Vauvojen liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä liikkeitä on tuntunut jo useamman viikon, toinen lapsi tulossa ja tänään viikot 22+1. Mulla on vaan taipumus murehtia vähän joka asiasta ja nyt sit vahtaan niitä liikkeitä ja huolestun heti jos niitä ei vähään aikaan tunnu. Esim tänään ollut selkeesti hiljaisempi päivä kuin pari edellistä päivää..
 
Avalia: Mulla nyt 23+0 ja olen tuntenut liikkeitä jo viikolta 13 alkaen. Vielä muutama viikko sitten oli päiviä, jolloin tuntui liikkeitä vain aamuisin ja iltaisin ja latiois sen ihan sen piikkiin, että vauva on oikeasti vielä niin pieni, ettei kaikkea sen touhuamista voi tuntea. Eilen jäppinen sitten riehu ekaa kertaa niin, että oikeesti sattu sisuskaluihin ja muutenkin peuhaa niin, ettei enää tarvi pohtia, onko kaikki hyvin.
 
Joo samoin mulla liikkeitä on tuntunu jostain rv 14 alkaen mut ollu paljon hentoisempia kuin nyt :) ja myös mulla vielä muutama viikko sit oli päiviä et liikeit tuntu tosi vähän jos ollenkaan, mut nyt niitä tuntee jo vähän väliä <3
 
Mä oon miettiny et kun itellä ennestäänkin omasta takaa tota vattaa on, niin koska mahtaa tuntua ne liikkeet omien löllöjen läpi mahan päältä.. huomenna rakenneultra, jännittää.
 
Täällä on jätkä jammaillu pitkin päivää ja asento on sellanen ollu eilisestä asti että kohdunsuu on saanu kyytiä.. Oli mielenkiintoista eilen seistä kaupan kassajonossa kun jalkovälissä tömähti oikein kunnolla niin että oikein säikähdin :grin
 
Samoissa hommissa minäki. Toistaseks oon saanu työrauhan kyllä :) Siinä sitte ollaan jos rupean säpsähtelemään kesken rahastamisen... :p
 
Meillä ei oikeesi sais istua,mutta oon esimieheltä saannut luvan että voin istua,kun selkä ei kestä seisomista kovin kauaa :) Tänään tuli asiakas tiskille ja kesken asioinnin vauva päätti ilmoittaa itsestään siinä hetken keräsin itseäni ja asiakas katsoi,että olenko ihan kunnossa.. joooh tottakai ei mitään erikoista :D
 
Mun tyyppi tais saada kofeiinisiepit tänään, kun vatkas päiväkahvin jälkeen puoli tuntia niin, etten meinannut jakkaralla pysyä :D
Millasta tuo mahtaa kahden kuukauden kuluttua olla, kun nyt jo tuntuu siltä, että neiti vois ihan vaan lepäillä työpäivän ajan virtsarakon polkemisen sijaan ;)
 
Eilen illalla mies tunsi ensimmäistä kertaa oikeesti oikeesti potkun mahan päältä ja voi sitä ilmettä :D Yritti suostutella potkasemaan uudestaan, mutta eihän tää kaveri enää suostunu vaikka kuinka silitteli ja tökki. Yöllä sitten kun mies jotain siinä itteään raapi ja sänky heilu niin alko joko hirvee protesti tai sitten innostu kun semmonen heiluminen alko mahassakin :D
 
Tällä kin yli kuukauden tuntenu jo selvästi liikeitä tänään (tänään 21+2) ja nyt viimeset viikot ihan joka päivä varsinki aamusin ja iltasin.. toissa päivänä pötköttelin sängyssä ja liikeet näky selvästi jo vatsan päältä.. vatsa näytää välillä ihan epämuodostuneelta kun se on vasemalla tai oikeella puolella ja sit kun se potkii tai ojentaa käsillä nii vatsa vaan heilahtaa :grin Tänään 14.15 rakenneultra ja toivon mukaan saadaan tietää sukupuoli :)
 
makoilin sohvalla aamulla ja kattelin mahaa ni se alko heiluu ihan hirveesti. Veet silmissä nauroin ku toinen potki nii hirveesti :D
huominen ru jännittää kyllä nii hirveesti ettei mitää rajaa, onneks se on heti aamulla 8:15 saa nähä nukutaanko meillä ollenkaa :)
 
taa hienohelma prinsessa ei suostunut eilen liikkumaan ennen kuin annoin marianne suklaata... silloinkin liikeita annettiin mammalle vaan muutama ja sitten taidettiin kaantaa kylkea ja jatkaa unia.
aamuisin muutama kaden / jalan heilautus tulee yleensa kun paasen toihin ja istun alas, sekaan ei tykkaa siita etta istun tyokseni :D mutta se niista mahan lapi ja paalta nakyvista liikkeista :D viikko 23 starttaa torstaina.
 
Aamulla oli ru ja kylläpä oli ihanaa nähdä se pikkunen ♡ liikku aivan kauheesti koko tunnin ajan ja piilotteli naaamaa. Sain kääntyillä kyljelleen, takasin selälleen, kyljelleen... ja aina kääntyi piiloon päin :D Ei tainnu tykätä olla seurattavana :P koko päivän on kyllä ollut tosi vilkkaana ja päiväuniakaan ei antanut nukkua kun niin kovasti potki :D
 
muulla tuntu ensimmäisen kerran hipaisuja (elonmerkkejä)15+4 ja nyt iltasin innolla vuottaa uudestaan samaa ihanaa ihmettä. Luulin että menisi pidempään kun on tuossa vatsan ympärillä muutama ylimääräinen kilo...
 
Muokattu viimeksi:
Mä tunsin eilen illalla ekaa kertaa liikkeet käteen saakka ja nyt oon vakuuttunut että se on masukki eikä suoli :) Mieskin laitto taas korvansa mahan päälle kuunnellakseen ja sai monotusta poskeensa, hih :) kädellä hän ei vielä tuntenut.
 
Meillä ootellaan kanssa kovasti millon alkaa ulkopuolellekin tuntumaan liikkeet. Itse tunnen niitä nyt jo päivittäin, etenkin kun makoilen rauhassa sohvalla. Ja meijän masukki on vain elämää -fani, aina kun sitä ohjelmaa katon niin alkaa hirmuset jumppailut :D
 
Takaisin
Top