3 viikkoa laskettuun aikaan. Iiks, mihin ne kuukaudet katos[:D]
Täällä on nyt kans tullu sitte "hyytelö"jalat.
Lauantai oltiin koko päivä möksällä, ja siellä oli lähestulkoon koko miekkosen suku myös. Oli kiva päivä,paitsi että mulla painu jalat ja kädet mukavasti, ja harmitti kun kaikki muut kävi meressä uimassa, mutta mä en uskaltanu,kun en oo varma häippäskö mun limatulppa viime vkolla. No olin mä kahlaamassa puoleen reiteen asti useaan otteeseen. Ja merivesi olis ollu ihanan lämmintä. 21 asteista[8D]
No, koko päivä syötiin ja olo oli kyllä sen mukainen yöllä kun päästiin kotia. Ja oli kyllä loppujen lopuksi tosi raskas päivä sen kuumuudeen ja istumisen takia.Ei sitä siellä huomannu,mutta unen päästä sai kiinni vasta kolmen maissa yöllä, kun ei mikään asento ollu hyvä, ja sitten sai ravata vessas jatkuvasti.
Viime yö oli sitten ihana.aamulla tuntuikin että on nukkunut kunnolla kun heräiltiin. Ihanaa kun miekkonen on nyt kans kesälomalla. Aamulla tuossa mietti että pitääköhän sitä mennä välillä kuiteski töihin takaasi,jos tämä meneekin yliaikaiseksi. Sanoinki että katotaan sitä sitten perjantain jälkeen.Mulla silloin synnytystapa arviointi. Mukava kun saa siihenkin varmuuden, että onko lantio sellainen että pystyy normisti synnyttymään.
Pieniä supistuksia on tainnu tulla.On itellä vähä tyhmä olo kun ei oo varma että onkohan ne niitä, mutta luulen kyllä että niistä on kyse.[:)]
Mutta nyt varmaan pitää laittaa kone kiinni ja mennä touhaamaan tuonne tulevaan lastenhuoneeseen. Koiratkin pitäisi saada pestyä jossakin vaiheessa. Ja huomenna taas neuvolaan[:)]
Voikaahan hyvin mammat!!