Mä teen kans jonkinmoisen koosteen, mittojan en osaa kyl sanoa kun neuvola vasta 24.2 joilloin virallinen 8kk päivä
Meiän pikku ukolla on kiire siskon perään ja osaa kävellä jo tukia vasten ja taaperokärryllä, nousi reilu 6kk iässä tukia vasten seisomaan ja aika pian alko sit myös kävellä niitä vasten. Ruokaa syö samalla rytmillä kun muukin perhe ja ruokailee itse, puuro on likipitäen ainoa jonka syötän, muuten sormiruokailee. Pinsettiote alkaa pikkuhiljaa jo löytyä.
Nukkuu 2-3 päikkärit ja öisin herää 2-5 kertaa, välillä riittää tutti mutta useimmiten haluaa tissiä. Jätkästä on alkanut luonnetta löytymään jo kivasti ja meno on melko päätöntä :D
Ei vierasta, puhuu tauotta ja koko ajan ja on kova kiljumaan. LIsää kuulumisia laittelen varmaankin viikon päästä, meil on sillon aika lastenlinnassa munuaispolilla.
Meiän pikku ukolla on kiire siskon perään ja osaa kävellä jo tukia vasten ja taaperokärryllä, nousi reilu 6kk iässä tukia vasten seisomaan ja aika pian alko sit myös kävellä niitä vasten. Ruokaa syö samalla rytmillä kun muukin perhe ja ruokailee itse, puuro on likipitäen ainoa jonka syötän, muuten sormiruokailee. Pinsettiote alkaa pikkuhiljaa jo löytyä.
Nukkuu 2-3 päikkärit ja öisin herää 2-5 kertaa, välillä riittää tutti mutta useimmiten haluaa tissiä. Jätkästä on alkanut luonnetta löytymään jo kivasti ja meno on melko päätöntä :D
Ei vierasta, puhuu tauotta ja koko ajan ja on kova kiljumaan. LIsää kuulumisia laittelen varmaankin viikon päästä, meil on sillon aika lastenlinnassa munuaispolilla.
Muokattu viimeksi:
Pinniksen pohjakin piti jo laskea ihan alas kun herättyään typy jumppaa laitaa vasten.
(Reilussa) kuukaudessa on tapahtunut ihmeitä. Vauvamaisuus on ikäänkuin kadonnut ja meillä asuu pieni vintiö. Tai riiviö oikeastaan. Samalla nyt kun se ihan ensihuuma joka paikkaan pääsemisestä on laantunut, niin alkaa pikkaisen edes helpottaa. Nyt tuo malttaa edes joskus hetken istahtaa paikalleenkin. Vipeltää melkoisesti, konttaa tosi lujaa, kiipeää kaikkialle mihin pääsee, kävelee joitakin tukia pitkin (ei vielä esim seinästä kiinni pitäen). Ja kaikki sähköjohdot ja verhot on edelleen in.