Vauvojen liikkeet

Happy79: Meilläkin ekalle ja tällä tokalle mukulalle tulee sellainen 9,5 vuotta ikäeroa. Sillä varmaan olikin ne ekat hipaisut varmaan menneet ohi jonain ilmavaivoina, kun heti rupes liikkeet kunnon mukilointina tuntumaan. :p
 
Siis minä oon unohtanut lähes tulkoon kaiken raskauteen liittyvän.. Nyt ostin luettavaa ja koitan tämänkin foorumin kautta päästä kartalle :oops: Ihan voisi verrata kuin esikoista odottaisi!
 
Monet ohjeet ja esim. neuvolan käytännöt on tässä ajassa ehtineet muuttuakin, niin että ei auta, vaikka kuinka hyvin asioita muistaiskin.
 
Näköjään noi saattaa hyvinkin unohtua. Ainakin oma äitini ihan ihmeissään kun selitän sille miten raskausviikot lasketaan viimesistä menkoista vaikka sikiö vasta 2viikkoa nuorempi. Vaikka ihan saman lailla on sillonkin laskettu, kun lueskelee hänen kirjaa noilta ajoilta. Muuten kyllä jotkut asiat muuttunu kovinkin (varsinkin alkoholin ja tupakan suhteen), ihan huvittavia juttua :)
 
Mullakin alko joskus viikko sitten tuntuu pikku kuplinta :) Nyt huomannu töissä että kun on hetken väärässä asennossa, niin tuntuu kun tuo pikku apina vaihtaa asentoa.
 
Mä en tunne mitään mutta maha on kyllä milloin vasemmalle, milloin oikealle kallellaan. :D


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
14+5 Mulla on pieni epäilys ollu eräistä tuntemuksista jo pidempään että onkohan ne vauvan liikkeitä. Toisaalta th:kin oli sitä mieltä että aikaseen tuntuis ensisynnyttäjälle, mutta ei oo mahdotonta kun istukkakin oli ultraajan mukaan takana.
 
Untuva mä ainakin tunsin ekassakin raskaudessa ekat liikkeet rv 14, joten kyllä se mahdollista on :)
 
täällä mennään viikoilla 15+3 eikä liikkeistä vielä tietoakaan...kovasti niitä jo odotellaan :p
 
Kyllä se on mahdollista, kun näistä mukuloista mulla tuntu ji noin viikoilla 13 eli verrattavissa yhden muksun raskauteen noin viikolla 14.

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä on tuntunut pieniä hipaisuja ja paineen tunteen muutosta reilun viikon ajan. Luulin siis menossa olevan vasta rv-11-12, ja vähän epäilin omia tuntemuksiani, mutta tänään (rv 16+2) ultrassa vahvistui, että ollaankin kuukautta pidemmällä. Istukka takaseinässä ja toinen raskaus, joten tuntemukset ovat olleet tosia.
 
Mä en oo varma tunsinko tänään jotain nyt sängyssä kun vaihdoin asentoa vai muljahtiko vaan sisuskalut. Mies on kuullu aina välillä korvalla kopsahduksia mun mahadta (muiden suolentoimintojen jne.lisäksi), mutta ei tiedetä mitä ne sit on. Hih, on tää vaan jännää aikaa! :)
 
Täällä liikettä syntyy yleensä aina ruokailun jälkeen ja urheilusuorituksien alussa. Ja tietty myös vatsaa kevysti painamalla pikkuinen herää ja rupeaa vaihtelemaan asentoa. Käytän vielä normaaleja housuja ja iltapäivää myöten ne rupeavat aina vähän puristamaan tuosta vatsalta, jolloin liikkeet tuntuu erityisen hyvin.
 
Vihdoinkin! Tänään tunsin varmuudella pikkuisen liikkeet, olen pari päivää jo miettinyt että mitähän tuo oli mutta nyt aivan varma asiasta. tällä hetkellä 17+3 ja eilen neuvolassa totesivat että kaikki niinkuin pitääkin :Heartred
 
Minä oon aiemmissa raskauksissa tuntenut vauvan liikkeet ekaa kertaa näitten 15-16 viikkojen aikana joten nyt olen koko ajan valmiustilassa. Siis ihan tosissaan päivystän "mikä se oli" o_O
 
Tää on mun ihan ensimmäinen lapsi ja olin ekaa kertaa iha paniikis et mikä toi oli :O sit luin jostain et miktä ne ekat liikkeet tuntuu ja tajusin sit vast et se oli toi termiitti ;D
 
Takaisin
Top