Vauvojen kasvu.

Hah, mulla ei oo tosta henk. koht. kokemusta, kun ei olla kertsejä käytetty kuin se pari päivää synnärillä, mut on kyllä varmasti ihan totta.

Mä taidan koittaa tehdä ite jostain kulahtaneesta bodystä jatkopalat. 10 mm neppareille löyty jo sopiva: 68 cm body joka on n. 74 levee, 56 pitkä eikä jousta juur mihinkään. En usko vaikka joku näyttäs, että sen mallinen vauva on olemassa :)

Happy I can feel the pain! Selasin tänään täyttämääni vauvakirjaa ja sieltä hyppysiini osui pojan ranneke sairaalasta. Miten ihme se on mahtunut siihen käteen?! Nyt se on jo niin iso poika että...<3

Ai että.. Meil Leo vissii tekee ylös kulmahamppeja.. Ainaki on iha turvonneet ja päivisin ei nukuta ku liikkuvissa vaunuissa aamupäivällä onneks nukkuu ihan hyvin.. Ja tissi kelpaa vaan kun on oikeesti nälkä. Herää välillä itkien mikä ei oo yhtään normaalia. Ja muutenkin itkuisempi. Illast vasta Tositositosi väsynä nukahtaa tissille. raasu <3 tulispa ne äkkiä kans sit..

Yleensä tulee ensin molemmat alaetuhampaat, sitten yläetuhampaat, sitten kulmahampaat ja sitten loput järjestyksessä taakse päin.

6kk neuvolassa Oliver paino 10065g ja pituus 68cm, Danielin paino 9800g ja pituus 64,9cm. Ei nyt mitään pitkiä mutta turvakaukalon painoraja tulee kohta vastaan. Ostettiin uudet turvaistuimet pojille juuri, toivottavasti ovat niihin tyytyväisiä kun näköjään vaihto tapahtuu aika pian :)

Huh sanna, sulla on varmaan käsilihakset hyvässä kunnossa, kun kantelet noita jässiköitä :) (meidän neiti 6 kk neuvolassa vielä alle 7 kg).

Kyllä on pojat komiasti kasvaneet! :-) mua välillä väsyttää tän yhden vähän reilu 6kg painosen kantelu ja sulla kaks kymmenkilosta...kunnioitusta tälläkin osa-alueella sulle!

No ONNEKS nuo viihtyy keskenään hyvin lattialla ja en mä noita kantele kuin paikasta A paikkaan B ja pidemmät välit kärryillä. Ja miehelle oon sanonu etten kanna molempia kaukaloissa pitkiä matkoja vaan hän saa kantaa. Sieltä mennään, mistä aita on matalin :D

Kävin jälkitarkastuksen jälkeen pari kertaa tangolla, ei oikein sujunu, juurikaan vatsalihasten osalta. En sit ehtinyt/saanut lapsenlikkaa, niin en oo sen jälkeen käynyt. Joku päivä sitten koitin tossa omalla tangolla piruuttani ja kylmilteen kipata inverttiin eli ylösalaisin. Onnistu melkeinpä paremmin kuin ennen raskautta :D Äitin pikku 9 kg:n punttisali <3

Likasta oli ihan sairaan hauskaa sen jälkee kun se hoksas, minne mä menin :)

Takaisin