Mulle sanoi kans kätilö täällä samaa että kun vauva itse osaa kääntyillä niin ei oo enää väliä missä asennossa nukkuu. Täällä muuten tytteli käänty tänään ekaa kertaa selältä mahalleen :) ja mä vielä makoilin siinä sen vieressä juuri ni pääsin todistaa tapahtumaa :D Oli kyllä niin innossaan ja kääntyili sit vielä useampaan otteeseen. On siis nyt jo vähän reilu 5 kk et oonki jo ootellu sitä
Millon te muuten vaihdatte lastenvaunuista sen kopan siihen istuinversioon? Ku ollaan menossa pariks viikkoa Hamburiin ja tyttö sit jo melkein 6 kk et mietin kannattaako se koppa jo vaihtaa poies...
Millon te muuten vaihdatte lastenvaunuista sen kopan siihen istuinversioon? Ku ollaan menossa pariks viikkoa Hamburiin ja tyttö sit jo melkein 6 kk et mietin kannattaako se koppa jo vaihtaa poies...
Fiilikset on hyvin ristiriitaiset, kun ei edes yritetty raskaaksi tuloa, päinvastoin. Toissapäivänä aloin raskautta epäilemään kun tuli ihan tappokankkunen kahdesta lasista viiniä ja olot jatkui eilen. Tää päivä onkin mennyt pää pöntössä
(ja kohta pitää mennä taas). Masua juilii ja huimaa. Pitäkää mulle peukkuja, että heinäkuussa saadaan nyytti syliin