässä, häntäluun kohdalla. Niitä tuli kaksi, sen jälkeen ei mitään.

Tänään ei oo ollu oikeen mitään oireita, blaah

36+6 ! Eli huomenna täysiaikaisia... Hieman ihmettelin että tässä vaiheessa vielä annetaan supistusten estolääkettä :o lääkäriltä sitä kysyinkin. Sanoi vaan että ei ole vahva lääke ja jos tosiaan synnytys alkaisi niin ei lääke sitä pystyisi estämään... Mulla taisi olla vaan reippaampia paikkoja kypsyttäviä supistuksia..

Aaaargh, kun voi ihminen olla niin täynnä vauvaa! :help

Mies jaksaa hokea, että eihän tässä oo enää montaa päivää laskettuun aikaan, mutta nyt tuntuu, että jokainen päivä on viikon mittainen. Voi rakas lapsi syntyisit jo!

Täällä mentiin sitten rytinällä.

Ti 21.10.2014 kaheksalta illalla alko säännölliset supparit.
Varttia vaille ysi meni vedet.
21.15 sanoin miehelle et pitää soittaa synnärille, kun kipu ei hellittäny lainkaan.

Loppuviimein ei sit keretty ees soittaa.

Sairaalan pihassa oltiin 21.45 ja klo:22.01 syntyi pikku tyttömme 3320kg ja 46cm :Heartbigred
Huh.
Voimme hyvin.
Tuonnenpana lisää synnytyksestä.

Paljon Onnea Jyra!

Hieman kyllä nousi karvat pystyyn säikähdyksestä tuon vauhdin suhteen.. Jään odottamaan kuulumisia.

Onnea Jyra! Ompahan tosissaan ollut vauhtia, hui! ❤️

Onnea Jyra! Hänpä tuli sitten vauhdikkaasti äitin ja isän luokse. ♡

Onnea Jyra!! <3 Teidän pikkuisella olikin sitten kiire päästä vanhempien syliin! Toivottavasti teillä on kaikki hyvin.

Takaisin