Täällä mäiskitää itteesä naamaan :D
Sama... kerran tuli ihan itkukin, kun tyyppi kopsautti itseään otsaan :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä mäiskitää itteesä naamaan :D
Sama... kerran tuli ihan itkukin, kun tyyppi kopsautti itseään otsaan :D
Huomaa ku kädet ei ole enää niin paljon nyrkissä, itkua tulee ku repäsee ikeniään.. Mutta kaikista paras on hetki on aamussa, silloin tulee leveimmät hymyt, rupattelua ja pierua niin maan mahottomasti Meilläkin alkuun oli hirvee huuto ku laitto mahalleen mutta nykyään jaksaa hetkisen olla niinkin ja päätään nostella.. Ja kirjottelin tuonne salaiselle puolelle juuri eilen tästä pään kääntämisestä.. Meillä pää kääntyy aina vasemmalle (neuvolan hymynaama vissiin orjuuttanut sille puolelle), itsekin yritän nykyään aina toimia oikealta (jutellessa ja leikittäessä, päivällä sohvalla tissiteltäessä) mutta pää vaan hakeutuu vasemmalle. Yöllä käänsin pään oikealle niin heti se kääntyi vasemmalle (vauva nukkuu nykyään selällään vaikka laitan kyljelleen niin kääntyy melkein heti selälleen). Pitää tänään kääntää hoitopöytä niin että saa naaman oikealle.Meillä neiti ei tykkää olla vatsallaan vaan parku alkaa lähes välittömästi. Ollaan kyllä yritetty sitä sitkeesti "harjoitella" jotta tottuis pikkuhiljaa siihenkin. Selällään ollessaan haluaisi pitää päätä vasemmalle, ilman itkua kääntyy pää kyllä oikeallakin. Nukkuessa pää molempiin suuntiin, ilman että nukkumaan laittaessa minä pään asentoa jotenkin auttaisin. Vauvan ollessa hereillä yritän laittaa kaiken kiinnostavan aina oikealle puolelle. Ja opetella kantamaan oikealla kädellä jotta joutuisi katselemaan toiseenkin suuntaanootteko muut huomannut tällaista toisen puolen suosimista?
Ajattelin, että tarkotit voiko vauvoja säilyttää jossakin :D Ei, ne otetaan mukaan sinne vauvauintiin...Meilläkin alkaa kohta vauvauinti!!! En malta odottaa! Miten, onkohan vauvuja mahdollista säilyttää siellä jossain? Mä oon kyllä varannut onneksi oman äitini mukaan ainakin ensimmäiselle kerralle mukaan, koska vähän jännittää just nuo käytännön asiat..
Eikä... :'D Nyt tuli pissat housuun... :'D Siis juuri näin :DAjattelin, että tarkotit voiko vauvoja säilyttää jossakin :D Ei, ne otetaan mukaan sinne vauvauintiin...