Voi kehveli. Oon kadonnu tänne äitiyden arkeen etten ole synnytyksen jälkeen saanu tavua kirjoitetuksi tänne
ja yrityksistä huolimatta jäi synnytyskertomus heti ensi kuukausina kirjoittamatta ja nyt en enää löydä koko ketjua
No, jos nyt näin puolen vuoden kynnyksellä alkais vakiintua neidin päiväunet yms. niin jäis itselleenkin hetki aikaa päivittää foorumi kuulumiset
Alina tuli siis typylle nimeksi ja aivan valloittava hymytyttö on äidillensä. Jos yöt "perseillään" niin päivisin on hymyiltävä senkin edestä
Tuntuu vaan siltä että on oltava koko ajan läsnä, ettei oikein ehdi syömään kun pitäis olla jo taas menossa. Ja tyttöhän ei vielä osaa kääntyäkään
Ja aika se tuntuu johonkin katoavan päivistä. Aloiteltiin soseiden maistelu kk sitten olevinaan säännöllisesti niin nyt on menny taas pari päivää välissä kun ei vaan ehdi toteuttaa ruokailuhetkiä :arghh: Tosi ankee fiilis siis itsellä mutta neitihän menee vielä täysimetyksellä eikä kiinteiden aloitukseen ollut kuin oma halu. Tissillä mennään ja kun tutti eikä pullo oo kelvannu niin minä hoidan kaikki nekin.....tuo 6kk rajapyykki vaan lähenee meillä kaikilla niin ettei tässä ehdi itse kehitykseen mukaan
Meillä isäntä on säästyny kaikelta mikä liittyy yöhön. Alina herää syömään parin tunnin välein vielä nytkin, ja omista kokeiluista olen todennut että hiljenee ja nukahtaa nopeasti uudelleen vain kun lyttää tissin suuhun. Helppoa, mutta katellaan mihin tää vie. Toivon kiinteiden parantavan myös unta niin ettei tissiä tartteis yöllä kuin sen kerran. Iltaisin vaan en uskalla mitään antaa kun ei jaksais pyllyä pestä unen pöpperössä. Ja neitihän oli aluksi sellainen että unille sain vasta puoleen yöhön mennessä ja sieltä herättiin välillä vasta klo 14. Nykyään nukahdetaan klo 21 mennessä ja herätään lopullisesti 9 ja 10 välillä. Minä nukun neidin kanssa sinne 10 asti mieluusti, kun yön heräilyjen takia oon niin väsyny etten saa itteeni aiemmin ylös. Nukahtamisen vaikeutta on ja neuvolassa annettiin mulle lupa käyttää melatoniinia, eikä mua varoiteltu mistään - nyt luin täältä että voisi hidastaa lapsen kasvua
uskaltaako sitä sitten enää ottaa?
Mulla on itselläni MS-tauti ja colitis ulcerosa, jotka ei onneksi alkaneet riehua raskauden/synnytyksen jälkeen. Toivon kovasti ettei oireet nosta päätään nytkään enää. Huomasin tosin, että koiran ja vaunujen kanssa ulkoillessa alkaa toinen jalka taas "nukahtelemaan" niin kävely tuntuu työläältä entisestään...tiedä nyt sitten onko tää mitään uutta. Pääasia on että ollaan ns. terveitä ja jaksetaan hymyillä - niistähän se arki koostuu, pyykkien ja koiran karvojen lomassa
Harvoin siis kirjoitan, mutta sitten yhteen tekstiin tulee kaikki - kiitos ja anteeksi :) Ja hyvää uutta vuotta kaikille