Me käytiin äänestyslenkillä ja vähän poikettiin niin matkaa tuli 7 km ja reissussa oltiin yli 4 h. Onneks vauvalle järjestyi kakkavaipanvaihtopiste helposti ystävän luona. Hiukan tissitystä ja taas unet jatkuivat.
Yöllä herättiin 1-2 h välein ilmeisesti kovaan janoon, ottaa kuumuus veronsa vaikka ilmalämpöpumppu oli yön päällä. Olkaatten onnellisia 10 h yöunista. Täällä pisin pätkä kahden viikon iässä 5 h ja olin siihen tosi tyytyväinen.
Yöllä herättiin 1-2 h välein ilmeisesti kovaan janoon, ottaa kuumuus veronsa vaikka ilmalämpöpumppu oli yön päällä. Olkaatten onnellisia 10 h yöunista. Täällä pisin pätkä kahden viikon iässä 5 h ja olin siihen tosi tyytyväinen.
Ikää 7vkoa ja on niin isoa tyttöä kun ollaan hereillä pidempiä aikoja ja seurustellaan kovasti äitin kanssa, lempiääntely on selkeesti myös huu/auu/aoo ja päälle aina aivan ihana hymy
Tuijottelee tosi intensiivisesti kaikkea, jos ei leluja oo ympärillä niin aina mun kasvoja, ja neiti osaa matkia ilmeitä, varsinkin kielen näyttäminen ja käsien heilutus on hyvin menny perille
Ei oo kauheena vielä tajunnu ton juttelun päälle. Miulle lähinnä inisee tai önisee mut ei varsinaisesti juttele vielä. Tänään sit jutteli pitkät pätkät naama hymyssä sille hymynaamakuvalle hoitopöydän vieressä...