Vauvojen liikkeet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miss T
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tänään aamulla herättyäni makoilin vielä hetken sängyssä ja satuin sitte kahtelemaan mahaa ja kyllä pikkusen nauratti kun oli niin toispuoleinen :D Siellä se pikkunen tais toisella puolella nukkua kun oli niin koholla :)
 
Mulla vaikuttaa kyljellään nukkuminen valuttavan tyypin toiselle puolelle. Sitten kun herää, niin maha on jäänyt siihen kylkiasentoon. Olispa hauska nähdä jollain ultralla, millanen elämä siellä silloin alkaa kun kääntyy selälleen.
 
Olis tosiaan kiva nähä mitä se siellä puuhailee. Tiistaina Ru ja nyt sitten jännätään sitä, millään malttas odottaa että näkee pikkukaverin. Ja että kumpi ois tulossa :P
On tänään muuten ollu tosi vilkkaalla tuulella. Tuntuu pyörivän rauhallisten viime viikkojenkin edestä :D Yritä tässä nyt sitten ite nukkua ♡
 
Manna, niitä kotiultralaitteita pohdittiin tuossa muutamien ihmisten kanssa jo jokunen aika sitten ja niitä muuten myydään! :grin Hinta oli jossain netin syövereissä parin tonnin luokkaa, ja taisi olla jenkkiläinen sivu. Mutta mietin siis samaa kun sinä, että milloinkahan ne keksitään että mä ainakin haluan, niin sain linkin että kato ne on keksitty jo :grin Nyt vaan tähän hätään en sitä linkkiä enää löydä...
 
Eilen näkyi ekaa kertaa liikkeet kunnolla mahan päältä <3 Vähän oli hassua :D Heti kun mies ehti paikalle niin möyriminen tietty loppui. Ei taida tykätä liiasta yleisöstä meidän bebe ;)
 
Joo, vähän sellainen olo tuli eilen kun kiireellä huusin miestä kattomaan ja sit ei näkynykään enää mitään :)
 
Mä oon nyt tiistain heikon olon takia syönyt kahden tunnin välein niin huomaa kyllä, että on tuo matkustajakin virkeempi! Koko ajan tömistää ja jytisee:) Alan kohta olla huolissani, että eikö se nuku ollenkaan:eek: Sanoin miehelle, että kuka ihme sen kans jaksaa ens kevään valvoo?? Hän kuulema voi...Ok, pitänee ottaa mustaa valkosella:wink
 
Ei tietoakaan potkuista.. 19+0 tänään
 
Eka97: Ei ole meilläkään potkuista tietoakaan, nyt 20+2. Odotan ensimmäistä ja oon ihan pihalla vatsan tuntemusten kanssa. Oon satunnaisesti tuntenut poksahtelua, mutta en osaa sanoa onko ilmaa. Viikko sitten neuvolassa th tunsi liikkeet dopplerissa sydänääniä kuunnellessa. Samaan aikaan tunsin poksahtelua, eli ekaa kertaa tiesin tunteneeni vauvan enkä ilmaa:)

Ootellaan vaan rauhallisin mielin. Kyllä mekin varmasti ehditään vielä saada osamme potkuista :)
 
Kiva etten ole ainoa :) onhan tässä vielä aikaa tuntea ne ekat potkut ja kun ensimmäistä odottaa niin ei tiedä miltä potkun kuuluisi tuntua. Muljuttelua on kyllä täälläkin ollut! :)
 
Mulle kerrottiin ultrassa että on tosi aktiivinen vauva ja että ainoa syy ettei niitä tunnu on istukka edessä ja ettei pienellä vielä ole voimaa liikkeissään mutta että painon lisääntymisen myötä varmasti tuntuu :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Eilen tiskatessa mietin että mikä on kun pistää tosi kipeesti mahaan tossa vasemmalla puolella. Kun ei tuntunu ees tuolla alhaallla missä yleensä sattuu. Aikani ihmettelin ja ähisin sitä kipua että perhana kun sattuu. Sitte painoin vähän siitä kohti että johan on kumma kun ei mene ohi, niin hirmu kova paukama tuntu siinä kohilla. Se valaistumisen hetki kun tajusi että vauvahan se siinä! :D Tiiä sitte miten on yrittäny kaivautua ulos vatsan kautta, mutta loppu kipu kuin seinään kun tökkäsin vähän että lopetas jo.
 
Hahah:)Tämä puskee kans välillä ihan kuin läpi koittas tulla!
Mulla oli niin hätä näitten liikkeiden perään ja nyt kun ne voimistuu ja voimistuu niin...:eek: Uuh.... Helmikuun loppuun on piiitkä aika ja vauva kokonsa puolesta hyvin hentoinen. Voi vaan arvella ja muistella mitä se tulee olemaan:confused::confused:
 
Mä oon tiennyt että amerikassa saa ostettua sen ultra laitteen ja seki vaan sillä ku odotin esikoista 06 niin olin helkutin kateellinen rom cruiselle ku oli osranu kotiaansa sen laitteen:D
 
Nyt alkaa tuntuu liikkeet jo tosi paljon selvemmin :) Eilen illalla löysin alavatsalta vauvan ja pyysin miestäkin kokeilee niin eiköhän tuo kenkässy oikeen kunnolla takaisin isin käteen <3 oli kyllä miehen ilme aika mainio. Itekin kokeilin niin tuntu selvästi pikku jalka kättä vasten. Voipi olla, et loppu raskaudesta tollanen riehuminen ei enää tunnu kovin kivalta, mut nyt on ihanaa kun tuntee kaverin olevan kunnossa :)
 
Takaisin
Top