Viimeisen kolmanneksen oireet

Jemppa90: Juu on. Mulla on särkeny päätä varmaan 3 viikkoa. Välillä se hellittää, mutta toisinaan ei mikään auta!!
 
Mulla oli kans lopussa päänsärkyä, ei mitään jäätävää mut oli kuitenkin. Tiesin sen kuitenkin johtuvan niskoista/hartioista kun ne vetää mulla helposti jumiin..
 
Voi supistukset! Onko ihan normaalia, että supistuksia tulee jo kolmatta päivää vällillä säännöllisesti ja välillä epäsäännöllisesti?? Saattaa olla tuntikin ettei tuu ja sit taas alkaa, että tulee 10-15min välein.. ja nyt samoina päivinä ilmeisesti limatulppa alkanut irtoomaan ku tulee ruskeeta mömmöö housuun?
 
Samaa olen miettinyt marsmama, mutta kai se on normaalia. Puhuin neuvolassakin ja vastaus oli, että mulla on herkästi supisteleva kohtu. Paikat vain on niin hellinä jo, kun vaan jatkuu ja jatkuu.
 
Tänään alko rv 38. Asukas ei oo näyttäny vielä merkkejä että haluais tulla ulos, meinaa oma olo olla vaan jo niin tukala että ei haittaa vaikka syntys jo. Välillä ollu kävellessä kipeämpiä supistuksia mutta loppuneet äkkiä ja olleet melko vaimeita. Sokerit on ruenneet heitteleen välillä omituisesti vaikka oon syöny ohjeiden mukaan ja samaa mitä aikasemmin. Ärsyttää kun olis välillä melko kovakin nälkä niin en uskalla kauheena syödä ettei liikaa nousis sokerit :/ onko muilla ollu tota sokereiden heittelyä?
 
Siili mulla teki sokerit justiinsa tollasta heittelyä pariin otteeseen, mitään selitystä ei asiaan löytynyt. Välillä sai syödä tyyliin mitä vaan ja välillä tuntu, ettei kestänyt oikein mitään :/
 
Ja voihan se kai olla että nää loppu viikot herkistää vielä tolle heittelylle kun ei mulla yleensä oo tälleen tehny.
 
Kävelemisen vaikeus! Aaargh. Täällä nivuset/alapää jotenkin tosi kankeat, etenkin yöllä kun nousee vessaan niin kävely on sellaista vaappumista että oksat pois :eek:
 
Täällä sama homma! Liikkeellelähtö ja nouseminen varsinkin, huhhuh :D Ja oman osansa tähän liikkumisen vaiheuteen tuo mun jäätävät turvotukset, jalat ei enää kunnolla taivu kun oon reisistäkin turvonnut.. Eikä mulla taida enää olla polviakaan, saati nilkkoja! :D
 
Just eilen pääsin "kehumaan" kun ei oo mitään merkkejä lähestyvästä synnytyksestä, paitsi tiheät kivuttomat supparit.
Tänään onkin ihan eri fiilis! Suppat tuntuuki alavatsas ja ihan vähän vihloo alaselkää. Issias lisäksi pahasti jumissa! Tossa päikkäreillä tunnin aikana niitä suppia tuli 4! Painetta pepussa ja niib edelleen. Alan olemaan onneni kukkuloilla!! Haha :D
 
Takaisin
Top