Vauvojen kuulumiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Skylar
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle sanoi kans kätilö täällä samaa että kun vauva itse osaa kääntyillä niin ei oo enää väliä missä asennossa nukkuu. Täällä muuten tytteli käänty tänään ekaa kertaa selältä mahalleen :) ja mä vielä makoilin siinä sen vieressä juuri ni pääsin todistaa tapahtumaa :D Oli kyllä niin innossaan ja kääntyili sit vielä useampaan otteeseen. On siis nyt jo vähän reilu 5 kk et oonki jo ootellu sitä ;)

Millon te muuten vaihdatte lastenvaunuista sen kopan siihen istuinversioon? Ku ollaan menossa pariks viikkoa Hamburiin ja tyttö sit jo melkein 6 kk et mietin kannattaako se koppa jo vaihtaa poies...

Kello on nyt 5.45 ja mä oon valvonut kohta kaks tuntia, koska vauva ei nukahtanut yösyötöltä ja pyörii sängyssään. Joka kerta kun kurkkaan, se on mahallaan naama kaivettuna patjaan. En nyt sit kuitenkaan uskalla nukkua :sad001 Jos nukkuis normaalisti mahallaan, pää sivulle, mutta ei ni ei. Oonkin tainnut päästä aika helpolla kun kokonaan valvottuja öitä on takana toistaiseksi melko vähän, mutta tästä tää näköjään nyt sitten lähtee...

Voihan haukotus, meillä pikkumies sai isosiskonsa jalan jäljissä flunssan ja valvoin käytännössä ihan koko yön. Hyvä jos tunnin yhteensä sain unta... Olo on aika zombie. Poika itkeskeli kuumettaan ja tukkoista nenää läpi yön... Sylissä toki nukkui, mutta heti jos yritin edes alas istua niin itkeskely jatkui. Toivottavasti paranee nopeasti.

Skylar, huoletta vaan! Kyllä se teidän poika osaa sen hengitystiensä sieltä vapauttaa kun kerran osaa jo kääntyillä! :) Meilläkin poitsu kaivaa nenänsä aina joko patjaan tai sitten pinniksen reunasuojukseen. Ennen otin aina tolta harsotkin ym sängystä pois (poika tykkää harsoista unileluna...) mutta nyt se nukkuu harsot naamalla. :grin

Tosiaan helpolla on loppujen lopuksi päästy, koska kokonaan valvotuista öistä ei mullakaan ole kokemusta. Kerran olen joutunut torkkumaan poika sylissä. Mikä siinä onkin, että istuvassa sylissä ei yleensä voi rauhoittua, vaan pitää kävellä tai vähintäänkin seistä...

Ei kuulu tänne mutta... Here we go again! Tänään tuli raskaustestiin plussa :confused::Heartpink Fiilikset on hyvin ristiriitaiset, kun ei edes yritetty raskaaksi tuloa, päinvastoin. Toissapäivänä aloin raskautta epäilemään kun tuli ihan tappokankkunen kahdesta lasista viiniä ja olot jatkui eilen. Tää päivä onkin mennyt pää pöntössä :sick006 (ja kohta pitää mennä taas). Masua juilii ja huimaa. Pitäkää mulle peukkuja, että heinäkuussa saadaan nyytti syliin:thumleft

Onnea paljon täälläkin Zeni! :)

Onnea Zeni! :) Meillähän kävi samalla lailla tämän viimeisen kanssa, tai siis söin ihan pillereitä, mutta vauva tahtoi silti tulla :) Saatte pienellä ikäerolla vauvelit, mikä minun mielestä on oikein mukava, kun näistä kahdesta isommasta pienestäon jo kovasti iloa toisilleen, ja ensi kesänä tämä uusin liittyy mukaan leikkeihin kunnolla :)

Me lähdetään Berliiniin muutamaksi päiväksi ens viikonloppuna ja vaihdon jo toisiin vaunuihin sen istuinosan, koska jo Helsingin reissulla oli vaikeuksia pitää poika tyytyväisenä vaunukopassa. Eihän sieltä kopasta edes mihinkään nää :) Tilasin myös Manducan joten se lähtee myös mukaan, helpottaa lentokentällä ja kaupungissakin oleilua.

Taistosi, miekkii oon oottanu pitkkään millon työntää ekan läpi, mutta eipä vielä :D
Meijän tytöllä on nyt ihme kikatuskausi päällä, ihan kaikelle nauraa ja repeilee :D

täällä on kaks alahammasta tullu nyt läpi, ja likka just tänään keksi uuden kivan leikin,et kun nauskasee tissiä niin äiti kiljuu.ei siis vaikutusta että kiljasin ja otin tissin pois suusta,likka vaan kikatti :confused: hauska leikki ilmeisesti...hieman pelottaa seuraava syöttö :confused:

kaikenlisäks mulla on aivan järkyttävä ihottuma tisseissä.siis ihan kaameen näköstä ja tuntusta :sad001 ihana yhdistelmä tää atooppinen iho + syksy + imetys...ai että.kutittaa ja raavituttaa ja sattuu ja ihosta vuotaa ihan kudosnestettäkin.imettäminen on tuskaa...pumpata ei voi kun se nostaa nännipihan ihon ihan vereslihalle.au :sad001

Me oltiin tänään ekaa kertaa muskarissa. Vauva tykkäs mutta äiti oli pihalla kun lumiukko, kun siellä laulettiin vain lauluja, joita en oo ikänä kuullu...siinä mielessä vähän tylsää ja haittas osallistumista jonnin verran...mutta reissun jälkeen uudestaan, josko ne tulis sit vähitellen tutuiksi.

Onnea Zenille! Mä jo odottelen et joko tulisin kans pian raskaaksi, ku haluttas toinen aika lyhyellä aika välillä :) Tein jo yhden testin mut ei vielä ollu tärpänny...

Meillä ei tyttö vielä kikattele ollenkaa! Kyllä ääntelee ja on ilonen ja virnuilee koko ajan, mut oikeaa kikatusta ei vaan oo viel kuulunu. No jospa sekin sieltä pian tulee. On kyllä sen verran rauhallinen tapaus tuo meidän tyttö et sinänsä ei ihme...

Mä taidan sit kuitenki jättää sen kopan vielä kunnes tyttö ei selkeästi viihdy enää siinä ja kampeaa itteään jo istumaan. Mä otan kans babybjörnin mukaan jouluksi suomen lomalle ja vaunut jätetään kokonaan pois. Mua vaan ahistaa käyttää sitä babybjörniä kun täällä siitä on kovasti puhetta et se ei oo hyvä vauvalle. Mut ku me saatiin se ilmaseksi käytettynä ja aattelin et kaipa se nyt menee lentokentällä ja muute lyhyitä aikoja. Muuten ollaan vaan kantoliinaa ja vaunuja tähän asti käytetty.

Onko se Helkky BB kanto- vai rintareppu? Onko vauva kasvot menosuuntaan vai vasten kantajaa? Jos se on kantoreppu eli kasvot kantajaa kohden, on BB:kin varmaan ihan turvallinen, mutta rintareput on tosiaan vauvalle (ja kantajalle) epäergonomisia. Suomesta saa vuokrattua edullisesti kantoreppuja useasta paikasta, jos täällä kaipaa lenkille, mutta varmaan lyhyitä aikoja rintareppukin ajaa asiansa

Oliko teillä Zeni ihan joku ehkäisy, vai mitä tarkoitit tuolla päinvastoin? Utelias täällä kyselee :)

Tavallaan oli, eli me käyttettiin luomuehkäisyä, tikutin ovista ja välteltiin tärppipäivinä seksiä. Hyvin toimii :thumleft Esikoinen sai myös alkunsa samalla tavalla, eli meillä vissiin "varmat päivät" on varmasti tärppää - päivät :laughing025

Annille tuli radiologia aika, ens keskiviikkona sit sinne ja pe lääkäri soittaa tulokset.

Oon pahoillani että kaikki mun kirjotukset on taas tosi omanapailua, lupaan parantaa tapani kunhan ressi helpottaa :smiley-angelic006

Takaisin